THEPOWERGAME
Θύελλα από διαφημίσεις που αφορούσαν τα κρυπτονομίσματα, ξέσπασε κατά τη διάρκεια του Super Bowl την Κυριακή, με στόχο να διαδοθεί η ταχέως αναπτυσσόμενη, αλλά ελάχιστα κατανοητή βιομηχανία crypto.
Τα πολυπόθητα, για τις εταιρείες, διαλείμματα του Super Bowl LVI, όπου μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κοστίζει έως και 7 εκατομμύρια δολάρια, περιείχαν εντυπωσιακά spot για εταιρείες κρυπτονομισμάτων όπως οι Coinbase και eToro.
Παράλληλα, γνωστά ονόματα πρωταγωνίστησαν σε ορισμένες από αυτές, προσθέτοντας ίσως πόντους στην αξιοπιστία τους. Για παράδειγμα, ο LeBron James πρωταγωνίστησε στη διαφήμιση του Crypto.com.
«Το να εμφανίζονται στην πιο ακριβή ζώνη σε όλη την τηλεόραση τους επιτρέπει να εκμεταλλευτούν τον χώρο και να πουν, “Είμαστε εδώ και είμαστε μέρος της αμερικανικής παράδοσης”», δήλωσε ο Jason Damata, ιδρυτής και CEO της Fabric Media, μιας εταιρείας στρατηγικής και μάρκετινγκ. «Είμαι σίγουρος ότι οι εταιρείες crypto θα δουν τεράστια αύξηση στις νέες εγγραφές, ώστε να ποσοτικοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους», συνέχισε ο Damata.
Τα εκατομμύρια της βιομηχανίας crypto στο Super Bowl
Οι εταιρείες crypto δαπάνησαν εκατομμύρια για τα πολύτιμα αυτά δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου, στο μεγαλύτερο ίσως διαφημιστικό θέαμα της Αμερικής, σύμφωνα με δημοσίευμα του NBC News. Με τηλεοπτικό κοινό που ξεπερνά τους 10 εκατ. θεατές, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για πολλές εταιρείες να προσπαθήσουν να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν ντόρο. Αλλά ο καθαρός όγκος του marketing γύρω από το crypto κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτος, τονίζοντας την επιθυμία για μια ουσιαστική ενημέρωση του κοινού για αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη, αλλά ελάχιστα κατανοητή βιομηχανία.
Τα τελευταία δύο χρόνια, ο κόσμος του crypto έχει γεμίσει από επενδυτικό κεφάλαιο. Οι τιμές των κυρίαρχων ψηφιακών νομισμάτων, συμπεριλαμβανομένου του bitcoin και του ethereum, εμφανίζουν μια σταθερή άνοδο, μετά από την πτώση των τελευταίων μηνών. Παράλληλα, η βιομηχανία έχει εξελιχθεί, από ένα φαινομενικά περιθωριακό ψηφιακό χόμπι για «tech bros», σε μια πιο αναγνωρίσιμη πολιτιστική δύναμη, δελεάζοντας την ελίτ των χρημάτων, καθώς και τον μέσο επενδυτή.
Την ίδια στιγμή, στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου το 86% του ενήλικου πληθυσμού έχει ακούσει για τα κρυπτονομίσματα, ωστόσο, μόλις το 16% έχει ασχοληθεί με αυτά.
Στα μάτια των μεγάλων εταιρειών crypto, αλλά και των αληθινών πιστών της βιομηχανίας, η ανάδειξή της, σε ένα από τα σημαντικότερα τηλεοπτικά γεγονότα της χρονιάς ήταν μια χρυσή ευκαιρία να ξεκαθαρίσει η σύγχυση σχετικά με αυτό που ορισμένοι θεωρούν ως το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας. Στην ήδη ανταγωνιστική αγορά crypto, οι μάρκες βρίσκονται σε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου για την αύξηση του μεριδίου αγοράς τους, προσπαθώντας να προσελκύσουν νέους χρήστες, με τους αναλυτές να υποστηρίζουν πως το θέμα δεν είναι αν το crypto ήρθε για να μείνει, αλλά ποιος θα επιβιώσει, καθώς, εν τέλει, μια θέση στο Super Bowl δεν εγγυάται πάντα την πολυπόθητη επιτυχία.