THEPOWERGAME
Η KIA τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σημαντικά και τα μοντέλα της έχου αγαπηθεί από το τον κόσμο.
Ένα από αυτά είναι και το μικρό και θαυματουργό Picanto GT-Line 1.2.
Όπως γράφει το caranddriver, πρόκειται για ένα πολύ σωστό αυτοκίνητο πόλης από την Kia, το Picanto που αν κι έχει λίγα χρονάκια στην πλάτη του δεν παύει να εκπλήσσει με τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις με μήκος μόλις 3,595 μέτρα αλλά συνάμα τους εξαιρετικά ικανοποιητικούς χώρους με μεταξόνιο 2,4 μέτρα μαζί με ποιότητα και φινίρισμα πρώτης γραμμής.
Εδώ δε στην έκδοση GT-Line έχουμε πολλά διακοσμητικά καλούδια που κάνουν το, κατά τα άλλα, αθώο αυτοκίνητο να μοιάζει σαν ένα μικρό εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας. Δείτε μάσκα με ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, φώτα ημέρας και θέσης τεχνολογίας LED, προφυλακτήρα, σπόιλερ και air curtains, δείτε αεροτομή, διαχύτη πίσω και δήθεν διπλή εξάτμιση, δείτε ακόμα τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και τα 4 δισκόφρενα.
Και τώρα μπείτε μέσα. Περφορέ δέρμα με κόκκινα ένθετα και ραφές, αλουμινένια πεντάλ, flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, κανονικό χειρόφρενο και στροφόμετρο στις 8.000 rpm! (όσο και το Golf R με τους σχεδόν 4πλάσιους ίππους).
Για να μην πούμεγια τις λοιπές hi-tech ανέσεις με προεξάρχουσα τη μεγάλη οθόνη αφής που αν και δε μιλά ελληνικά είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο στην κατηγορία αλλά και εξοπλισμό όπως ESP, Hill-start Assist, Torque Vectoring (το τρομερό σύστημα δυναμικής κατανομής ροπής στις στροφές), 6 αερόσακοι και σύστημα αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα και σύστημα αναγνώρισης οχημάτων. Όλα τα καλά λοιπόν και ένα κακό.
Όλα τα προηγούμενα σου ανοίγουν –κυριολεκτικά- την όρεξη να κινηθείς γρήγορα και το ωραίο είναι ότι το πάτωμα, η ρύθμιση των αναρτήσεων και το συνολικό στήσιμο μπορεί να σηκώσει μέχρι και… Ενιαίο πρωτάθλημα.
Όμως ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος (και ήσυχος σε χροιά) κινητήρας των 1,2 λίτρων με απόδοση 84 ίππων συνδυάζεται με ένα νωχελικό 5άρι αυτόματο κιβώτιο που κρατάει αυτό τη μπαγκέτα του μαέστρου και όχι εσείς. Αν το πιέσετε δεν πρόκειται να κερδίσετε πολλά πράγματα επομένως ή το προτιμάτε με μηχανικό κιβώτιο και… ξεσαλώστε υπεύθυνα ή αποκτήστε το με το αυτόματο κιβώτιο για ένα απλό… Respect στην όψη και την ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις.
Με τις εγγυήσεις της KIA τον υπερπλήρη εξοπλισμό (κοσμητικό αλλά και ουσίας) και πέντε χρόνια δωρεάν service τα 15.990 εξαργυρώνουν πολύ ουσία.
Απλά, αν θέλετε αυτό το κάτι παραπάνω, με 700 ευρώ περισσότερα αποκτάτε το GT-Line 1.0Τ ένα κανονικό διαβολάκι με μηχανικό κιβώτιο.