Γ.Δ.
1366.72 0,00%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
0,00%
4.4
CENER
0,00%
8.15
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
0,00%
3.59
ΑΛΦΑ
0,00%
1.537
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.225
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟ
0,00%
4.955
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.7
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.08
ΔΑΑ
0,00%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.47
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.365
ΕΕΕ
0,00%
32.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.638
ΕΛΠΕ
0,00%
6.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
0,00%
6.88
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.977
ΕΧΑΕ
0,00%
4.115
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.302
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.665
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.874
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.55
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.455
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΙ
0,00%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.89
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.7
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
0,00%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
30.74
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.878
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.4
ΟΛΠ
0,00%
29.7
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.31
ΟΠΑΠ
0,00%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.796
ΟΤΕ
0,00%
14.6
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.02
ΠΑΙΡ
0,00%
0.9
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.535
ΠΕΡΦ
0,00%
5
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.72
ΠΛΑΘ
0,00%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.525
ΣΑΡ
0,00%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
0,00%
3.45
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Συμμαχία Γερμανίας – Γαλλίας για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Οι στόχοι για μείωση των ρύπων διχάζουν την ΕΕ

-Ετοιμαστείτε για μεγάλο πόλεμο ή για μεγάλη κωλοτούμπα. Οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα  συζητήσουν σήμερα το πώς ακριβώς θα πετύχει η Ευρώπη τους νέους, πολύ πιο απαιτητικούς στόχους για τη μείωση της εκπομπής ρύπων και ήδη οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες– οι οποίες ξέρετε πού ακριβώς εδρεύουν- έχουν πάρει θέσεις μάχης. Τι πρέπει να πετύχει η Ευρώπη ως το 2030, δηλαδή σε λιγότερα από δέκα χρόνια; Να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τουλάχιστον 55% σε σχέση με τα επίπεδα του 1990, όταν ο προηγούμενος στόχος ήταν για 40%!

-Ένα από τα μέτρα, που θα πρέπει να συμφωνηθούν, είναι οι πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κι αν πιστέψουμε αυτά που λένε οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θα πρέπει να έρθουν τα πάνω- κάτω. Κι ένα ωραίο στοιχείο: το 2020 η Ευρώπη εξήγαγε περίπου 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Από αυτά, το 64% ήταν βενζινοκίνητα, το 22% πετρελαιοκίνητα και μόλις το 14% υβριδικά ή ηλεκτρικά. Για έναν περίεργο λόγο αισθανόμαστε ότι Γερμανία και Γαλλία, θα έχουν κοινή φωνή στη μάχη…

-Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο στο πώς θα πρέπει να προσαρμοστούν οι βιομηχανίες στους νέους στόχους, αλλά και πώς θα ανταπεξέλθουν οι λιγότερο αναπτυγμένες χώρες της Ένωσης. Αν ως κριτήριο της συμβολής τους, στη μείωση των ρύπων, ληφθεί το κατά κεφαλήν ΑΕΠ, έχει καλώς. Αν οι πλούσιοι του Βορρά επιβάλουν, όμως, διαφορετικούς κανόνες, τότε πάμε για διεύρυνση των ανισοτήτων στην Ευρώπη και μάλιστα σε μια συγκυρία όπου οι Ευρωπαίοι ετοιμάζονται να συζητήσουν για αλλαγές στο Σύμφωνο Σταθερότητας…

!Περί το 1,5 δισ. ευρώ είναι οι κρατικές εγγυήσεις σε ιδιωτικές επιχειρήσεις κι άλλα 1,7 δισ. ευρώ σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές. Πόσες είναι σε οι κρατικές εγγυήσεις σε ΔΕΗ, Μετρό, ΟΣΕ και άλλες ΔΕΚΟ; Περί τα 5,8 δισ ευρώ. Ουδέν σχόλιον…

Απαισιόδοξο το βασικό σενάριο για τις πτήσεις

-Αισιοδοξία υπάρχει αλλά οι επαγγελματίες του Τουρισμού δεν πετάνε στα σύννεφα, έχοντας πλήρη επίγνωση του ότι αν δεν «ανοίξουν» οι πτήσεις και η φετινή χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη. Ενδιαφέρον από ξένους σίγουρα υπάρχει, αλλά η μαζικότητα κρατήσεων και επισκέψεων παραμένει ζητούμενο.  Ακόμα και με το βασικό σενάριο του Eurocontrol, θα περιμένουμε ως το 2024 για να επιστρέψουμε στα επίπεδα του 2019, όσον αφορά στις πτήσεις, ενώ αν πιάσουμε το κακό σενάριο…. κλάψτα Χαράλαμπε….

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!