Γ.Δ.
1538.51 -0,06%
ACAG
-0,33%
5.99
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
+0,10%
9.59
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-0,31%
12.9
TITC
+1,35%
45.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
-0,74%
4.02
ΑΛΦΑ
-0,54%
1.758
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+2,25%
10.9
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+0,26%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,18%
5.69
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
1.955
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.59
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
-0,49%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
-1,02%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
+0,12%
33.28
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+0,94%
2.14
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.88
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-0,57%
8.426
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,16%
2.48
ΕΧΑΕ
+0,85%
4.765
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+0,78%
3.245
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
+2,26%
1.36
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+1,45%
1.402
ΚΟΥΕΣ
-1,30%
6.08
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,98%
3.1
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,85%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.77
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
34.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
+0,17%
30.15
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,44%
16.05
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,33%
14.9
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+2,41%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,73%
4.333
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,82%
1.234
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,57%
5.33
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,68%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,97%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Volkswagen: Οι αποζημιώσεις μπορεί να φτάσουν τα 127 δισ. τον χρόνο

Η Volkswagen AG ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να αναιρέσει μία απόφαση δικαστηρίου στο Οχάιο. Αυτή η απόφαση άνοιξε το δρόμο στην αναφερόμενη πολιτεία για να προχωρήσει με μία αγωγή που είναι σχετική με το σκάνδαλο εκπομπής βλαβερών αερίων από τους πετρελαιοκινητήρες της VW, αλλά και τη χειραγώγηση συστημάτων, σχετικών με τον έλεγχο των ρύπων.

Η γερμανική εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων είχε προηγουμένως ζητήσει από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να επανεξετάσει μία δικαστική απόφαση, η οποία έλεγε ότι δύο κομητείες μπορούν να διεκδικήσουν την καταβολή αποζημιώσεων, ενδεχομένως δισεκατομμυρίων δολαρίων, που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από πετρελαιοκινητήρες. Αυτό το αίτημα παραμένει να εξεταστεί.

Η VW είχε δηλώσει σε δικαστικά έγγραφα ότι οι ισχυρισμοί του Οχάιο «μπορούν να της κοστίσουν 350 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα ή περισσότερα από 127 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, για χρονική περίοδο πολλών ετών».

Το σκάνδαλο Volkswagen

Το κουβάρι του μεγάλου σκανδάλου με τα πειραγμένα «μηχανάκια» που έδειχναν μειωμένη εκπομπή ρύπων στα 4κύλινδρα μοντέλα με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της Volkswagen Jetta, Beetle, Golf και Audi A3 του 2009-2014, καθώς και Passat του 2014-’15, άρχισε να ξετυλίγεται το 2015.

Στα μέσα εκείνης της χρονιάς, η Volkswagen ανακοίνωνε υπερήφανα ότι είχε πετύχει τον στόχο της να ξεπεράσει την Toyota ως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Λίγους μήνες αργότερα, ο Τζακ Γιούινγκ  των New York Times έγραφε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος αποκάλυπτε ότι η VW είχε εγκαταστήσει σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα λογισμικό το οποίο ξεγελούσε τους μηχανισμούς ελέγχου καυσαερίων. Ως τις αρχές του 2018, η VW είχε συμφωνήσει με τις αμερικανικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της σε έναν συμβιβασμό ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με επιπρόσθετες αγωγές να έχουν γίνει κι άλλες να περιμένουν ακόμη την εκδίκασή τους.

Από το 2015, η μετοχή της εταιρείας έχει περάσει από πολλά σκαμπανεβάσματα, όπως και τα «golden boys» της αυτοκινητοβιομηχανίας, που λόγω του σκανδάλου το ένα μετά το άλλο έσπευδαν να υποβάλουν παραιτήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!