Γ.Δ.
1409.29 +0,06%
ACAG
0,00%
5.3
BOCHGR
+0,91%
4.44
CENER
+0,47%
8.54
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,11%
9.22
NOVAL
-0,20%
2.45
OPTIMA
+0,16%
12.72
TITC
+1,21%
33.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.42
ΑΒΕ
-1,72%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-2,82%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
3.31
ΑΛΦΑ
+2,70%
1.464
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,61%
9.74
ΑΣΚΟ
0,00%
2.59
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-6,05%
5.9
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,96%
2.06
ΒΙΟ
-0,19%
5.16
ΒΙΟΚΑ
-1,48%
1.66
ΒΙΟΣΚ
+0,69%
1.46
ΒΙΟΤ
-0,68%
0.292
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,34%
17.42
ΔΑΑ
+0,54%
7.854
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,41%
12.1
ΔΟΜΙΚ
-3,09%
2.505
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,33%
0.3
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
-0,83%
33.58
ΕΚΤΕΡ
+0,28%
1.444
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,99%
2
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,93%
1.736
ΕΛΠΕ
-0,44%
6.85
ΕΛΣΤΡ
-1,96%
2
ΕΛΤΟΝ
-3,04%
1.72
ΕΛΧΑ
-0,23%
1.716
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,90%
1.12
ΕΤΕ
-1,21%
7.538
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,62%
2.04
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.35
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,64%
0.316
ΙΛΥΔΑ
+1,47%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,82%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.34
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.939
ΙΝΤΕΚ
-1,18%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-1,85%
2.66
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
+1,54%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-1,37%
1.44
ΚΟΡΔΕ
+0,96%
0.421
ΚΟΥΑΛ
-0,94%
1.052
ΚΟΥΕΣ
-0,53%
5.63
ΚΡΙ
-0,35%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-0,14%
0.734
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-7,30%
0.825
ΛΕΒΚ
+0,83%
0.242
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-2,34%
2.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42.4
ΜΙΓ
0,00%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,56%
19.81
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,97%
2.565
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.67
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,12%
32.14
ΝΑΚΑΣ
-5,77%
2.94
ΝΑΥΠ
+1,57%
0.906
ΞΥΛΚ
-1,15%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,70%
28.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,13%
15.08
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.804
ΟΤΕ
-0,20%
15.13
ΟΤΟΕΛ
-1,25%
11.02
ΠΑΙΡ
+2,04%
1
ΠΑΠ
0,00%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,86%
3.764
ΠΕΡΦ
-1,03%
5.76
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.92
ΠΛΑΘ
0,00%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+3,77%
1.212
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
-2,44%
1.6
ΣΑΡ
-1,09%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-1,00%
1.49
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-3,24%
0.538
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+9,00%
0.218
ΦΡΛΚ
+0,27%
3.73
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

H Beyoncé και ο Jay-Z πρέσβεις του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co

Η Beyoncé σε συνέντευξή της στο Harper’s BAZAAR, γνωστοποίησε ότι με τον σύζυγό της Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον Tiffany & Co. ως πρέσβεις του brand.

Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.

Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου Tiffany & Co.

Η Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της.

Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.

Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο κοσμημάτων. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.

Προς το παρόν το brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα στις ΗΠΑ, τα οποία αντιπροσώπευαν το 43 % των συνολικών πωλήσεων το 2019. Η αγορά Ασίας-Ειρηνικού συνεισέφερε μόνο κατά 28% στις πωλήσεις. Αυτή είναι μια απόκλιση που ο LVMH, ο οποίος έχει ισχυρή παρουσία στην Ασία, πιστεύει ότι μπορεί να διορθώσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!