Γ.Δ.
1600.97 +2,49%
ACAG
+0,17%
5.99
AEM
0,00%
4.45
AKTR
+0,40%
5.04
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
+2,14%
9.55
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+1,07%
8.48
EVR
-0,67%
1.48
NOVAL
+0,58%
2.58
OPTIMA
+0,75%
13.36
TITC
+1,17%
43.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+3,66%
2.125
ΑΒΕ
+0,66%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.79
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
+1,33%
4.2
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.8475
ΑΝΔΡΟ
+1,24%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+3,17%
10.73
ΑΣΚΟ
+1,27%
3.2
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
-0,82%
0.726
ΑΤΤΙΚΑ
-1,60%
2.46
ΒΙΟ
+1,58%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+1,70%
1.795
ΒΙΟΣΚ
+1,68%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+3,19%
1.455
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
18.98
ΔΑΑ
+0,48%
8.41
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+1,41%
13.7
ΔΟΜΙΚ
+0,91%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2.06
ΕΕΕ
+7,90%
38.5
ΕΚΤΕΡ
-0,68%
2.175
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
+0,69%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.295
ΕΛΠΕ
+0,90%
7.87
ΕΛΣΤΡ
+2,69%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+1,67%
1.83
ΕΛΧΑ
+3,00%
2.06
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,33%
1.145
ΕΤΕ
+3,61%
8.6
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.33
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.08
ΕΥΡΩΒ
+2,50%
2.46
ΕΧΑΕ
+1,01%
5
ΙΑΤΡ
-0,25%
1.975
ΙΚΤΙΝ
+1,38%
0.368
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.815
ΙΝΛΙΦ
+2,10%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.114
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.95
ΙΝΤΕΤ
+2,24%
1.14
ΙΝΤΚΑ
+1,29%
3.13
ΚΑΡΕΛ
-1,83%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.83
ΚΟΡΔΕ
+4,15%
0.452
ΚΟΥΑΛ
+0,15%
1.308
ΚΟΥΕΣ
-1,53%
6.44
ΚΡΙ
0,00%
16.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+1,90%
0.964
ΛΑΒΙ
+1,71%
0.835
ΛΑΜΔΑ
+1,89%
7
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
+0,57%
1.76
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.21
ΜΑΘΙΟ
+9,61%
0.73
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+1,74%
2.34
ΜΕΡΚΟ
-5,56%
37.4
ΜΙΓ
-1,54%
2.875
ΜΙΝ
-0,40%
0.492
ΜΟΗ
+1,56%
22.2
ΜΟΝΤΑ
-2,64%
3.69
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.845
ΜΟΥΖΚ
-2,33%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+2,58%
27.78
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+0,85%
2.37
ΜΠΤΚ
-9,03%
0.655
ΜΥΤΙΛ
+1,87%
35.96
ΝΑΚΑΣ
+2,53%
3.24
ΝΑΥΠ
+1,04%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.266
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
-1,72%
28.5
ΟΛΠ
+0,76%
33.15
ΟΛΥΜΠ
+0,79%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,71%
17.05
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+2,08%
14.72
ΟΤΟΕΛ
+1,85%
11
ΠΑΙΡ
-1,87%
0.996
ΠΑΠ
+7,23%
2.67
ΠΕΙΡ
+3,90%
4.66
ΠΕΡΦ
+0,95%
5.3
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
+4,46%
4.095
ΠΛΑΚΡ
+3,38%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
-0,61%
1.3
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,82%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,13%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+1,19%
1.705
ΣΑΡ
+2,91%
12.04
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+2,61%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,35%
5.68
ΣΠΙ
+1,03%
0.59
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+3,39%
1.525
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.24
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,34%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+0,99%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.29
ΧΑΙΔΕ
+9,02%
0.665

Η Porsche κόβει 1.900 θέσεις εργασίας στη Γερμανία

Η Porsche θα μειώσει το προσωπικό της κατά 1.900 υπαλλήλους μέχρι το τέλος της δεκαετίας, λόγω της αδύναμης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και των “προκλητικών γεωπολιτικών και οικονομικών συνθηκών.”

Η μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων που ανήκει στον όμιλο Volkswagen σχεδιάζει να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων σε δύο γερμανικές τοποθεσίες μέσω εθελοντικών μέτρων όπως πρόωρη συνταξιοδότηση και πακέτα αποζημίωσης, ενώ θα υιοθετήσει “περιοριστική προσέγγιση” σε νέες προσλήψεις, όπως ανέφερε την Πέμπτη. Στόχος είναι η μείωση του προσωπικού στις Ζουφενχάουζεν και Βάισαχ κατά 15% μέχρι το 2029.

Η Porsche αντιμετωπίζει μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και ήταν μία από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που αναθεώρησαν προς τα κάτω τους στόχους τους για τα ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι. Οι δυσκολίες στην προσαρμογή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κοστίσει ακριβά στην εταιρεία στην Κίνα, όπου οι παραδόσεις έχουν μειωθεί, εντείνοντας την πίεση για μείωση του κόστους. Η εταιρεία αναμένει να καταγράψει ζημιά 800 εκατ. ευρώ φέτος, που σχετίζεται με την ανάπτυξη προϊόντων, με περισσότερα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικά plug-in μοντέλα.

Η υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει, σύμφωνα με αναφορές, ωθήσει άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen να εξετάσουν επιπλέον αναβάθμιση των σειρών κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η VW θα μπορούσε να ανανεώσει τα best-seller μοντέλα της, όπως το hatchback Golf και τα SUV T-Roc και Tiguan τη δεκαετία του 2030, ενώ η Audi διεξάγει παρόμοιες συζητήσεις σχετικά με το συμπαγές μοντέλο A3, σύμφωνα με το Handelsblatt που ανέφερε την Τετάρτη το βράδυ.

«Η Volkswagen δεν έχει αλλάξει τα σχέδιά της για να καταργήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030 και θα αντιδράσει ευέλικτα στις πιθανές αλλαγές της αγοράς», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της μέσω email.

Διαβάστε επίσης

Ο Xi Jinping βγάζει το σπαθί του οικονομικού πολέμου απ’ το θηκάρι

Super Bowl: Χρυσός τελικός 800 εκατ. διαφημιστικών εσόδων για τη Fox

Ζημιές άνω των 11 δισ. στην Ελλάδα από τις κλιματικές καταστροφές

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!