Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Τι εμποδίζει τον Μασκ να λανσάρει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα στην Ινδία

Ο Έλον Μασκ απάντησε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά του δεν έχουν ακόμα φτάσει στην Ινδία. Ο ίδιος χωρίς να αναφέρει ξεκάθαρα τους λόγους, απάντησε ότι η Tesla εξακολουθεί να εργάζεται εντατικά  για αυτό  το ζήτημα με την κυβέρνηση της Ινδίας. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι ο κύριος λόγος αυτής καθυστέρησης είναι οι υψηλοί δασμοί που επιβάλλει η χώρα στις εισαγωγές της.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε καταρτίσει σχέδια, προκειμένου να αρχίσει να εισάγει τα αυτοκίνητά της στην Ινδία από πέρυσι. Ωστόσο ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση της χώρας, ούτως ώστε να μειώσει τους φόρους στις εισαγωγές των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) προτού εισέλθει στην αγορά την Ινδίας. Υπό το πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο κατέθεσε το αίτημά  της στο γραφείο του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι.

Η αγορά της Ινδίας για premium EVs βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, με τις υποδομές για σταθμούς φόρτισης να είναι σπάνιες. Μόλις 5.000 από τα 2,4 εκατ. αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ινδία πέρυσι ήταν ηλεκτρικά, εκ των οποίων ελάχιστα εξ αυτών ήταν πολυτελή μοντέλα.

Η Ινδία επιβάλλει δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των και ηλεκτρικών οχημάτων) οι οποίοι ανέρχονται έως και στο 100%. Ο Μασκ έχει επικρίνει την φορολογική πολιτική της Ινδίας, λέγοντας ότι οι δασμοί που επιβάλλει είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο. Οι αναλυτές έχουν τονίσει ότι με αυτούς τους δασμούς τα αυτοκίνητα Tesla καθίστανται πολύ δαπανηρά για πολλούς καταναλωτές.

Οι απαιτήσεις της Tesla για περικοπές στους δασμούς -για τις οποίες πρώτη φορά έκανε αναφορά το Reuters τον περασμένο Ιούλιο- έχουν ξεσηκώσει αντιδράσεις και αντιρρήσεις, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μια τέτοια κίνηση θα αποτρέψει τις επενδύσεις στην εγχώρια παραγωγή.

Διχασμένοι εμφανίζονται επίσης οι αξιωματούχοι της ινδικής κυβέρνησης σχετικά με τις απαιτήσεις της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάποιοι εξ αυτών θέλουν η εταιρεία να παρέχει εγγυήσεις για παραγωγή στην Ινδία, προτού τεθούν υπό εξέταση τυχόν φορολογικές ελαφρύνσεις. Από τη μεριά της η Tesla έχει δηλώσει ότι επιθυμεί πρώτα να δοκιμάσει την ινδική αγορά με εισαγόμενα αυτοκίνητα, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε κίνηση.

Παρόλο που η Tesla επιμένει για περικοπές στους δασμούς των εισαγωγών, η Mercedes-Benz θα αρχίσει να συναρμολογεί στην Ινδία την ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού της σεντάν S-Class, EQS, αργότερα στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!