Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Ρωσία: Η επιστροφή του Μοσχοβίτη ως απάντηση στη Renault

Ο Μοσχοβίτης είναι για τους Ρώσους ένα θρυλικό αλλά και cult αυτοκίνητο από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης. Το αυτοκίνητο το οποίο σταμάτησε να παράγεται τα τελευταία 30 χρόνια, μετά την χρεοκοπία και το κλείσιμο της εταιρείας παραγωγής του αναμένεται να επανέλθει. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται ο δήμαρχος Μόσχας, Σεργκέι Σομπιάνιν.

Η ανακοίνωση από την πλευρά της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault πως τελικώς αποχωρεί από την Ρωσία λόγω του πολέμου που διεξάγεται στην Ουκρανία είναι ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στην ρωσική οικονομία. Ο Σεργκέι Σομπιάνιν μέσω του προσωπικού blog τονίζει όμως πως ήταν αναμενόμενο και για αυτό ο ίδιος έχει εκκινήσει εδώ και κάποιο διάστημα τις επαφές προκειμένου όπως σημειώνει «οι χιλιάδες εργαζόμενοι του εργοστασίου να μην μείνουν στον δρόμο».

Οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση

Στα σχέδια του Δημάρχου της ρωσικής πρωτεύουσας είναι να επανεμφανιστεί στους ρωσικούς δρόμους ο «Μοσχοβίτης» (σ.σ Moskvich) ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση που κατασκευαζόταν με πρώτες ύλες και ανταλλακτικά από όλες τις περιοχές της Σοβιετικής Ένωσης και κυρίως από την Ανατολική Γερμανία. Σύμφωνα με τον δήμαρχο Μόσχας υπάρχουν ήδη σε εξέλιξη συζητήσεις με ρωσικούς παρόχους πρώτων υλών και τεχνολογίας και το εγχείρημα είναι εφικτό…

Ρωσικά μέσα σημειώνουν πως μόνο για τον σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου σήμερα απαιτούνται επενδύσεις που ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ ενώ άγνωστο παραμένει το ποσό που πρέπει να δαπανηθεί ώστε το εργοστάσιο της Renault να μπορέσει να παράξει νέου τύπου αυτοκίνητα.

Στα πλάνα της ρωσικής κυβέρνησης πάντως είναι όντως να αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο εργοστάσιο αφού πρώτα κρατικοποιηθεί και εδώ και έναν μήνα έχει διαρρεύσει πως για αρχή θα παραχθούν κλασσικοί κινητήρες αλλά και ηλεκτροκινητήρες για αυτοκίνητα.

Σημειώνεται πως σήμερα στην Ρωσία υπάρχουν ακόμη περισσότεροι από 35.000 ενεργοί «Μοσχοβίτες» που οι κάτοχοί τους πληρώνουν κανονικά τα ετήσια τέλη τους και κυκλοφορούν στους ρωσικούς δρόμους. Ο πιο παλιός είναι 35 ετών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!