To Hyundai Bayon αποτελεί την κόμπακτ crossover πρόταση της κορεατικής μάρκας στην κατηγορία Β από το 2021, και στην ουσία αποτελεί ένα αρκετά διαφορετικά στυλιζαρισμένο i20 τρίτης γενιάς με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, καθώς βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα. Στο μέσο της ζωής αυτής της πρώτης γενιάς του Bayon, η Hyundai αποφάσισε ότι είναι ώρα να το ανανεώσει ελαφρώς για να το διατηρήσει επίκαιρο και ανταγωνιστικό.
Η ονομασία του Bayon (Μπέιον) είναι εμπνευσμένη από τη γραφική πόλη Bayonne στη νοτιοδυτική Γαλλία, η οποία φημίζεται για τη χρησιμότητα των προϊόντων της στην καθημερινότητα. Σε αυτό το σκοπό στοχεύει εξαρχής το Bayon, το οποίο έχει δημιουργηθεί κυρίως για την ευρωπαϊκή αγορά και ποντάρει σε ορισμένα πολύ σημαντικά σημεία έναντι του ανταγωνισμού του.
Συνδυάζει την δεδομένα καλή ποιότητα κατασκευής της Hyundai με πολύ προσιτή τιμή που ξεκινά κάτω από τα 20.000 ευρώ, διαθέτει πλούσιους χώρους για τις εξωτερικές του διαστάσεις και εστιάζει στην άνεση όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Με τη νέα γενιά του Kona να έχει μεγαλύτερο μήκος και να εντάσσεται στο άνω άκρο των B-SUV, το Bayon αναλαμβάνει να προσελκύσει εκείνους που αναζητούν κάτι πιο προσιτό κι ευέλικτο.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr