THEPOWERGAME
Μπορεί στις σελίδες των κόμικς, τα καρτούν και τις ταινίες που πρωταγωνιστεί να κατατροπώνει σούπερ κακοποιούς, αυτή τη φορά κατάφερε όμως να επικρατήσει του μεγαλύτερου κακού που απειλεί τη βιωσιμότητα των κινηματογραφικών αιθουσών: Της πανδημίας. Ο λόγος για τον Spider-Man, τον δημοφιλή σούπερ ήρωα της Marvel (και κατ’ επέκταση της Disney), ο οποίος στη νέα του κινηματογραφική ταινία «Spider-Man: No way home» σάρωσε το box-office, όχι απλώς γεμίζοντας ξανά τα σινεμά, αλλά πετυχαίνοντας και ένα ρεκόρ που έμοιαζε πια όνειρο απατηλό.
Η νέα του ταινία, με πρωταγωνιστή τον Τομ Χόλαντ και πλήθος guest από όλες τις κινηματογραφικές ενσαρκώσεις του σούπερ ήρωα, δεν πέτυχε απλώς το μεγαλύτερο άνοιγμα κινηματογραφικής ταινίας στα χρόνια της πανδημίας, γεγονός αξιοσημείωτο αν αναλογιστεί κανείς πόσο καιρό έμειναν κλειστά τα σινεμά και πόσο διστακτικός παραμένει ο κόσμος να επιστρέψει σε αυτά, αλλά πέτυχε και επίσημα το 2ο μεγαλύτερο εισπρακτικό άνοιγμα όλων των εποχών!
Με εισπράξεις που ξεπέρασαν στο πρώτο Σαββατοκύριακο προβολής τα 260 εκατ. δολάρια, το «Spider-Man: No way home» δεν σκόρπισε απλά χαμόγελα στα στελέχη των Columbia Pictures και Marvel Studios, αλλά ξεπέρασε και το «Avengers: Infinity War» που την εποχή της αθρόας προσέλευσης στις αίθουσες το 2018, είχε πετύχει το ίδιο διάστημα άνοιγμα 257 εκατ. δολαρίων. Οι Εκδικητές πάντως συνεχίζουν να απολαμβάνουν την κορυφή, με το «Avengers: Endgame» που είχε σημειώσε ένα ανεπανάληπτο άνοιγμα 357 εκατ. δολαρίων στο πρώτο Σαββατοκύριακο προβολής.
Δεν είναι πάντως μόνο οι άνθρωποι των εμπλεκόμενων εταιρειών που τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση, αλλά το σύνολο της κινηματογραφικής βιομηχανίας που έχει «γονατίσει» στην προσπάθεια να αντεπεξέλθει στη νέα πραγματικότητα. Σημειώνεται ότι στην Covid περίοδο, μόνο η τελευταία ταινία του Τζέιμς Μποντ και η νέα συνέχεια του The Fast and the Furious κατάφεραν να σημειώσουν εισπράξεις που… θύμιζαν κάτι από τα παλιά.
Τα διακρή περιοριστικά μέτρα σε συνδυασμό με τον φόβο του κορονοϊού κρατούν ακόμη τον κόσμο μακρυά από τις αίθουσες, με την κατάσταση να επιδεινώνεται από την ταυτόχρονη κυκλοφορία ταινίων σε αίθουσες και streaming προκειμένου να μην χαθούν τα χρήματα που επενδύονται. Είναι ενδεικτικό ότι ακόμη και το πολυδιαφημισμένο remake του κλασικού «West Side Story» από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, παρά τις διθυραμβικές κριτικές, απέτυχε να αποδώσει τα αναμενόμενα.
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι τα σινεμά θα καταφέρουν να επιβιώσουν μόνο χάρη στους σούπερ ήρωες και τις επικές υπερπαραγωγές. Οι φαν όμως δίνουν μια πόλύ πιο «προσγειωμένη» δικαιολογία για όλα αυτά… Ήθελαν πάση θυσία να προλάβουν τα διαδικτυακά spoiler και να απολαύσουν από πρώτο χέρι τις εκπλήξεις που επεφύλαξαν οι δημιουργοί για το κινηματογραφικό μέλλον του Ανθρώπου Αράχνη.