THEPOWERGAME
Μειωμένη κατά 28% ήταν η κίνηση στα καταστήματα λιανεμπορίου σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 στις ΗΠΑ την Black Friday, σύμφωνα με στοιχεία της Sensormatic. Επίσης, τα ίδια στοιχεία δείχνουν αύξηση της κίνησης κατά 47,5% σε σχέση με πέρυσι.
Η πτώση από το 2019 αποδίδεται σε δύο παράγοντες: αφενός περισσότεροι ήταν οι Αμερικανοί που προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου φέτος. Αφετέρου, πολλοί έσπευσαν να κάνουν τα ψώνια τους νωρίτερα φέτος αντί να περιμένουν τις εκπτώσεις της Black Friday.
«Είναι σαφές ότι οι αγοραστές ψωνίζουν νωρίτερα αυτή τη σεζόν, όπως έκαναν και την περασμένη σεζόν», δήλωσε στο CNBC ο Μπρίαν Φίλντ, ανώτερος διευθυντής στο τμήμα παγκόσμιου consulting σε θέματα λιανεμπορίου, στη Sensormatic. Πρόσθεσε ότι οι δύο κύριοι λόγοι που οι αγοραστές διευρύνουν το διάστημα των αγορών τους, η ανησυχία για την εξάπλωση της πανδημίας και για την αλυσίδα εφοδιασμού.Οι περισσότεροι Αμερικανοί άρχισαν τις αγορές τους ήδη από τον Οκτώβριο, καθώς οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου είχαν προχωρήσει σε προωθητικές προσφορές. Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής, το 61% των καταναλωτών είχε ξεκινήσει να αγοράζει τα δώρα του για τις γιορτές πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Πώς τα πήγαν οι online αγορές
Στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου σημείωσαν πωλήσεις 8,9 δισ. δολαρίων την Black Friday, χαμηλότερα από το ρεκόρ των περίπου 9 δισ. δολαρίων που δαπανήθηκαν τον προηγούμενο χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics. Είναι η πρώτη φορά που η ανάπτυξη αντιστράφηκε σε σχέση με το προηγούμενο έτος, επισημαίνει η Adobe, η οποία αναλύει περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής στις ΗΠΑ, με περισσότερα από 100 εκατομμύρια προϊόντα σε 18 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.
Την Ημέρα των Ευχαριστιών, οι καταναλωτές ξόδεψαν 5,1 δισ. δολάρια σε διαδικτυακές αγορές, όπως και την προηγούμενη χρονιά.