Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Συμμαχία Γερμανίας – Γαλλίας για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Οι στόχοι για μείωση των ρύπων διχάζουν την ΕΕ

-Ετοιμαστείτε για μεγάλο πόλεμο ή για μεγάλη κωλοτούμπα. Οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα  συζητήσουν σήμερα το πώς ακριβώς θα πετύχει η Ευρώπη τους νέους, πολύ πιο απαιτητικούς στόχους για τη μείωση της εκπομπής ρύπων και ήδη οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες– οι οποίες ξέρετε πού ακριβώς εδρεύουν- έχουν πάρει θέσεις μάχης. Τι πρέπει να πετύχει η Ευρώπη ως το 2030, δηλαδή σε λιγότερα από δέκα χρόνια; Να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τουλάχιστον 55% σε σχέση με τα επίπεδα του 1990, όταν ο προηγούμενος στόχος ήταν για 40%!

-Ένα από τα μέτρα, που θα πρέπει να συμφωνηθούν, είναι οι πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κι αν πιστέψουμε αυτά που λένε οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θα πρέπει να έρθουν τα πάνω- κάτω. Κι ένα ωραίο στοιχείο: το 2020 η Ευρώπη εξήγαγε περίπου 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Από αυτά, το 64% ήταν βενζινοκίνητα, το 22% πετρελαιοκίνητα και μόλις το 14% υβριδικά ή ηλεκτρικά. Για έναν περίεργο λόγο αισθανόμαστε ότι Γερμανία και Γαλλία, θα έχουν κοινή φωνή στη μάχη…

-Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο στο πώς θα πρέπει να προσαρμοστούν οι βιομηχανίες στους νέους στόχους, αλλά και πώς θα ανταπεξέλθουν οι λιγότερο αναπτυγμένες χώρες της Ένωσης. Αν ως κριτήριο της συμβολής τους, στη μείωση των ρύπων, ληφθεί το κατά κεφαλήν ΑΕΠ, έχει καλώς. Αν οι πλούσιοι του Βορρά επιβάλουν, όμως, διαφορετικούς κανόνες, τότε πάμε για διεύρυνση των ανισοτήτων στην Ευρώπη και μάλιστα σε μια συγκυρία όπου οι Ευρωπαίοι ετοιμάζονται να συζητήσουν για αλλαγές στο Σύμφωνο Σταθερότητας…

!Περί το 1,5 δισ. ευρώ είναι οι κρατικές εγγυήσεις σε ιδιωτικές επιχειρήσεις κι άλλα 1,7 δισ. ευρώ σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές. Πόσες είναι σε οι κρατικές εγγυήσεις σε ΔΕΗ, Μετρό, ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ; Περί τα 5,8 δισ ευρώ. Ουδέν σχόλιον…

Απαισιόδοξο το βασικό σενάριο για τις πτήσεις

-Αισιοδοξία υπάρχει αλλά οι επαγγελματίες του Τουρισμού δεν πετάνε στα σύννεφα, έχοντας πλήρη επίγνωση του ότι αν δεν «ανοίξουν» οι πτήσεις και η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη. Ενδιαφέρον από ξένους σίγουρα υπάρχει, αλλά η μαζικότητα κρατήσεων και επισκέψεων παραμένει ζητούμενο.  Ακόμα και με το βασικό σενάριο του Eurocontrol, θα περιμένουμε ως το 2024 για να επιστρέψουμε στα επίπεδα του 2019, όσον αφορά στις πτήσεις, ενώ αν πιάσουμε το κακό σενάριο…. κλάψτα Χαράλαμπε….

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!