Γ.Δ.
1408.5 -0,01%
ACAG
-1,30%
5.3
BOCHGR
+4,02%
4.4
CENER
-2,30%
8.5
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+0,33%
9.23
NOVAL
-0,61%
2.455
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
-2,65%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
-0,85%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
+0,61%
3.31
ΑΛΦΑ
-0,38%
1.4255
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
9.8
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,66%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+7,17%
6.28
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,95%
2.08
ΒΙΟ
-2,08%
5.17
ΒΙΟΚΑ
-1,75%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-3,01%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-1,87%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,14%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.48
ΔΑΑ
-0,10%
7.812
ΔΑΙΟΣ
+4,57%
3.66
ΔΕΗ
+1,09%
12.05
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.585
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-2,82%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.86
ΕΚΤΕΡ
-1,64%
1.44
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,59%
1.72
ΕΛΠΕ
+1,18%
6.88
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,72%
1.774
ΕΛΧΑ
-1,38%
1.72
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
+0,53%
7.63
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-0,18%
1.988
ΕΧΑΕ
+0,81%
4.36
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,95%
0.314
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,83%
4.87
ΙΝΛΙΦ
-0,69%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-5,72%
0.939
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+2,39%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-1,09%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-3,63%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+2,71%
0.417
ΚΟΥΑΛ
+0,95%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.66
ΚΡΙ
-0,70%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-2,00%
0.735
ΛΑΜΔΑ
-1,92%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
-1,44%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
+6,00%
42.4
ΜΙΓ
-0,47%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,82%
19.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
-2,81%
2.59
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
32.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,76%
0.892
ΞΥΛΚ
-1,50%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+2,50%
28.7
ΟΛΥΜΠ
-2,11%
2.32
ΟΠΑΠ
0,00%
15.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.804
ΟΤΕ
-0,92%
15.16
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.16
ΠΑΙΡ
-3,45%
0.98
ΠΑΠ
-0,85%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.732
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,27%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-5,35%
1.505
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
-0,71%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
-0,36%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,92%
3.72
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Βρετανία: Η κυβέρνηση παρατείνει την έκτακτη βοήθεια στις συγκοινωνίες

Ο φορέας διαχείρισης των δημόσιων συγκοινωνιών του Λονδίνου TfL, των οποίων η οικονομική κατάσταση επιβαρύνθηκε από τη χαμηλή προσέλευση λόγω της πανδημίας, ανακοίνωσε σήμερα την παράταση της έκτακτης βοήθειας της κυβέρνησης της Βρετανίας που του επιτρέπει να διατηρήσει σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα των υπηρεσιών του.

Η ειδική αυτή χρηματοδότηση της κυβέρνησης επρόκειτο να εκπνεύσει σήμερα, αλλά παρατάθηκε έως την 18η Φεβρουαρίου, καθώς το Tfl «συνεχίζει να συζητά με την κυβέρνηση» για μια χρηματοδότηση περισσότερο μακροπρόθεσμη, ανέφερε η επιχείρηση σε ανακοίνωση.

Από την αρχή της κρίσης της Covid-19, η κυβέρνηση διοχέτευσε ήδη σχεδόν 4 δισεκατομμύρια στερλίνες (4,8 δισεκατομμύρια ευρώ) σε επιχορηγήσεις, στα οποία προστίθενται 600 εκατομμύρια στερλίνες σε δάνεια.

Αλληλοκατηγορίες

Η κυβέρνηση και ο δήμος του Λονδίνου, από τον οποίο εξαρτάται ο δημόσιος οργανισμός Transport for London (TfL), αλληλοεπιρρίπτουν τις ευθύνες για την εξεύρεση βιώσιμης χρηματοδότησης.

Η δημαρχία ζητεί συγκεκριμένα ακόμη σχεδόν 1,7 δισεκ. στερλίνες από την κυβέρνηση για τη χρηματοδότηση του TfL έως τον Απρίλιο του 2023. Ο δήμαρχος Σαντίκ Καν προειδοποιεί για μειώσεις υπηρεσιών ή ακόμα και το κλείσιμο μιας γραμμής του μετρό.

Το υπουργείο Μεταφορών καλεί από την πλευρά του τον δήμαρχο να «αναλάβει την ευθύνη του να επαναφέρει το TfL σε βιώσιμη οικονομική βάση αντί να συνεχίζει να ζητά από το κράτος να το διασώσει».

Επιστροφή των Λονδρέζων στις συγκοινωνίες

Η οικονομική ανάκαμψη στο Λονδίνο μετά την πανδημία χρειάζεται ένα «δίκτυο μεταφοράς χρηματοδοτούμενο σωστά στην πρωτεύουσα», δήλωσε το TfL σήμερα σε ανακοίνωσή του. «Είναι βασικό το Λονδίνο να λάβει μακροπρόθεσμη κυβερνητική χρηματοδότηση, που είναι ζωτικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια», υπογραμμίζει.

Μετά τον τελευταίο «συναγερμό» για την παραλλαγή Όμικρον, το επιβατικό κοινό επιστρέφει στις δημόσιες συγκοινωνίες του Λονδίνου. Ο αριθμός των επιβατών, εβδομαδιαία, ήταν στα μέσα Ιανουαρίου στο 50% του επιπέδου προ πανδημίας στο μετρό και στο 70% στα λεωφορεία.

Το TfL αναμένει η κίνηση του επιβατικού κοινού να αυξηθεί έως 80% φέτος, κάτι που ωστόσο θα αφήσει μια τρύπα που πρέπει να γεμίσει με έσοδα. Η εταιρία εξετάζει αρκετές εκδοχές για να ενισχύσει τα έσοδά της: κέρδη αποδοτικότητας, εμπορική διαχείριση ακινήτων ή ακόμη παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!