THEPOWERGAME
Η διοίκηση της Ralph Lauren δήλωσε ότι αναμένει υψηλότερα έξοδα αποστολής προϊόντων τους επόμενους μήνες, καθώς η εταιρεία δαπανά μεγάλα ποσά για να εξασφαλίσει ότι τα καταστήματα θα εφοδιαστούν με πουκάμισα Polo και αθλητικά μπουφάν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το πρακτορείο Reuters, οι μετοχές της εταιρείας luxury ενδυμάτων με έδρα τη Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 4%, ακόμη και αφότου εταιρεία αύξησε την πρόβλεψη των εσόδων της.
Σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους οίκους πολυτελείας, οι οποίοι κατασκευάζουν το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων τους στην εγχώρια αγορά τους, η Ralph Lauren κατασκευάζει τη συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων της εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, με το 40% να κατασκευάζεται μόνο στην Κίνα και το Βιετνάμ. Κάτι τέτοιο καθιστά την εταιρεία πιο επιρρεπή σε καθυστερήσεις στη μεταφορά, αλλά και σε πιθανό κλείσιμο εργοστασίων.
Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα πλήττουν την ένδυση
Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν πλήξει ιδιαίτερα τον κλάδο της ένδυσης, με τα προϊόντα να εμφανίζουν τα υψηλότερα επίπεδα ελλείψεων μεταξύ των τομέων του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ κατά την περίοδο των εορτών, όπως αναφέρει η Adobe Analytics.
Ωστόσο, η Ralph Lauren ανέφερε ότι θα έχει αρκετό απόθεμα για να καλύψει τη ζήτηση των διακοπών, εν μέρει επειδή ξοδεύει πολλά για να στείλει προϊόντα αεροπορικώς.
«Αν και αναμένουμε συνεχή μεταβλητότητα στις ροές αποθεμάτων από τρίμηνο σε τρίμηνο, πιστεύουμε ότι τα αποθέματά μας είναι σε καλή κατάσταση ώστε να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση για τις επερχόμενες διακοπές και την άνοιξη του ’22’», ανέφερε η Επικεφαλής Οικονομικών Υπηρεσιών Τζέιν Νίλσεν.
Η εταιρεία υπογράμμισε επίσης, ότι αναμένει αύξηση των εσόδων το 2022 κατά 34% με 36%, σε σύγκριση με προηγούμενη πρόβλεψη για αύξηση 25% με 30%. Παράλληλα, η Ralph Lauren διατήρησε αμετάβλητη την πρόβλεψη του λειτουργικού περιθωρίου για ολόκληρο το έτος από 12% έως 12,5%, λόγω του υψηλότερου κόστους μεταφοράς και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, όπως το βαμβάκι.
Τέλος, τα καθαρά έσοδα της Ralph Lauren αυξήθηκαν κατά 26%, στα 1,50 δισεκατομμύρια δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 25 Σεπτεμβρίου. Η ανακάμπτουσα ζήτηση για αγαθά πολυτελείας στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη βοήθησε στο να αντισταθμιστεί η πίεση σε Ιαπωνία και Κίνα, όπου η επαναφορά των περιορισμών κατά του κορονοϊού κράτησε το καταναλωτικό κοινό μακριά από τα καταστήματα.