THEPOWERGAME
Το νέο Opel Grandland ανανεώθηκε εκ βάθρων με τις αλλαγές του SUV της γερμανικής μάρκας να είναι αρκετές.
Όπως γράφει το caranddriver, οι αλλαγές στο εμφανισιακό κομμάτι επικεντρώνονται στην νέα Vizor μάσκα με την μαύρη γυαλιστερή εμφάνιση που έκανε ντεμπούτο στο Mokka.
Το νέο σχεδιαστικό πρόσωπο του Grandland έχει ενσωματωμένους τους νέους προβολείς εντός της μάσκας με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED σε σχήμα L.
Προαιρετικά θα διατίθενται και οι λεγόμενοι IntelliLux με 168 (84 ανά προβολέα) φωτοδιόδους LED.
Και το πίσω μέρος έχει αλλάξει εντελώς, φέρνοντας ένα πιο «καθαρό» σχέδιο στα πρότυπα του νέου Mokka, ενώ το όνομα του μοντέλου, όπως στα νέα Mokka και Astra, είναι πλέον τοποθετημένο ολογράφως στο κέντρο. Μάλιστα, από την ονομασία του Grandland φεύγει τώρα το X.
Καθαρό και αρκετά φουτουριστικό έχει γίνει πλέον και το ταμπλό του αυτοκινήτου. Οι δύο μεγάλες οθόνες σε μία ενιαία μονάδα αποτελούν την διάταξη που η Opel ονομάζει Pure Panel.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από οθόνη με διαγώνιο 12 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών περιλαμβάνει όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες των συστημάτων ασφαλείας και ψυχαγωγίας.
Πολύ πλούσιες είναι και τεχνολογίες ασφαλείας που φέρει το νέο Opel Grandland.
Το σύστημα Night Vision που χρησιμοποιεί κάμερα υπέρυθρων, αναγνωρίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια πεζούς και ζώα σε απόσταση έως 100 μέτρων στη νυχτερινή οδήγηση.
Το adaptive cruise control διατηρεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα σύμφωνα με την ταχύτητα που έχει οριστεί και σε συνδυασμό με τη λειτουργία active lane positioning, διατηρεί το Grandland στη μέση της λωρίδας κυκλοφορίας.
Η ταχύτητα αυξάνεται ή μειώνεται αυτόματα ώστε να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα – χωρίς να υπερβαίνει την προκαθορισμένη ταχύτητα, ενώ μπορεί να φρενάρει μέχρι να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο, εάν χρειαστεί.
Ο στάνταρ εξοπλισμός
Ο στάνταρ εξοπλισμός του Grandland περιλαμβάνει αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (lane departure warning), αναγνώριση οδικών σημάτων (traffic sign recognition), αναγνώριση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection) και cruise control.
Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, αυτή παραμένει η ίδια ξεκινώντας από την έκδοση 1.200 κυβικών με τους 130 ίππους, μέχρι την 1.600 με τους 180 ίππους, ενώ θα διατίθεται κανονικά και η diesel των 1,5 λίτρων με τους 130 ίππους. Όλες οι παραπάνω θα είναι δικίνητες.
Παράλληλα, θα υπάρχουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις με απόδοση 224 ίππων και η κορυφαία τετρακίνητη των 300 ίππων.