THEPOWERGAME
Η άρση των lockdown σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες έχει δώσει τεράστια ώθηση στις πωλήσεις αγαθών πολυτελείας.
Η Hermes το γνωστό brand της Birkin ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και οι επιδόσεις της είναι εξαιρετικές.
Αναλυτικότερα η εταιρεία καταγράφει αύξηση πωλήσεων 120% ξεπερνώντας τα 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ μία επίδοση που είναι κατά 33% υψηλότερη από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 προ πανδημίας.
Η εταιρεία καταγράφει παράλληλα αύξηση μεριδίων αγοράς σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες μειώνοντας σημαντικά την απόσταση από το αντίπαλο δέος την Louis Vuitton.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Αξέλ Ντουμά κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων υπογράμμισε πως οι επιδόσεις της εταιρείας είναι εξαιρετικές και κυρίως οφείλονται στην προσήλωση του Διοικητικού Συμβουλίου στις επενδύσεις ακόμη και εν μέσω πανδημίας.
Ο κ. Ντουμά τόνισε πως η εταιρεία έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στα φυσικά της καταστήματα παρά την υγειονομική κρίση και έχει αυξήσει το προσωπικό της παγκοσμίως με 400 προσλήψεις.
Κινητήριος μοχλός για την άνοδο της αγοράς προϊόντων πολυτελείας είναι για ακόμη μία χρονιά η Ασία όπου συνολικά οι πωλήσεις τέτοιων αγαθών αυξήθηκαν κατά 87% στους πρώτους έξι μήνες του 2021.
Αναλυτές πάντως σημειώνουν πως η μετάλλαξη ΔΕΛΤΑ είναι πιθανό να αλλάξει και πάλι τα δεδομένα στην συγκεκριμένη αγορά και το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους να είναι χειρότερο από το πρώτο λόγω της επαναφοράς περιορισμών από την πλευρά των κυβερνήσεων.