Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

IΤΑ: H διάδοχος της Alitalia φαίνεται πως προτιμά Airbus

Στην Airbus φαίνεται πως θα καταλήξει ο διαγωνισμός για το νέο στόλο της ITA, της νέας εταιρείας -στις 15 Οκτωβρίου- θα διαδεχθεί την πολύπαθη Alitalia, τον δημόσιο αερομεταφορέα της Ιταλίας. Αυτό τουλάχιστον μετέδωσε την Κυριακή η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera.

Όπως προβλέπει η συμφωνία που επιτεύχθηκε ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και την Κομισιόν, η Alitalia θα σταματήσει να υφίσταται και θα «απογειωθεί» η νέα κρατική αεροπορική IΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιταλική εφημερίδα, υπάρχει προτίμηση των στελεχών της ITA (Italia Trasporto Aereo SpA) προς την ευρωπαϊκή κατασκευάστρια αεροσκαρφών, αν και -όπως αναφέρεται- δεν έχουν λάβει ακόμη την τελική απόφαση. Η αμερικανική ανταγωνίστρια Boeing παραμένει σε συνομιλίες μαζί τους.

H Boeing, γράφει η εφημερίδα, θα μπορούσε να προσφέρει μια «άνευ προηγουμένου προσφορά πακέτου με έκπτωση στα αεροπλάνα που μπορεί να φτάσει έως και 70%».

Εφόσον προχωρήσει, όπως όλα δείχνουν, η συμφωνία με την Airbus θα ανέλθει στα 5,3 δισ. δολάρια και θα περιλαμβάνει την προμήθεια 81 αεροσκαφών νέας γενιάς εντός τεσσάρων ετών.

Εκπρόσωποι της Airbus και της Boeing αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα.

Τα επόμενα βήματα για την ΙΤΑ

Τα επόμενα βήματα για τη διάδοχο της Alitalia (στην οποία θα είναι μέτοχος και το ιταλικό δημόσιο) προβλέπουν μία ένεση ρευστότητας 700 εκατ. ευρώ για το 2021, 400 εκατ. ευρώ για το 2022 και 250 εκατ. ευρώ για το 2023.

Με την καταβολή της πρώτης πληρωμής, θα δοθεί η εγγύηση για το brand της Alitalia, μαζί με άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Ωστόσο, με βάση την συμφωνία με την ΕΕ, η ITA δεν θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό για το πρόγραμμα πόντων της Alitalia, Milemiglia.

Όπως επίσης προβλέπεται, ο αρχικός στόλος της νέας εταιρεία θα είναι 52 αεροσκάφη (45 για ευρωπαϊκές πτήσεις και 7 για υπερπόντιες) και θα αυξηθεί σε 78 το 2022. Ως το τέλος του 2025, ο στόλος αναμένεται να φτάσει τα 105 αεροσκάφη, από τα οποία τα 81 θα είναι τα αεροσκάφη νέας γενιάς για τα οποία έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός.

Όσον αφορά στο προσωπικό, η νέα εταιρεία θα ξεκινήσει με 2.750 ως 2.950 εργαζόμενους, ενώ θα προστεθούν ακόμη 5.700 το 2022 ώστε μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς να φτάσει συνολικά τους 8.600, περί τους 1400 λιγότερους από τους υπαλλήλους που απασχολεί σήμερα η Alitalia.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!