Γ.Δ.
1603.68 +0,46%
ACAG
+0,16%
6.11
AEM
+1,45%
4.561
AKTR
-0,74%
5.34
BOCHGR
+0,37%
5.38
CENER
+0,22%
9.13
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,60%
8.3
EVR
+1,73%
1.76
NOVAL
+1,00%
2.515
OPTIMA
-0,28%
14.22
TITC
-1,56%
40.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+3,53%
2.345
ΑΒΕ
+1,19%
0.426
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.795
ΑΚΡΙΤ
+2,70%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,23%
4.25
ΑΛΦΑ
-0,11%
1.8575
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,36%
10.93
ΑΣΚΟ
-0,31%
3.17
ΑΣΤΑΚ
+2,47%
7.48
ΑΤΕΚ
-1,46%
1.35
ΑΤΡΑΣΤ
+0,92%
8.78
ΑΤΤ
+0,85%
0.708
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.33
ΒΙΟ
-0,18%
5.64
ΒΙΟΚΑ
-2,21%
1.77
ΒΙΟΣΚ
-0,66%
1.505
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,91%
1.5
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.46
ΔΑΑ
+1,16%
8.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,54%
12.98
ΔΟΜΙΚ
-0,54%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.367
ΕΒΡΟΦ
+1,06%
1.9
ΕΕΕ
+2,58%
41.4
ΕΚΤΕΡ
-1,67%
2.055
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
-1,02%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.275
ΕΛΠΕ
-0,58%
7.705
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.31
ΕΛΤΟΝ
-1,64%
1.798
ΕΛΧΑ
-0,47%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.105
ΕΤΕ
+1,00%
8.502
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.39
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+0,08%
2.512
ΕΧΑΕ
+0,82%
4.92
ΙΑΤΡ
-1,00%
1.98
ΙΚΤΙΝ
-2,23%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.715
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.73
ΙΝΛΟΤ
-0,76%
1.04
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.87
ΙΝΤΕΤ
+7,21%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-0,32%
3.1
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
334
ΚΕΚΡ
+0,79%
1.28
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,88%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,15%
1.298
ΚΟΥΕΣ
+1,61%
6.31
ΚΡΙ
+0,62%
16.3
ΚΤΗΛΑ
+0,51%
1.98
ΚΥΡΙΟ
-3,21%
0.966
ΛΑΒΙ
+0,77%
0.789
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,59%
3.35
ΜΑΘΙΟ
-5,99%
0.754
ΜΕΒΑ
-4,02%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-1,79%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38.2
ΜΙΓ
+1,06%
2.87
ΜΙΝ
+2,08%
0.49
ΜΟΗ
0,00%
22
ΜΟΝΤΑ
-2,60%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,36%
2.78
ΜΟΥΖΚ
-2,42%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,52%
26.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.82
ΜΠΡΙΚ
-0,41%
2.4
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+0,16%
36.68
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
-1,69%
0.812
ΞΥΛΚ
-0,76%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
0,00%
28.2
ΟΛΠ
-0,45%
33.15
ΟΛΥΜΠ
-1,17%
2.54
ΟΠΑΠ
+1,62%
16.89
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,25%
0.81
ΟΤΕ
-0,95%
14.62
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.74
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.996
ΠΑΠ
+0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,44%
4.522
ΠΕΡΦ
-1,14%
5.2
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+1,55%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-2,31%
0.254
ΠΡΕΜΙΑ
+0,47%
1.294
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,07%
5.9
ΠΡΟΦ
-0,98%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
-1,46%
1.69
ΣΑΡ
+2,60%
12.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.344
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
-1,00%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,40%
20
ΤΖΚΑ
+0,34%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+2,50%
0.246
ΦΡΛΚ
+1,95%
4.18
ΧΑΙΔΕ
+13,10%
0.82

Aston Martin: Η αναδιάρθρωση φέρνει 170 απολύσεις

Η Aston Martin Lagonda Global Holdings Plc προχωρά στην περικοπή περίπου 170 θέσεων εργασίας, δηλαδή το 5% του εργατικού δυναμικού της, καθώς η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων προσπαθεί να αντιστρέψει τις συνεχιζόμενες ζημίε

Οι περικοπές, μέρος ενός νέου σχεδίου υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Άντριαν Χάλμαρκ θα εξοικονομήσουν στην Aston Martin περίπου 25 εκατ. στερλίνες (32 εκατ. δολάρια) ετησίως, δήλωσε ο Hallmark την Τετάρτη. Ακολουθούν ετήσιες ζημίες προ φόρων ύψους 289,1 εκατ. λιρών για το 2024.

Η τιμή της μετοχής αυξήθηκε έως και 5,7% την Τετάρτη, με αποτέλεσμα η πτώση της μετοχής κατά το τελευταίο έτος να ανέλθει σε περίπου 35%.

Η Aston Martin βρίσκεται στη μέση μιας προσπάθειας εξυγίανσης υπό τον δισεκατομμυριούχο Λόρενς Στρολ, ο οποίος διέσωσε την εταιρεία το 2020. Οι μετοχές έχουν πέσει κατακόρυφα μετά από πολλαπλές αυξήσεις κεφαλαίου, καθυστερήσεις μοντέλων και δύο πρόσφατες προειδοποιήσεις κερδών. Ο Στρολ έφερε πέρυσι το πρώην αφεντικό της Bentley Motors Ltd., τον Χάλμαρκ, για να ηγηθεί μιας αλλαγής.

Το σχέδιο του Χάλμαρκ περιλαμβάνει την περικοπή των διογκωμένων λειτουργικών εξόδων της Aston Martin και την πώληση περισσότερων παραγώγων των υφιστάμενων μοντέλων για να προσελκύσει συχνότερα επαναλαμβανόμενους πελάτες. Θέλει επίσης να μεγαλώσει το βιβλίο παραγγελιών, το οποίο σήμερα διαρκεί πέντε μήνες, να αυξήσει τις εξατομικευμένες προσθήκες και να αποφύγει στο μέλλον προβλήματα ποιότητας, μη βιάζοντας τα μοντέλα όπως συνέβαινε στο παρελθόν.

Η εταιρεία παρέδωσε 6.030 αυτοκίνητα πέρυσι, 9% λιγότερα από ό,τι το 2023, αφού επλήγη από διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού και πτώση της κινεζικής ζήτησης. Ο Στρολ είχε μακροπρόθεσμο στόχο να παραδώσει 10.000 αυτοκίνητα, αλλά ο Χάλμαρκ περιορίζει αυτές τις φιλοδοξίες για να επικεντρωθεί στο κέρδος έναντι του όγκου.

Η Aston Martin στοχεύει να δημιουργήσει θετικές ελεύθερες ταμειακές ροές στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αφού δεν το έχει καταφέρει το 2024. Αλλά η εταιρεία αντικατέστησε την προηγούμενη καθοδήγηση για το 2025, ύψους 500 εκατομμυρίων λιρών για τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, με στόχο την επίτευξη θετικών προσαρμοσμένων Ebit. Ο Michael Dean, αναλυτής της Bloomberg Intelligence, δήλωσε ότι αυτό «μειώνει την πιθανότητα να είναι θετική σε ελεύθερα μετρητά το 2025, αφήνοντας το φάσμα μιας περαιτέρω αύξησης κεφαλαίου».

Ο Χάλμαρκ αντιμετωπίζει και άλλες προκλήσεις. Η απειλή δασμών στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της για το 2023, κινδυνεύει να αποτελέσει έναν ακόμη πονοκέφαλο.

Διαβάστε επίσης

Η Οικονομική Διπλωματία στα Βαλκάνια και οι ελληνικές επενδύσεις των 7,2 δισ.

Καθαρά Δευτέρα 2025: 20% ακριβότερα φέτος τα σαρακοστιανά

Μπορεί η Ευρώπη να αντέξει τέσσερα χρόνια επίθεσης από τον κ. Trump;

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!