Γ.Δ.
1607.79 +0,62%
ACAG
+1,17%
6.07
AEM
-1,02%
4.519
AKTR
-2,42%
5.25
BOCHGR
-1,12%
5.32
CENER
-0,33%
8.97
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,24%
8.34
EVR
-0,29%
1.715
NOVAL
+2,00%
2.55
OPTIMA
+1,27%
14.34
TITC
-1,23%
40.1
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+1,10%
2.3
ΑΒΕ
+0,47%
0.424
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.82
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
+0,12%
4.27
ΑΛΦΑ
+5,84%
1.9475
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,46%
10.77
ΑΣΚΟ
0,00%
3.1
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,00%
0.714
ΑΤΤΙΚΑ
-1,29%
2.3
ΒΙΟ
+1,79%
5.68
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.73
ΒΙΟΣΚ
+0,68%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.5
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,86%
18.34
ΔΑΑ
-1,73%
8.74
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+2,24%
13.22
ΔΟΜΙΚ
+0,74%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,78%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-0,53%
1.86
ΕΕΕ
-0,34%
40.96
ΕΚΤΕΡ
+1,24%
2.045
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΠΕ
+0,65%
7.8
ΕΛΣΤΡ
+0,87%
2.32
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.786
ΕΛΧΑ
+0,47%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,91%
1.095
ΕΤΕ
+3,53%
8.924
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,12%
2.503
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.835
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.94
ΙΚΤΙΝ
+0,98%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.67
ΙΝΛΙΦ
+4,47%
4.91
ΙΝΛΟΤ
-1,73%
1.022
ΙΝΤΕΚ
+2,23%
5.97
ΙΝΤΕΤ
+5,46%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,33%
3.06
ΚΑΡΕΛ
+1,25%
324
ΚΕΚΡ
+3,61%
1.29
ΚΕΠΕΝ
+0,52%
1.95
ΚΟΡΔΕ
-0,23%
0.438
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.12
ΚΡΙ
+1,84%
16.6
ΚΤΗΛΑ
-1,55%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+1,50%
0.948
ΛΑΒΙ
+1,66%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.51
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
-1,14%
1.73
ΛΟΥΛΗ
+0,90%
3.38
ΜΑΘΙΟ
-4,52%
0.718
ΜΕΒΑ
+0,52%
3.9
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.81
ΜΙΝ
+1,00%
0.505
ΜΟΗ
-0,37%
21.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,90%
2.745
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+1,22%
26.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.83
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.39
ΜΠΤΚ
-9,76%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,77%
35.5
ΝΑΚΑΣ
+2,68%
3.06
ΝΑΥΠ
-1,90%
0.824
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-0,70%
28.2
ΟΛΠ
-1,37%
32.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,12%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+1,90%
15.02
ΟΤΟΕΛ
-1,12%
10.62
ΠΑΙΡ
+1,02%
0.99
ΠΑΠ
-0,38%
2.6
ΠΕΙΡ
-0,59%
4.533
ΠΕΡΦ
-0,39%
5.14
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,77%
3.865
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+1,89%
1.294
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.7
ΣΑΡ
-1,86%
12.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,77%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-1,92%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
-3,01%
0.58
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-0,83%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-13,41%
0.71

Renault: Θέλει πριμ εξαγοράς από τη Honda για το μερίδιο Nissan

Η Renault επιθυμεί ένα premium για το μερίδιό της στη Nissan Motor Co. εάν η Honda Motor Co. αποκτήσει τον έλεγχο της ανταγωνίστριας ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Εκπρόσωποι της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία κατέχει το 36% της Nissan, ταξίδεψαν στην Ιαπωνία νωρίτερα αυτή την εβδομάδα για να εκφράσουν τις ανησυχίες τους σχετικά με τη δομή της πιθανής συμφωνίας, ανέφεραν οι πηγές, ζητώντας να διατηρηθεί η ανωνυμία τους, καθώς οι συνομιλίες είναι ιδιωτικές. Η Renault επιδιώκει να διασφαλίσει ότι η αξία της Nissan θα αναγνωριστεί πλήρως, ανεξάρτητα από τη μορφή της συμφωνίας.

Παρόλο που τα στελέχη της Honda και της Nissan περιγράφουν τη συμφωνία ως συγχώνευση, στην πραγματικότητα πρόκειται για εξαγορά της Nissan. Η Honda θα ηγηθεί της δημιουργίας της νέας οντότητας και θα διορίσει την πλειοψηφία των διευθυντών της.

«Ως κύριος μέτοχος της Nissan, η Renault θα εξετάσει όλες τις επιλογές με γνώμονα το συμφέρον του ομίλου και των μετόχων της», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, χωρίς να κάνει περαιτέρω σχόλια. Οι εκπρόσωποι των Nissan και Honda δεν απάντησαν σε αιτήματα για σχόλιο εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας.

Οι αντίθετοι άνεμοι Honda και Nissan στην ανταγωνιστική αυτοκινητοβιομηχανία

Η Honda και η Nissan δυσκολεύονται να ανταποκριθούν σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αντιμετωπίζουν την άνοδο των εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα, η οποία ξεπερνά την Ιαπωνία ως η μεγαλύτερη εξαγωγική δύναμη αυτοκινήτων στον κόσμο. Μια σύμπραξη αποσκοπεί στην επίτευξη μεγαλύτερης κλίμακας και συνεργειών.

Η μετοχική συμμετοχή της Renault στη Nissan αποτελεί κληρονομιά της μακροχρόνιας συμμαχίας τους, η οποία περιλαμβάνει και τη Mitsubishi Motors Corp. Οι δύο εταιρείες χαλάρωσαν εν μέρει τη στρατηγική τους συνεργασία 25 ετών εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού και αμοιβαίας καχυποψίας. Οι χαλαρότεροι δεσμοί άνοιξαν την πόρτα σε εναλλακτικές συνεργασίες, παρόλο που Renault και Nissan συνεχίζουν να συνεργάζονται σε κοινά έργα οχημάτων στην Ινδία και τη Λατινική Αμερική.

Διαβάστε επίσης

Κομισιόν: Οι 3+5 πυλώνες της “Πυξίδας” για τη διάσωση της ΕΕ

Καφές: Ο ανταγωνισμός στην αγορά της κάψουλας και ο νέος παίκτης

Ο Τραμπ, ο Σολτς και οι νέες ενεργειακές προκλήσεις μετά τις κάλπες της 23ης Φεβρουαρίου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!