Γ.Δ.
1384.6 +1,31%
ACAG
+1,30%
5.45
BOCHGR
+0,68%
4.43
CENER
+3,31%
8.42
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-1,65%
8.36
NOVAL
+0,66%
2.285
OPTIMA
+0,32%
12.6
TITC
+4,41%
35.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,24%
1.37
ΑΒΕ
+2,23%
0.459
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-1,44%
0.685
ΑΛΜΥ
+2,92%
3.695
ΑΛΦΑ
+1,17%
1.555
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+2,22%
9.43
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,69%
8.76
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+0,98%
2.06
ΒΙΟ
+0,91%
5
ΒΙΟΚΑ
+1,18%
1.72
ΒΙΟΣΚ
-0,37%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+4,40%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,47%
17.16
ΔΑΑ
+0,93%
7.798
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,78%
11.56
ΔΟΜΙΚ
+2,59%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+3,66%
1.415
ΕΕΕ
+0,79%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,14%
1.392
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,37%
1.644
ΕΛΠΕ
+0,45%
6.65
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-3,19%
1.82
ΕΛΧΑ
-0,12%
1.646
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,27%
1.125
ΕΤΕ
+1,98%
7.016
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.12
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,96%
1.996
ΕΧΑΕ
+1,34%
4.17
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+2,65%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+4,20%
1.735
ΙΝΚΑΤ
+1,49%
4.77
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.874
ΙΝΤΕΚ
+1,11%
5.45
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-4,90%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
2.535
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+3,18%
1.135
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,06%
1.425
ΚΟΡΔΕ
+0,25%
0.409
ΚΟΥΑΛ
+4,40%
1.044
ΚΟΥΕΣ
+3,70%
5.6
ΚΡΙ
+3,37%
13.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,12%
0.88
ΛΑΒΙ
+0,42%
0.723
ΛΑΜΔΑ
+1,72%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-2,16%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,49%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,32%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.25
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+0,20%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,41%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+2,99%
2.07
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,76%
31.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.86
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,47%
20.7
ΟΛΠ
+1,01%
30
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,21%
15.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,01%
0.78
ΟΤΕ
+2,19%
14.92
ΟΤΟΕΛ
+2,20%
10.24
ΠΑΙΡ
+8,44%
0.976
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,69%
3.63
ΠΕΡΦ
+1,40%
5.07
ΠΕΤΡΟ
+1,04%
7.8
ΠΛΑΘ
+1,39%
4
ΠΛΑΚΡ
-4,14%
13.9
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,81%
5
ΡΕΒΟΙΛ
+3,61%
1.58
ΣΑΡ
+1,93%
10.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.329
ΣΙΔΜΑ
+0,98%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.64
ΣΠΙ
+0,39%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
+4,74%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,63%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,88%
0.23
ΦΡΛΚ
+3,62%
3.575
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Ο πρίγκιπας Κάρολος στηρίζει τη μόδα της ηθικής – Τι είναι το fashion ID

Ο πρίγκιπας Κάρολος επαίνεσε το νέο ψηφιακό ID μόδας που βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν ηθικές επιλογές.

Ο πρωτότοκος γιος της βασίλισσας Ελισάβετ Β’ του Ηνωμένου Βασιλείου βρέθηκε στη Ρώμη το Σαββατοκύριακο για να συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής της G-20 και συναντήθηκε με διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων brand μόδας.

Ο πρίγκιπας Κάρολος χαιρέτισε τις προσπάθειες που οδήγησαν σε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα για τα brand μόδας, επισημαίνοντας ότι θα βοηθά τους καταναλωτές να λαμβάνουν ηθικές αποφάσεις όσον αφορά τις αγορές τους. «Είμαι τόσο ευγνώμων σε όλους σας» είπε στους παρόντες διευθύνοντες συμβούλους, όλα τα μέλη της Ομάδας Δράσης για τη Μόδα (που έχει συσταθεί με πρωτοβουλία του πρίγκιπα Κάρολου) , υπό την προεδρία του Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτή του Ομίλου YOOX NET-A-PORTER.

Στη συνάντηση ήταν παρούσα η Νατάσα Φρανκ εκπροσωπώντας την EON, την εταιρεία που παρείχε την τεχνολογία για να δημιουργηθεί η ψηφιακή ταυτότητα.

Η επίδειξη έγινε με ένα κασκόλ, μια τσάντα, ένα πόντσο και ένα σακάκι φτιαγμένο με φτερά που ανακυκλώθηκαν από στρώματα.

Τι είναι το ψηφιακό ID μόδας

Η Φρανκ εξήγησε στον πρίγκιπα Κάρολο ότι ενώ πολλές φορές οι επενδύσεις που πραγματοποιούν οι εταιρείες μόδας για πιο βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές είναι αόρατες στον πελάτη, «η ψηφιακή ταυτότητα θα επιτρέψει στους ανθρώπους να τις βλέπουν».

Η Ομάδα Δράσης για τη Μόδα είναι μέρος της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Αγορών (SMI) του πρίγκιπα Κάρολου και σε αυτή τη συμμετέχουν, μεταξύ άλλων τα brand Burberry, Gabriela Hearst, Stella McCartney, Selfridges, Vestiaire Collective και Modo Operandi.

«Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν εάν αυτό που αγοράζουν δημιουργείται με βιώσιμο τρόπο και υπάρχει ευθύνη να τους λέμε εάν πιστεύουμε πραγματικά στις κοινές αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της συμμόρφωσης με τους νόμους. Η μόδα είναι ένας από τους πιο ρυπογόνους τομείς στον κόσμο, αλλά αυτό το νέο ψηφιακό ID δείχνει πώς οι επιχειρήσεις δεσμεύονται για ουσιαστική, μετρήσιμη αλλαγή: παρέχοντας στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν πιο καθαρές, πιο υγιεινές και βιώσιμες επιλογές. Δείχνει ότι ο κλάδος δεν μιλάει μόνο για αυτά τα ζητήματα, αλλά έχει αναλάβει δράση».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!