THEPOWERGAME
Σε πτώση, αλλά καλύτερες του αναμενόμενου, ήταν οι πωλήσεις της Kraft Heinz κατά το β΄ τρίμηνο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν στα 6,62 δισ. δολάρια την υπό εξέταση περίοδο, έναντι 6,65 δισ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο, περίοδο που συνέπεσε με το πρώτο lockdown λόγω της πανδημίας, οπότε και οι καταναλωτές «φούλαραν» τα ντουλάπια των σπιτιών τους με προϊόντα.
Σημειώνεται ότι οι αναλυτές ανάμεναν χαμηλότερες καθαρές πωλήσεις της τάξεως των 6,55 δισ. δολαρίων.
Η εταιρεία εμφάνισε επίσης καθαρές ζημιές 25 εκατ. δολαρίων ή 2 σεντς ανά μετοχή, έναντι των ζημιών 1,65 δισ. δολαρίων ή 1,35 δολαρίων ανά μετοχή την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αναλυτές τονίζουν ότι παρά την άρση των περιορισμών λόγω τηα πανδημίας κατά το β΄ τρίμηνο, οι καταναλωτές συνέχισαν να αγοράζουν σνακ και συσκευασμένα προϊόντα τροφίμων, γεγονός που αποτυπώνεται στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων του κλάδου τον τελευταίο χρόνο.