Γ.Δ.
1440.52 +0,33%
ACAG
-0,17%
5.86
CENER
+1,12%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-0,12%
8.58
NOVAL
-0,92%
2.691
OPTIMA
-0,51%
11.78
TITC
-0,35%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,56%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-2,06%
0.95
ΑΛΜΥ
+1,69%
2.705
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.633
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,43%
11.73
ΑΣΚΟ
+2,69%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+2,37%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
-0,89%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,92%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,48%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
-0,15%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-1,14%
11.27
ΔΟΜΙΚ
+1,04%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.326
ΕΒΡΟΦ
+0,33%
1.505
ΕΕΕ
+0,06%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-1,17%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+3,40%
2.43
ΕΛΛ
+0,37%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,77%
2.58
ΕΛΠΕ
+1,95%
8.085
ΕΛΣΤΡ
-1,31%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,95%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,28%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
+1,46%
8.064
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+1,81%
5.64
ΕΥΡΩΒ
+0,66%
2.132
ΕΧΑΕ
-0,74%
4.715
ΙΑΤΡ
-0,65%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.02
ΙΝΛΙΦ
+1,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,47%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,46%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.275
ΙΝΤΚΑ
-1,16%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,08%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,22%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,01%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,31%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-3,45%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,11%
0.875
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+3,19%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,76%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,17%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+6,58%
0.81
ΜΕΒΑ
-0,75%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,69%
3.62
ΜΙΝ
+21,30%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,95%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+1,08%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,42%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
+1,23%
0.986
ΞΥΛΚ
-2,58%
0.264
ΞΥΛΠ
-7,02%
0.45
ΟΛΘ
+0,49%
20.7
ΟΛΠ
+0,78%
25.95
ΟΛΥΜΠ
+1,19%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.892
ΟΤΕ
+0,59%
13.56
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.8
ΠΑΙΡ
+0,87%
1.16
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
+0,33%
3.66
ΠΕΤΡΟ
+0,92%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,79%
3.83
ΠΛΑΚΡ
+0,67%
15
ΠΡΔ
-7,69%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+1,54%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,54%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
-5,26%
1.98
ΣΑΡ
+5,45%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,43%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+1,54%
1.65
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,38%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Τι εμποδίζει τον Μασκ να λανσάρει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα στην Ινδία

Ο Έλον Μασκ απάντησε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά του δεν έχουν ακόμα φτάσει στην Ινδία. Ο ίδιος χωρίς να αναφέρει ξεκάθαρα τους λόγους, απάντησε ότι η Tesla εξακολουθεί να εργάζεται εντατικά  για αυτό  το ζήτημα με την κυβέρνηση της Ινδίας. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι ο κύριος λόγος αυτής καθυστέρησης είναι οι υψηλοί δασμοί που επιβάλλει η χώρα στις εισαγωγές της.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε καταρτίσει σχέδια, προκειμένου να αρχίσει να εισάγει τα αυτοκίνητά της στην Ινδία από πέρυσι. Ωστόσο ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση της χώρας, ούτως ώστε να μειώσει τους φόρους στις εισαγωγές των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) προτού εισέλθει στην αγορά την Ινδίας. Υπό το πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο κατέθεσε το αίτημά  της στο γραφείο του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι.

Η αγορά της Ινδίας για premium EVs βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, με τις υποδομές για σταθμούς φόρτισης να είναι σπάνιες. Μόλις 5.000 από τα 2,4 εκατ. αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ινδία πέρυσι ήταν ηλεκτρικά, εκ των οποίων ελάχιστα εξ αυτών ήταν πολυτελή μοντέλα.

Η Ινδία επιβάλλει δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των και ηλεκτρικών οχημάτων) οι οποίοι ανέρχονται έως και στο 100%. Ο Μασκ έχει επικρίνει την φορολογική πολιτική της Ινδίας, λέγοντας ότι οι δασμοί που επιβάλλει είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο. Οι αναλυτές έχουν τονίσει ότι με αυτούς τους δασμούς τα αυτοκίνητα Tesla καθίστανται πολύ δαπανηρά για πολλούς καταναλωτές.

Οι απαιτήσεις της Tesla για περικοπές στους δασμούς -για τις οποίες πρώτη φορά έκανε αναφορά το Reuters τον περασμένο Ιούλιο- έχουν ξεσηκώσει αντιδράσεις και αντιρρήσεις, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μια τέτοια κίνηση θα αποτρέψει τις επενδύσεις στην εγχώρια παραγωγή.

Διχασμένοι εμφανίζονται επίσης οι αξιωματούχοι της ινδικής κυβέρνησης σχετικά με τις απαιτήσεις της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάποιοι εξ αυτών θέλουν η εταιρεία να παρέχει εγγυήσεις για παραγωγή στην Ινδία, προτού τεθούν υπό εξέταση τυχόν φορολογικές ελαφρύνσεις. Από τη μεριά της η Tesla έχει δηλώσει ότι επιθυμεί πρώτα να δοκιμάσει την ινδική αγορά με εισαγόμενα αυτοκίνητα, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε κίνηση.

Παρόλο που η Tesla επιμένει για περικοπές στους δασμούς των εισαγωγών, η Mercedes-Benz θα αρχίσει να συναρμολογεί στην Ινδία την ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού της σεντάν S-Class, EQS, αργότερα στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!