Γ.Δ.
1534.65 -0,31%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+2,09%
9.78
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-2,34%
1.46
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
-0,15%
12.92
TITC
+0,45%
44.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,32%
1.89
ΑΒΕ
-0,88%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.745
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,25%
4.06
ΑΛΦΑ
-0,99%
1.75
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+2,44%
10.92
ΑΣΚΟ
+0,61%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
+1,03%
1.96
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.575
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
+0,86%
8.168
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,16%
12.83
ΔΟΜΙΚ
-0,51%
2.915
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,54%
0.37
ΕΒΡΟΦ
+0,28%
1.8
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
-8,08%
4.78
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.225
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+3,77%
2.2
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.195
ΕΤΕ
-1,18%
8.374
ΕΥΑΠΣ
-0,88%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,51%
5.91
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.47
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.75
ΙΑΤΡ
+3,98%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.97
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+0,87%
1.394
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.12
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,88%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,65%
21.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,47%
25.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,17%
34.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,31%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.79
ΟΤΕ
-0,87%
14.82
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
+1,92%
1.06
ΠΑΠ
+0,80%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,71%
4.334
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.44
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.145
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+2,12%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,75%
5.34
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,00%
0.604
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,97%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.92
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

H Beyoncé και ο Jay-Z πρέσβεις του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co

Η Beyoncé σε συνέντευξή της στο Harper’s BAZAAR, γνωστοποίησε ότι με τον σύζυγό της Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον Tiffany & Co. ως πρέσβεις του brand.

Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.

Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου Tiffany & Co.

Η Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της.

Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.

Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο κοσμημάτων. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.

Προς το παρόν το brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα στις ΗΠΑ, τα οποία αντιπροσώπευαν το 43 % των συνολικών πωλήσεων το 2019. Η αγορά Ασίας-Ειρηνικού συνεισέφερε μόνο κατά 28% στις πωλήσεις. Αυτή είναι μια απόκλιση που ο LVMH, ο οποίος έχει ισχυρή παρουσία στην Ασία, πιστεύει ότι μπορεί να διορθώσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!