Γ.Δ.
1546.38 +0,02%
ACAG
-0,33%
6
AEM
-1,88%
4.51
BOCHGR
-0,40%
5.04
CENER
+0,85%
9.47
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.08
EVR
+0,68%
1.49
NOVAL
-0,81%
2.455
OPTIMA
+3,08%
13.38
TITC
-0,23%
43.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,01%
1.95
ΑΒΕ
-1,09%
0.455
ΑΔΜΗΕ
+0,56%
2.675
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
4.2
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.8005
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.78
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.25
ΑΣΤΑΚ
+1,37%
7.4
ΑΤΕΚ
+9,71%
1.13
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,79%
0.754
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.42
ΒΙΟ
+0,17%
6.07
ΒΙΟΚΑ
-1,34%
1.84
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.226
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+7,21%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,08%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.5
ΔΑΑ
+0,82%
8.57
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
13.18
ΔΟΜΙΚ
-1,64%
2.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,52%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+2,90%
1.95
ΕΕΕ
+1,08%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
1.78
ΕΛΒΕ
+3,92%
5.3
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.2
ΕΛΛ
+1,38%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,07%
7.425
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.26
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.782
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
-0,38%
8.358
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,25%
2.424
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.965
ΙΑΤΡ
-0,79%
1.885
ΙΚΤΙΝ
+2,43%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
-1,71%
1.72
ΙΝΚΑΤ
-1,54%
5.11
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,22%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.062
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,35%
1.125
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.14
ΚΑΡΕΛ
+1,83%
334
ΚΕΚΡ
-2,17%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,29%
1.404
ΚΟΥΕΣ
-0,32%
6.17
ΚΡΙ
+1,29%
15.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
-1,04%
0.86
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+2,00%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
-2,96%
0.262
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+2,90%
3.19
ΜΑΘΙΟ
-5,41%
0.63
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+1,75%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38.6
ΜΙΓ
-1,56%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΟΗ
+1,03%
21.56
ΜΟΝΤΑ
-4,77%
3.59
ΜΟΤΟ
+2,15%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+3,59%
2.31
ΜΠΤΚ
+9,30%
0.705
ΜΥΤΙΛ
-0,75%
34.34
ΝΑΚΑΣ
+1,94%
3.16
ΝΑΥΠ
+1,80%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,36%
0.278
ΞΥΛΠ
-0,63%
0.314
ΟΛΘ
+0,37%
27.3
ΟΛΠ
-1,62%
30.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,89%
16.65
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,63%
0.81
ΟΤΕ
-0,47%
14.79
ΟΤΟΕΛ
-1,07%
11.06
ΠΑΙΡ
+2,96%
1.045
ΠΑΠ
+0,39%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,56%
4.425
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,25%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+3,93%
0.37
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.26
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.675
ΣΑΡ
+0,70%
11.48
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.62
ΣΠΙ
-1,32%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-0,99%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,96%
1.69
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+1,30%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-5,71%
0.198
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.1
ΧΑΙΔΕ
+13,68%
0.665

Renault: Θέλει πριμ εξαγοράς από τη Honda για το μερίδιο Nissan

Η Renault επιθυμεί ένα premium για το μερίδιό της στη Nissan Motor Co. εάν η Honda Motor Co. αποκτήσει τον έλεγχο της ανταγωνίστριας ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Εκπρόσωποι της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία κατέχει το 36% της Nissan, ταξίδεψαν στην Ιαπωνία νωρίτερα αυτή την εβδομάδα για να εκφράσουν τις ανησυχίες τους σχετικά με τη δομή της πιθανής συμφωνίας, ανέφεραν οι πηγές, ζητώντας να διατηρηθεί η ανωνυμία τους, καθώς οι συνομιλίες είναι ιδιωτικές. Η Renault επιδιώκει να διασφαλίσει ότι η αξία της Nissan θα αναγνωριστεί πλήρως, ανεξάρτητα από τη μορφή της συμφωνίας.

Παρόλο που τα στελέχη της Honda και της Nissan περιγράφουν τη συμφωνία ως συγχώνευση, στην πραγματικότητα πρόκειται για εξαγορά της Nissan. Η Honda θα ηγηθεί της δημιουργίας της νέας οντότητας και θα διορίσει την πλειοψηφία των διευθυντών της.

«Ως κύριος μέτοχος της Nissan, η Renault θα εξετάσει όλες τις επιλογές με γνώμονα το συμφέρον του ομίλου και των μετόχων της», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, χωρίς να κάνει περαιτέρω σχόλια. Οι εκπρόσωποι των Nissan και Honda δεν απάντησαν σε αιτήματα για σχόλιο εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας.

Οι αντίθετοι άνεμοι Honda και Nissan στην ανταγωνιστική αυτοκινητοβιομηχανία

Η Honda και η Nissan δυσκολεύονται να ανταποκριθούν σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αντιμετωπίζουν την άνοδο των εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα, η οποία ξεπερνά την Ιαπωνία ως η μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη αυτοκινήτων στον κόσμο. Μια σύμπραξη αποσκοπεί στην επίτευξη μεγαλύτερης κλίμακας και συνεργειών.

Η μετοχική συμμετοχή της Renault στη Nissan αποτελεί κληρονομιά της μακροχρόνιας συμμαχίας τους, η οποία περιλαμβάνει και τη Mitsubishi Motors Corp. Οι δύο εταιρείες χαλάρωσαν εν μέρει τη στρατηγική τους συνεργασία 25 ετών εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού και αμοιβαίας καχυποψίας. Οι χαλαρότεροι δεσμοί άνοιξαν την πόρτα σε εναλλακτικές συνεργασίες, παρόλο που Renault και Nissan συνεχίζουν να συνεργάζονται σε κοινά έργα οχημάτων στην Ινδία και τη Λατινική Αμερική.

Διαβάστε επίσης

Κομισιόν: Οι 3+5 πυλώνες της “Πυξίδας” για τη διάσωση της ΕΕ

Καφές: Ο ανταγωνισμός στην αγορά της κάψουλας και ο νέος παίκτης

Ο Τραμπ, ο Σολτς και οι νέες ενεργειακές προκλήσεις μετά τις κάλπες της 23ης Φεβρουαρίου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!