Γ.Δ.
1503.23 +0,68%
ACAG
+0,83%
6.08
BOCHGR
+0,84%
4.82
CENER
+0,31%
9.84
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
+0,61%
8.2
EVR
+1,69%
1.5
NOVAL
+0,43%
2.355
OPTIMA
-0,78%
12.8
TITC
0,00%
41.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.792
ΑΒΕ
-0,86%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-0,36%
2.75
ΑΚΡΙΤ
-1,88%
0.785
ΑΛΜΥ
-2,57%
4.175
ΑΛΦΑ
+2,09%
1.736
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,49%
10.18
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.16
ΑΣΤΑΚ
-2,74%
7.1
ΑΤΕΚ
+9,32%
0.645
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
2.23
ΒΙΟ
+1,75%
5.81
ΒΙΟΚΑ
+0,26%
1.95
ΒΙΟΣΚ
+1,28%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,64%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-1,37%
1.445
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.3
ΔΑΑ
+0,77%
8.162
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+2,44%
12.59
ΔΟΜΙΚ
+0,50%
3.01
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-2,56%
1.9
ΕΕΕ
-0,31%
32.12
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
1.798
ΕΛΒΕ
-2,42%
4.84
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.2
ΕΛΠΕ
+0,20%
7.695
ΕΛΣΤΡ
+1,92%
2.12
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.874
ΕΛΧΑ
+2,58%
2.19
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,83%
1.2
ΕΤΕ
+1,30%
8.124
ΕΥΑΠΣ
+1,18%
3.42
ΕΥΔΑΠ
+0,51%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+0,69%
2.349
ΕΧΑΕ
-0,64%
4.69
ΙΑΤΡ
+3,43%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.363
ΙΛΥΔΑ
+1,10%
1.835
ΙΝΚΑΤ
-0,43%
4.675
ΙΝΚΑΤΔ
-16,27%
0.0175
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.55
ΙΝΛΟΤ
-0,92%
1.076
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-2,07%
1.185
ΙΝΤΚΑ
-0,32%
3.12
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,21%
0.465
ΚΟΥΑΛ
-0,85%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,65%
6.15
ΚΡΙ
+0,32%
15.85
ΚΤΗΛΑ
+2,70%
1.9
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+1,28%
0.79
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,45%
1.04
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,34%
2.95
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,83%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-1,70%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.94
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
+0,67%
21.14
ΜΟΝΤΑ
-2,12%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,94%
2.905
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,33%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,61%
33.02
ΝΑΚΑΣ
-0,65%
3.04
ΝΑΥΠ
-3,75%
0.77
ΞΥΛΚ
-3,38%
0.286
ΞΥΛΠ
+9,58%
0.366
ΟΛΘ
+3,66%
28.3
ΟΛΠ
0,00%
29.35
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,13%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.797
ΟΤΕ
+0,62%
14.67
ΟΤΟΕΛ
-3,23%
10.78
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-1,19%
2.5
ΠΕΙΡ
+2,41%
4.209
ΠΕΡΦ
+0,18%
5.65
ΠΕΤΡΟ
+0,97%
8.3
ΠΛΑΘ
-0,48%
4.145
ΠΛΑΚΡ
+2,13%
14.4
ΠΡΔ
+3,85%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,55%
6.55
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,18%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,40%
0.363
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.88
ΣΠΙ
-0,32%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,31%
1.605
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.654
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,81%
0.202
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Βρετανία: Η κυβέρνηση παρατείνει την έκτακτη βοήθεια στις συγκοινωνίες

Ο φορέας διαχείρισης των δημόσιων συγκοινωνιών του Λονδίνου TfL, των οποίων η οικονομική κατάσταση επιβαρύνθηκε από τη χαμηλή προσέλευση λόγω της πανδημίας, ανακοίνωσε σήμερα την παράταση της έκτακτης βοήθειας της κυβέρνησης της Βρετανίας που του επιτρέπει να διατηρήσει σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα των υπηρεσιών του.

Η ειδική αυτή χρηματοδότηση της κυβέρνησης επρόκειτο να εκπνεύσει σήμερα, αλλά παρατάθηκε έως την 18η Φεβρουαρίου, καθώς το Tfl «συνεχίζει να συζητά με την κυβέρνηση» για μια χρηματοδότηση περισσότερο μακροπρόθεσμη, ανέφερε η επιχείρηση σε ανακοίνωση.

Από την αρχή της κρίσης της Covid-19, η κυβέρνηση διοχέτευσε ήδη σχεδόν 4 δισεκατομμύρια στερλίνες (4,8 δισεκατομμύρια ευρώ) σε επιχορηγήσεις, στα οποία προστίθενται 600 εκατομμύρια στερλίνες σε δάνεια.

Αλληλοκατηγορίες

Η κυβέρνηση και ο δήμος του Λονδίνου, από τον οποίο εξαρτάται ο δημόσιος οργανισμός Transport for London (TfL), αλληλοεπιρρίπτουν τις ευθύνες για την εξεύρεση βιώσιμης χρηματοδότησης.

Η δημαρχία ζητεί συγκεκριμένα ακόμη σχεδόν 1,7 δισεκ. στερλίνες από την κυβέρνηση για τη χρηματοδότηση του TfL έως τον Απρίλιο του 2023. Ο δήμαρχος Σαντίκ Καν προειδοποιεί για μειώσεις υπηρεσιών ή ακόμα και το κλείσιμο μιας γραμμής του μετρό.

Το υπουργείο Μεταφορών καλεί από την πλευρά του τον δήμαρχο να «αναλάβει την ευθύνη του να επαναφέρει το TfL σε βιώσιμη οικονομική βάση αντί να συνεχίζει να ζητά από το κράτος να το διασώσει».

Επιστροφή των Λονδρέζων στις συγκοινωνίες

Η οικονομική ανάκαμψη στο Λονδίνο μετά την πανδημία χρειάζεται ένα «δίκτυο μεταφοράς χρηματοδοτούμενο σωστά στην πρωτεύουσα», δήλωσε το TfL σήμερα σε ανακοίνωσή του. «Είναι βασικό το Λονδίνο να λάβει μακροπρόθεσμη κυβερνητική χρηματοδότηση, που είναι ζωτικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια», υπογραμμίζει.

Μετά τον τελευταίο «συναγερμό» για την παραλλαγή Όμικρον, το επιβατικό κοινό επιστρέφει στις δημόσιες συγκοινωνίες του Λονδίνου. Ο αριθμός των επιβατών, εβδομαδιαία, ήταν στα μέσα Ιανουαρίου στο 50% του επιπέδου προ πανδημίας στο μετρό και στο 70% στα λεωφορεία.

Το TfL αναμένει η κίνηση του επιβατικού κοινού να αυξηθεί έως 80% φέτος, κάτι που ωστόσο θα αφήσει μια τρύπα που πρέπει να γεμίσει με έσοδα. Η εταιρία εξετάζει αρκετές εκδοχές για να ενισχύσει τα έσοδά της: κέρδη αποδοτικότητας, εμπορική διαχείριση ακινήτων ή ακόμη παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!