Γ.Δ.
1598.5 +2,33%
ACAG
+0,33%
6
AEM
+0,22%
4.46
AKTR
+0,20%
5.03
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
+1,60%
9.5
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+1,19%
8.49
EVR
-0,67%
1.48
NOVAL
+0,39%
2.575
OPTIMA
-0,15%
13.24
TITC
+1,41%
43.2
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.32
ΑΒΑΞ
+4,63%
2.145
ΑΒΕ
+2,43%
0.464
ΑΔΜΗΕ
+0,89%
2.82
ΑΚΡΙΤ
+1,32%
0.77
ΑΛΜΥ
+2,17%
4.235
ΑΛΦΑ
+2,60%
1.8365
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.56
ΑΡΑΙΓ
+3,27%
10.74
ΑΣΚΟ
+2,22%
3.23
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.48
ΑΤΕΚ
-3,23%
1.2
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
+1,37%
0.742
ΑΤΤΙΚΑ
-1,20%
2.47
ΒΙΟ
+1,75%
5.81
ΒΙΟΚΑ
+0,85%
1.78
ΒΙΟΣΚ
+0,67%
1.5
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+3,55%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,43%
18.9
ΔΑΑ
+0,62%
8.422
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+1,70%
13.74
ΔΟΜΙΚ
+1,46%
2.775
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.36
ΕΒΡΟΦ
-0,49%
2.05
ΕΕΕ
+7,62%
38.4
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.19
ΕΛΒΕ
-3,85%
5
ΕΛΙΝ
+0,91%
2.23
ΕΛΛ
+0,69%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,66%
2.305
ΕΛΠΕ
+1,54%
7.92
ΕΛΣΤΡ
+1,79%
2.27
ΕΛΤΟΝ
+1,89%
1.834
ΕΛΧΑ
+2,50%
2.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,77%
1.15
ΕΤΕ
+3,42%
8.584
ΕΥΑΠΣ
+1,50%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.08
ΕΥΡΩΒ
+3,42%
2.482
ΕΧΑΕ
+2,02%
5.05
ΙΑΤΡ
+1,01%
2
ΙΚΤΙΝ
+1,10%
0.367
ΙΛΥΔΑ
-0,28%
1.81
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+1,83%
1.11
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.94
ΙΝΤΕΤ
+1,35%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+2,91%
3.18
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
+1,97%
1.295
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.83
ΚΟΡΔΕ
+5,53%
0.458
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.31
ΚΟΥΕΣ
-1,22%
6.46
ΚΡΙ
-0,60%
16.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.962
ΛΑΒΙ
+2,31%
0.84
ΛΑΜΔΑ
+1,60%
6.98
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
+1,55%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.21
ΜΑΘΙΟ
+6,61%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
-0,34%
2.91
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
+1,37%
22.16
ΜΟΝΤΑ
-2,64%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,53%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+1,70%
27.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+1,28%
2.38
ΜΠΤΚ
0,00%
0.72
ΜΥΤΙΛ
+2,04%
36.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.16
ΝΑΥΠ
+0,52%
0.774
ΞΥΛΚ
-1,88%
0.261
ΞΥΛΠ
+4,88%
0.344
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
+0,46%
33.05
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+1,87%
14.69
ΟΤΟΕΛ
+0,37%
10.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+0,40%
2.5
ΠΕΙΡ
+3,34%
4.635
ΠΕΡΦ
+0,95%
5.3
ΠΕΤΡΟ
+1,77%
8.04
ΠΛΑΘ
+2,93%
4.035
ΠΛΑΚΡ
+0,68%
14.9
ΠΡΔ
+0,75%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,46%
1.302
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.1
ΠΡΟΦ
+0,38%
5.32
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.7
ΣΑΡ
+1,71%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+2,61%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.7
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+3,05%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,61%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,34%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-3,21%
7.55
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.202
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.29
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Nissan και Honda: Τίτλοι τέλους στο deal συγχώνευσης ύψους 50 δισ.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Nissan και Honda ανακοίνωσαν την Πέμπτη ότι ακυρώνουν τη συγχώνευσή τους, η οποία είχε εκτιμώμενη αξία 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων και θα δημιουργούσε μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.

Σύμφωνα με κοινή δήλωσή τους, η απόφαση ελήφθη προκειμένου να «δοθεί προτεραιότητα στην ταχύτητα λήψης αποφάσεων και στην εκτέλεση διαχειριστικών μέτρων», καθώς η αγορά αυτοκινήτου γίνεται ολοένα και πιο ασταθής, εν όψει της μετάβασης στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων.

Παρά την ακύρωση της συγχώνευσης, οι δύο εταιρείες τόνισαν ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται, «στο πλαίσιο μιας στρατηγικής εταιρικής σχέσης».

Οι πρώτες συνομιλίες για τη συγχώνευση μεταξύ Nissan και Honda είχαν ξεκινήσει στα τέλη Δεκεμβρίου. Αν η συμφωνία είχε ολοκληρωθεί, η νέα εταιρεία θα ήταν η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων.

Ο στόχος ήταν να ενωθούν οι δυνάμεις των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών πίσω από την πρώτη παγκοσμίως Toyota, ακόμα και να ενταχθεί στο σχέδιό τους αυτό μια τρίτη αυτοκινητοβιομηχανία, η Mitsubishi, ώστε να μπορούν να διαπραγματευθούν καλύτερα τη δαπανηρή και στρατηγική στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Πρόκειται για έναν τομέα στον οποίο κυριαρχούν η αμερικανική Tesla και οι Κινέζοι κατασκευαστές και όπου οι Ιάπωνες κατασκευαστές, οι οποίοι είχαν επικεντρώσει μέχρι τώρα στα υβριδικά οχήματα (αυτά που συνδυάζουν θερμικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες) έχουν καταγράψει σημαντική καθυστέρηση.

Ένας «γάμος» των Nissan και Honda θα επέτρεπε να υπάρξουν οικονομίες κλίμακας, για να χρηματοδοτηθούν τόσο η έρευνα, όσο και η εξέλιξη των βιομηχανικών εργαλείων. Η αρχική προοπτική ήταν να ενταχθούν οι δύο όμιλοι στους κόλπους μιας ενιαίας εταιρείας συμμετοχών.

Όμως η Honda, σε θέση ισχύος και της οποίας η χρηματιστηριακή κεφαλαιοποίηση είναι πέντε φορές ανώτερη, ζήτησε τελικά να μετατραπεί η Nissan σε απλή θυγατρική -ένα σενάριο απαράδεκτο για τη Nissan, που ήθελε να διαφυλάξει την αυτονομία της.

«Στο μέλλον οι Nissan και Honda θα συνεργασθούν στο πλαίσιο μιας στρατηγικής σύμπραξης, για να αντιμετωπίσουν την εποχή των εξηλεκτρισμένων και ευφυών οχημάτων, προσπαθώντας (…) να μεγιστοποιήσουν την αξία» και τα ισχυρά σημεία των δύο ομίλων, διαβεβαίωσαν σήμερα στην κοινή ανακοίνωσή τους.

Την ίδια στιγμή, όπως έκανε γνωστό χθες, Τετάρτη, το πρακτορείο Reuters, η Foxconn εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με τη Nissan, καθώς η αυτοβιομηχανία έχει έρθει αντιμέτωπη με οικονομικές δυσκολίες και αναζητεί συνεργάτες για να εφαρμόσει ένα νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης

Διαβάστε επίσης

Η Κίνα φτιάχνει μαύρη λίστα αμερικανικών tech κολοσσών

Μια νόστιμη “Striggla” στο Μαρούσι

Μπλε τιμολόγια: Τι θα κρίνει τη μαζικότερη στροφή των καταναλωτών

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!