Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Η Hyundai υπόσχεται ιπτάμενα αυτοκίνητα έως το τέλος της δεκαετίας

Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα είναι απαραίτητο στοιχείο κάθε φουτουριστικής ταινίας από το Blade Runner μέχρι το Πέμπτο Στοιχείο. Η Hyundai υπόσχεται πως θα έχουν γίνει πραγματικότητα μέχρι το 2030, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των εκπομπών ρύπων. Ενώ ο κλάδος των αυτοκινητοβιομηχανιών εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση και τα αυτόνομα αυτοκίνητα, η νοτιοκορεάτικη κατασκευάστρια σε συνεργασία με την πλατφόρμα μετακινήσεων Uber σχεδιάζουν ιπτάμενα μοντέλα που θα έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς πέντε έως έξι ατόμων σε μητροπόλεις ή ακόμη και λίγο μεγαλύτερα οχήματα, τα οποία θα μπορούν να μετακινούνται μεταξύ πόλεων.

Ιπτάμενα οχήματα: Πρόκληση με οφέλη

Τα ιπτάμενα οχήματα και τα μεγάλα μη επανδρωμένα αεροσκάφη είναι η επόμενη πρόκληση στις μεταφορές και τις μετακινήσεις. Είναι ένα ανεξερεύνητο πεδίο που δίνει τροφή σε τολμηρά έως και εξωπραγματικά σενάρια. Εντούτοις, η Morgan Stanley θεωρεί πως η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε μια νέα βιομηχανία, η οποία εκτιμάται πως μπορεί να φθάσει από 615 δισ έως 2,9 τρισ. δολάρια μέχρι το 2040. Αρκεί να υπάρξουν οι απαραίτητες υποδομές και το κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο. Σε αυτή τη φάση, όμως, κυβερνώντες και εταιρείες προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στην πρόκληση της ηλεκτροκίνησης δεδομένου ότι ο ανεπτυγμένος κόσμος δεν έχει ακόμη αναπτύξει επαρκείς σταθμούς επαναφόρτισης και εργοστάσια παραγωγής μπαταριών.

Σε συνέδριο της Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT), ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai στην Ευρώπη, Μάικλ Κολ, δήλωσε την Τετάρτη πως η αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει «πολύ σημαντικές επενδύσεις» στις αστικές μετακινήσεις. «Πιστεύουμε ότι προς τα τέλη αυτής της δεκαετίας, η εναέρια κυκλοφορία στα αστικά κέντρα θα περιορίσει τη συμφόρηση στα οδικά δίκτυα, θα βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών ρύπων είτε είναι εντός των ορίων μιας πόλης, είτε μεταξύ πόλεων», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η συνεργασία Hyundai και Uber

Οι Hyundai και Uber ανακοίνωσαν πρώτη φορά τη μεταξύ τους συνεργασία τον Ιανουάριο του 2020 στην έκθεση ηλεκτρονικών καταναλωτικών ειδών του Λας Βέγκας. Τότε είχαν αποκαλύψει πως οι πιλότοι θα χειρίζονται τα ιπτάμενα οχήματα μέχρι να γίνουν αυτόνομα σε μια 15ετία, δηλαδή το 2035. Αλλά το κανονιστικό πλαίσιο για τη διαχείριση μιας τέτοιας αγοράς είναι ανύπαρκτο. Θα πρέπει να γίνουν τα κατάλληλα βήματα για τη θέσπιση αδειών πλοήγησης αυτών των οχημάτων όπως και να σχεδιαστεί ένας κατάλληλος κώδικας κυκλοφορίας. Μέχρι τότε τα ιπτάμενα οχήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν αποκλειστικά στη σφαίρα της φαντασίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!