Γ.Δ.
1515.12 -0,37%
ACAG
-1,86%
5.79
AEM
-0,64%
4.416
AKTR
-0,10%
4.995
BOCHGR
-0,60%
4.96
CENER
-0,33%
9.18
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+2,46%
8.34
EVR
0,00%
1.5
NOVAL
+3,18%
2.435
OPTIMA
-0,75%
13.18
TITC
-1,39%
42.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,22%
1.81
ΑΒΕ
-0,90%
0.44
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.69
ΑΚΡΙΤ
+0,66%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,24%
4.14
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.705
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,87%
10.3
ΑΣΚΟ
-0,32%
3.13
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
+9,40%
1.63
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.72
ΑΤΤΙΚΑ
+0,87%
2.33
ΒΙΟ
-0,35%
5.63
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-2,73%
1.425
ΒΙΟΤ
-9,42%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.08
ΔΑΑ
-0,02%
8.498
ΔΑΙΟΣ
+8,24%
3.68
ΔΕΗ
-0,54%
12.92
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
2.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,82%
0.335
ΕΒΡΟΦ
-2,17%
1.8
ΕΕΕ
+0,06%
34.42
ΕΚΤΕΡ
+1,18%
1.72
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.21
ΕΛΛ
+0,35%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,77%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,20%
7.47
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.2
ΕΛΤΟΝ
+1,60%
1.778
ΕΛΧΑ
-0,71%
1.964
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.12
ΕΤΕ
+0,51%
8.242
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.98
ΕΥΡΩΒ
-0,86%
2.306
ΕΧΑΕ
-0,84%
4.71
ΙΑΤΡ
+2,37%
1.94
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.332
ΙΛΥΔΑ
+0,89%
1.7
ΙΝΛΙΦ
-0,66%
4.55
ΙΝΛΟΤ
-0,39%
1.028
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.92
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.115
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.93
ΚΑΡΕΛ
+1,22%
332
ΚΕΚΡ
+1,95%
1.305
ΚΕΠΕΝ
+1,15%
1.76
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.437
ΚΟΥΑΛ
-1,37%
1.298
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.14
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.96
ΛΑΒΙ
-0,98%
0.812
ΛΑΜΔΑ
+0,89%
6.77
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.93
ΛΕΒΚ
-2,17%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.79
ΛΟΥΛΗ
+0,63%
3.2
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
-3,11%
2.18
ΜΕΡΚΟ
0,00%
36.4
ΜΙΓ
+3,15%
2.945
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΟΗ
+0,29%
20.72
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
-3,31%
2.63
ΜΟΥΖΚ
-1,52%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
+0,89%
2.28
ΜΠΤΚ
0,00%
0.71
ΜΥΤΙΛ
-0,84%
33.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.18
ΝΑΥΠ
+0,25%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.265
ΞΥΛΠ
+9,15%
0.358
ΟΛΘ
-0,35%
28.1
ΟΛΠ
+0,17%
30
ΟΛΥΜΠ
-1,18%
2.51
ΟΠΑΠ
-1,32%
16.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,51%
0.806
ΟΤΕ
-0,69%
14.41
ΟΤΟΕΛ
+0,56%
10.72
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.996
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,40%
4.245
ΠΕΡΦ
-1,33%
5.21
ΠΕΤΡΟ
+3,75%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,64%
3.91
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-9,14%
0.318
ΠΡΕΜΙΑ
+1,12%
1.264
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+1,21%
1.675
ΣΑΡ
-0,70%
11.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,97%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,70%
5.66
ΣΠΙ
-1,02%
0.58
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,70%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,60%
1.664
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,97%
7.45
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,94%
4.21
ΧΑΙΔΕ
-3,03%
0.64

Ναυαγεί το deal μεταξύ Honda & Nissan: Η αιτία

Tις συνομιλίες συγχώνευσης με την ανταγωνίστρια Honda, ακύρωσε η Nissan, σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei, με το deal, που θα δημιουργούσε τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, να οδηγείται σε «ναυάγιο».

Οι μετοχές της Nissan σημείωσαν πτώση άνω του 4%, πριν από τη διακοπή της διαπραγμάτευσης στο Χρηματιστήριο του Τόκιο μετά την αναφορά. Οι μετοχές της Honda, οι οποίες εξακολουθούσαν να διαπραγματεύονται, σημείωσαν άνοδο άνω του 8%, κάτι που φανερώνει την ανακούφιση των επενδυτών για την ακύρωση της συμφωνίας.

Εκπρόσωπος της Nissan δήλωσε στο Reuters, ότι η αναφορά της Nikkei «δεν βασίζεται σε πληροφορίες που ανακοίνωσε η Nissan. Στοχεύουμε να ολοκληρώσουμε τoν σχεδιασμό μας μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου και θα κάνουμε τότε τις ανακοινώσεις μας. Εκπρόσωπος της Honda δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε ακούσει τίποτα από τη Nissan σχετικά με απόφαση για αποχώρηση από το μνημόνιο συμφωνίας για τη συνεργασία τους.

Η Honda και η Nissan, που είναι αντίστοιχα η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, είχαν ανακοινώσει μέσα στο 2024, ότι βρίσκονταν σε συζητήσεις για συγχώνευση, προκειμένου να δημιουργηθεί, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο βάσει πωλήσεων, ενισχύοντας τη θέση τους σε μια βιομηχανία που αντιμετωπίζει τεράστιες απειλές από την BYD της Κίνας και άλλους νέους εισερχόμενους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Ωστόσο, οι συνομιλίες περιπλέκονται από αυξανόμενες διαφορές και από τις δύο πλευρές, σύμφωνα με δύο πηγές του Reuters, που μίλησαν υπό το καθεστώς της ανωνυμίας.

Η Honda είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να κάνει τη Nissan θυγατρική της, είπε μία από τις πηγές, προσθέτοντας ότι αυτή η προσέγγιση απέχει από το πνεύμα των συζητήσεων που αρχικά είχαν διαμορφωθεί ως συγχώνευση ίσων εταιρειών. Η εξέλιξη αυτή εγείρει νέα ερωτήματα σχετικά με το αν η πληγείσα Nissan μπορεί να αντεπεξέλθει στην τελευταία της κρίση χωρίς εξωτερική βοήθεια. Η Nissan βρίσκεται στη μέση ενός σχεδίου αναστροφής, στοχεύοντας να απολύσει 9.000 υπαλλήλους, το 20% δηλαδή της παγκόσμιας παραγωγικής της ικανότητας.

Η Honda, με αξία αγοράς σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερη από αυτή της Nissan, ανησυχούσε ολοένα και περισσότερο για την πρόοδο του μικρότερου ανταγωνιστή της στο σχέδιο αναστροφής, σύμφωνα με τη δεύτερη πηγή. «Η είδηση ότι η Nissan δεν ήθελε να γίνει θυγατρική της Honda φαίνεται να υπογραμμίζει ότι ο έλεγχος ήταν ένα αμφιλεγόμενο θέμα», δήλωσε ο Christopher Richter, ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων στην CLSA. «Χωρίς να έχει τον έλεγχο, η Honda φαίνεται να απομακρύνεται».

Διαβάστε επίσης

Στεγαστική κρίση: Τα σχέδια τραπεζών & servicers για να βρεθεί λύση

Ο Βέλγος εμπειρογνώμονας και το πόρισμα καταπέλτης για τα Τέμπη

Φόβοι για νέα κρίση τιμών ενέργειας από το ράλι του φυσικού αερίου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!