Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

IΤΑ: H διάδοχος της Alitalia φαίνεται πως προτιμά Airbus

Στην Airbus φαίνεται πως θα καταλήξει ο διαγωνισμός για το νέο στόλο της ITA, της νέας εταιρείας -στις 15 Οκτωβρίου- θα διαδεχθεί την πολύπαθη Alitalia, τον δημόσιο αερομεταφορέα της Ιταλίας. Αυτό τουλάχιστον μετέδωσε την Κυριακή η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera.

Όπως προβλέπει η συμφωνία που επιτεύχθηκε ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και την Κομισιόν, η Alitalia θα σταματήσει να υφίσταται και θα «απογειωθεί» η νέα κρατική αεροπορική IΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιταλική εφημερίδα, υπάρχει προτίμηση των στελεχών της ITA (Italia Trasporto Aereo SpA) προς την ευρωπαϊκή κατασκευάστρια αεροσκαρφών, αν και -όπως αναφέρεται- δεν έχουν λάβει ακόμη την τελική απόφαση. Η αμερικανική ανταγωνίστρια Boeing παραμένει σε συνομιλίες μαζί τους.

H Boeing, γράφει η εφημερίδα, θα μπορούσε να προσφέρει μια «άνευ προηγουμένου προσφορά πακέτου με έκπτωση στα αεροπλάνα που μπορεί να φτάσει έως και 70%».

Εφόσον προχωρήσει, όπως όλα δείχνουν, η συμφωνία με την Airbus θα ανέλθει στα 5,3 δισ. δολάρια και θα περιλαμβάνει την προμήθεια 81 αεροσκαφών νέας γενιάς εντός τεσσάρων ετών.

Εκπρόσωποι της Airbus και της Boeing αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα.

Τα επόμενα βήματα για την ΙΤΑ

Τα επόμενα βήματα για τη διάδοχο της Alitalia (στην οποία θα είναι μέτοχος και το ιταλικό δημόσιο) προβλέπουν μία ένεση ρευστότητας 700 εκατ. ευρώ για το 2021, 400 εκατ. ευρώ για το 2022 και 250 εκατ. ευρώ για το 2023.

Με την καταβολή της πρώτης πληρωμής, θα δοθεί η εγγύηση για το brand της Alitalia, μαζί με άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Ωστόσο, με βάση την συμφωνία με την ΕΕ, η ITA δεν θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό για το πρόγραμμα πόντων της Alitalia, Milemiglia.

Όπως επίσης προβλέπεται, ο αρχικός στόλος της νέας εταιρεία θα είναι 52 αεροσκάφη (45 για ευρωπαϊκές πτήσεις και 7 για υπερπόντιες) και θα αυξηθεί σε 78 το 2022. Ως το τέλος του 2025, ο στόλος αναμένεται να φτάσει τα 105 αεροσκάφη, από τα οποία τα 81 θα είναι τα αεροσκάφη νέας γενιάς για τα οποία έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός.

Όσον αφορά στο προσωπικό, η νέα εταιρεία θα ξεκινήσει με 2.750 ως 2.950 εργαζόμενους, ενώ θα προστεθούν ακόμη 5.700 το 2022 ώστε μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς να φτάσει συνολικά τους 8.600, περί τους 1400 λιγότερους από τους υπαλλήλους που απασχολεί σήμερα η Alitalia.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!