Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Τι εμποδίζει τον Μασκ να λανσάρει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα στην Ινδία

Ο Έλον Μασκ απάντησε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά του δεν έχουν ακόμα φτάσει στην Ινδία. Ο ίδιος χωρίς να αναφέρει ξεκάθαρα τους λόγους, απάντησε ότι η Tesla εξακολουθεί να εργάζεται εντατικά  για αυτό  το ζήτημα με την κυβέρνηση της Ινδίας. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι ο κύριος λόγος αυτής καθυστέρησης είναι οι υψηλοί δασμοί που επιβάλλει η χώρα στις εισαγωγές της.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε καταρτίσει σχέδια, προκειμένου να αρχίσει να εισάγει τα αυτοκίνητά της στην Ινδία από πέρυσι. Ωστόσο ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση της χώρας, ούτως ώστε να μειώσει τους φόρους στις εισαγωγές των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) προτού εισέλθει στην αγορά την Ινδίας. Υπό το πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο κατέθεσε το αίτημά  της στο γραφείο του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι.

Η αγορά της Ινδίας για premium EVs βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, με τις υποδομές για σταθμούς φόρτισης να είναι σπάνιες. Μόλις 5.000 από τα 2,4 εκατ. αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ινδία πέρυσι ήταν ηλεκτρικά, εκ των οποίων ελάχιστα εξ αυτών ήταν πολυτελή μοντέλα.

Η Ινδία επιβάλλει δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των και ηλεκτρικών οχημάτων) οι οποίοι ανέρχονται έως και στο 100%. Ο Μασκ έχει επικρίνει την φορολογική πολιτική της Ινδίας, λέγοντας ότι οι δασμοί που επιβάλλει είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο. Οι αναλυτές έχουν τονίσει ότι με αυτούς τους δασμούς τα αυτοκίνητα Tesla καθίστανται πολύ δαπανηρά για πολλούς καταναλωτές.

Οι απαιτήσεις της Tesla για περικοπές στους δασμούς -για τις οποίες πρώτη φορά έκανε αναφορά το Reuters τον περασμένο Ιούλιο- έχουν ξεσηκώσει αντιδράσεις και αντιρρήσεις, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μια τέτοια κίνηση θα αποτρέψει τις επενδύσεις στην εγχώρια παραγωγή.

Διχασμένοι εμφανίζονται επίσης οι αξιωματούχοι της ινδικής κυβέρνησης σχετικά με τις απαιτήσεις της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάποιοι εξ αυτών θέλουν η εταιρεία να παρέχει εγγυήσεις για παραγωγή στην Ινδία, προτού τεθούν υπό εξέταση τυχόν φορολογικές ελαφρύνσεις. Από τη μεριά της η Tesla έχει δηλώσει ότι επιθυμεί πρώτα να δοκιμάσει την ινδική αγορά με εισαγόμενα αυτοκίνητα, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε κίνηση.

Παρόλο που η Tesla επιμένει για περικοπές στους δασμούς των εισαγωγών, η Mercedes-Benz θα αρχίσει να συναρμολογεί στην Ινδία την ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού της σεντάν S-Class, EQS, αργότερα στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!