THEPOWERGAME
Η ετήσια κατάταξη της «The Wall Street Journal» για τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες αναδεικνύει ποια εταιρεία χαμηλού κόστους θεωρείται η χειρότερη για τους αμερικάνους πολίτες.
Στο παρελθόν όταν οι Αμερικάνοι μιλούσαν για low-cost αεροπορικές εταιρείες, συνήθως εξυμνούσαν την JetBlue, ενώ δήλωναν τη δυσαρέσκεια τους για την Spirit Airlines και την Frontier Airlines. Ωστόσο, το 2021 τα πράγματα άλλαξαν, καθώς η JetBlue χαρακτηρίζονταν από ατελείωτες αναμονές και πολλές ακυρώσεις πτήσεων.
Σύμφωνα με την ετήσια κατάταξη, όπως αναφέρει το CNBC, η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Νέα Υόρκη τερμάτισε… τελευταία στη λίστα, πίσω ακόμα και από τις Spirit και Frontier. Στην ίδια θέση, βρέθηκε και η American Airlines, η οποία ισοψήφησε με τη Spirit- τρίτη από το τέλος.
Η Delta Air Lines διεκδίκησε την πρώτη θέση στη λίστα, ενώ ακολούθησαν σε δεύτερη και τρίτη θέση η Alaska Airlines και η Southwest Airlines αντίστοιχα.
Η λίστα που κυκλοφόρησε στις 28 Ιανουαρίου, κατατάσσει τις εννέα μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ με βάση τις επιδόσεις τους το 2021 σε επτά κατηγορίες: Αφίξεις στην ώρα τους, ακυρώσεις πτήσεων, πολύωρες καθυστερήσεις, αναμονή εντός του αεροπλάνου για περισσότερο από δύο ώρες, προβλήματα με τις αποσκευές, ακούσια πρόσκρουση επιβατών από πτήσεις και παράπονα πελατών.
Η αξιολόγηση έγινε με βάση τα στοιχεία από το Υπουργείο και Μεταφορών των ΗΠΑ και την εταιρεία λογισμικού ανάλυσης αεροπορίας masFlight.
Ακολουθεί η κατάταξη των αεροπορικών εταιρειών:
1.Delta Air Lines
- Alaska Airlines
- Southwest Airlines
- United Airlines
- Allegiant Air
Tie-6. American Airlines
Tie-6. Frontier Airlines
- Spirit Airlines
- JetBlue Airways
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η JetBlue είχε το υψηλότερο ποσοστό πολύωρων καθυστερήσεων και τα περισσότερα περιστατικά αναμονής εντός του αεροπλάνου για τουλάχιστον δύο ώρες. Επίσης, βρέθηκε προτελευταία στις αφίξεις στην ώρα τους και δεύτερη από την κορυφή στα περισσότερα παράπονα πελατών.
Η JetBlue έκλεισε το 2021, ακυρώνοντας περίπου 1.280 πτήσεις από τις 30 Δεκεμβρίου έως τις 13 Ιανουαρίου λόγω αύξησης των μολύνσεων από την Covid-19, ωστόσο οι περισσότερες από αυτές τις ακυρώσεις δεν εμφανίστηκαν στην ανάλυση, η οποία περιορίστηκε στα δεδομένα του 2021.
Αντιθέτως, η Delta βρέθηκε στην κορυφή, την οποία είχε χάσει το 2020 από την Southwest. Συνολικά, η Delta είχε τις καλύτερες επιδόσεις στις πέντε από τις επτά κατηγορίες, ενώ η Alaska Airlines κατέγραψε τις λιγότερες καθυστερήσεις για περισσότερο από δύο ώρες.