Γ.Δ.
1539.88 -0,28%
ACAG
+0,50%
6.04
AEM
+8,75%
4.35
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
-2,83%
9.61
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,85%
8.16
EVR
-1,01%
1.47
NOVAL
-0,81%
2.46
OPTIMA
0,00%
13
TITC
-0,66%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,40%
1.952
ΑΒΕ
+0,22%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-0,93%
2.66
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,81%
4.3
ΑΛΦΑ
+2,47%
1.787
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-1,20%
10.72
ΑΣΚΟ
-0,90%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+2,22%
7.38
ΑΤΕΚ
+8,86%
0.86
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.776
ΑΤΤΙΚΑ
-0,84%
2.37
ΒΙΟ
-1,19%
5.79
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.89
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.54
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,07%
18.5
ΔΑΑ
-0,80%
8.478
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,31%
12.91
ΔΟΜΙΚ
-1,58%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,97%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+1,62%
1.88
ΕΕΕ
+0,55%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
1.82
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.23
ΕΛΛ
-0,69%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,27%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-1,32%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-2,51%
1.79
ΕΛΧΑ
-1,90%
2.06
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,66%
1.185
ΕΤΕ
-1,10%
8.426
ΕΥΑΠΣ
-0,58%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,84%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.41
ΕΧΑΕ
-0,51%
4.87
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.665
ΙΚΤΙΝ
-2,75%
0.353
ΙΛΥΔΑ
-1,45%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-0,38%
5.26
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,22%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-1,83%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.1
ΙΝΤΕΤ
+1,33%
1.145
ΙΝΤΚΑ
-2,15%
3.19
ΚΑΡΕΛ
+2,42%
338
ΚΕΚΡ
-0,72%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.376
ΚΟΥΕΣ
+0,48%
6.27
ΚΡΙ
-1,59%
15.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.78
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.95
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.965
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.61
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.03
ΜΑΘΙΟ
+2,78%
0.666
ΜΕΒΑ
+0,78%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.34
ΜΕΡΚΟ
-2,56%
38
ΜΙΓ
-0,86%
2.885
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,31%
21.1
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.73
ΜΟΤΟ
-0,71%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,47%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-2,16%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,45%
34
ΝΑΚΑΣ
+1,95%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,77%
0.786
ΞΥΛΚ
-3,11%
0.28
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,72%
27.4
ΟΛΠ
+1,29%
31.5
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.56
ΟΠΑΠ
0,00%
16.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,63%
0.784
ΟΤΕ
-0,27%
14.56
ΟΤΟΕΛ
+0,72%
11.2
ΠΑΙΡ
+3,38%
1.07
ΠΑΠ
+0,79%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,95%
4.468
ΠΕΡΦ
-0,93%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,74%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
+4,23%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-3,09%
1.254
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
-1,67%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,58%
1.71
ΣΑΡ
+0,70%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.585
ΣΠΕΙΣ
+1,05%
5.78
ΣΠΙ
-1,57%
0.626
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,29%
1.53
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+3,00%
0.206
ΦΡΛΚ
+0,38%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.55

Black Friday στις ΗΠΑ: Μειωμένη 28,3% η διά ζώσης εμπορική κίνηση

Μειωμένη κατά 28% ήταν η κίνηση στα καταστήματα λιανεμπορίου σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 στις ΗΠΑ την Black Friday, σύμφωνα με στοιχεία της Sensormatic. Επίσης, τα ίδια στοιχεία δείχνουν αύξηση της κίνησης κατά 47,5% σε σχέση με πέρυσι.

Η πτώση από το 2019 αποδίδεται σε δύο παράγοντες: αφενός περισσότεροι ήταν οι Αμερικανοί που προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου φέτος. Αφετέρου, πολλοί έσπευσαν να κάνουν τα ψώνια τους νωρίτερα φέτος αντί να περιμένουν τις εκπτώσεις της Black Friday.

«Είναι σαφές ότι οι αγοραστές ψωνίζουν νωρίτερα αυτή τη σεζόν, όπως έκαναν και την περασμένη σεζόν», δήλωσε στο CNBC ο Μπρίαν Φίλντ, ανώτερος διευθυντής στο τμήμα παγκόσμιου consulting σε θέματα λιανεμπορίου, στη Sensormatic. Πρόσθεσε ότι οι δύο κύριοι λόγοι που οι αγοραστές διευρύνουν το διάστημα των αγορών τους, η ανησυχία για την εξάπλωση της πανδημίας και για την αλυσίδα εφοδιασμού.Οι περισσότεροι Αμερικανοί άρχισαν τις αγορές τους ήδη από τον Οκτώβριο, καθώς οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου είχαν προχωρήσει σε προωθητικές προσφορές. Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής, το 61% των καταναλωτών είχε ξεκινήσει να αγοράζει τα δώρα του για τις γιορτές πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Πώς τα πήγαν οι online αγορές

Στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου σημείωσαν πωλήσεις 8,9 δισ. δολαρίων την Black Friday, χαμηλότερα από το ρεκόρ των περίπου 9 δισ. δολαρίων που δαπανήθηκαν τον προηγούμενο χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics. Είναι η πρώτη φορά που η ανάπτυξη αντιστράφηκε σε σχέση με το προηγούμενο έτος, επισημαίνει η Adobe, η οποία αναλύει περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής στις ΗΠΑ, με περισσότερα από 100 εκατομμύρια προϊόντα σε 18 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.

Την Ημέρα των Ευχαριστιών, οι καταναλωτές ξόδεψαν 5,1 δισ. δολάρια σε διαδικτυακές αγορές, όπως και την προηγούμενη χρονιά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!