Γ.Δ.
1491.84 +0,11%
ACAG
+0,17%
5.95
BOCHGR
0,00%
4.76
CENER
-1,31%
9.78
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
+0,12%
8.21
EVR
+0,34%
1.48
NOVAL
+1,07%
2.365
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
+2,24%
41
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+4,51%
1.76
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,55%
2.71
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,23%
4.28
ΑΛΦΑ
+0,15%
1.7015
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,29%
10.21
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,56%
0.782
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
+0,35%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,27%
1.95
ΒΙΟΣΚ
-0,95%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,46%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,69%
1.45
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.36
ΔΑΑ
-0,81%
8.094
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,73%
12.35
ΔΟΜΙΚ
+1,01%
2.99
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-0,75%
1.975
ΕΕΕ
-0,49%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,33%
1.816
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.215
ΕΛΠΕ
-0,39%
7.67
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,74%
1.878
ΕΛΧΑ
-0,70%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,61%
1.22
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+0,89%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.91
ΕΥΡΩΒ
+1,44%
2.319
ΕΧΑΕ
-0,32%
4.685
ΙΑΤΡ
+0,94%
1.61
ΙΚΤΙΝ
-0,70%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-0,81%
1.83
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.69
ΙΝΚΑΤΔ
-26,24%
0.0149
ΙΝΛΙΦ
-1,30%
4.54
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.084
ΙΝΤΕΚ
+1,00%
6.07
ΙΝΤΕΤ
-1,22%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+0,16%
3.1
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
-1,12%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.463
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-1,15%
6.03
ΚΡΙ
-1,26%
15.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-0,98%
1.01
ΛΑΒΙ
+0,64%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-1,11%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,93%
1.08
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+2,11%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,34%
2.92
ΜΙΝ
-6,54%
0.5
ΜΟΗ
-0,76%
20.92
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
-0,89%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,47%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+1,40%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,18%
33.08
ΝΑΚΑΣ
+3,36%
3.08
ΝΑΥΠ
0,00%
0.804
ΞΥΛΚ
+0,67%
0.3
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,74%
27.2
ΟΛΠ
-0,84%
29.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
+1,35%
15.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-1,08%
14.59
ΟΤΟΕΛ
-1,26%
10.96
ΠΑΙΡ
+2,75%
1.12
ΠΑΠ
-0,78%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.109
ΠΕΡΦ
-1,05%
5.68
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.32
ΠΛΑΘ
+0,36%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-8,89%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,78%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,75%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+1,76%
1.73
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,83%
0.363
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.595
ΣΠΕΙΣ
-2,00%
5.88
ΣΠΙ
+1,29%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+3,18%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,64%
1.24
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,50%
3.94
ΧΑΙΔΕ
+6,19%
0.6

Μπαράζ απολύσεων από ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες

Το 2025 θα υλοποιηθούν τα προγράμματα αναδιάρθρωσης των αυτοκινητοβιομηχανιών που εκπονήθηκαν πέρσι μετά την αξιολόγηση των νέων συνθηκών στην αγορά και στην οικονομία.

Οι δύσκολές οικονομικές συνθήκες, η πτώση της ζήτησης, η μειωμένη ανταπόκριση των καταναλωτών για την αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα νέα όρια στους ρύπους των καινούργιων αυτοκινήτων και οι προβληματισμοί σχετικά με την μετάβαση προς την ηλεκτροκινηση είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που έχουν επηρεάσει την λειτουργία των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Στις 23 Δεκεμβρίου 2024, η Volkswagen AG ανακοίνωσε τη συμφωνία για το «Μέλλον της Volkswagen / Zukunft Volkswagen» για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της στο μέλλον.

Η Volkswagen AG κατέληξε σε μια σημαντική συμφωνία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, με τίτλο «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), σημειώνοντας ένα σημαντικό βήμα για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας. Η συμφωνία περιλαμβάνει κρίσιμα μέτρα για την ευθυγράμμιση των λειτουργιών της Volkswagen και τη θέση της εταιρείας για βιώσιμη επιτυχία.

Βασικά σημεία της συμφωνίας: Η Volkswagen Passenger Cars, ως κεντρική μάρκα του Ομίλου, να καταστεί ο τεχνολογικός ηγέτης στον τομέα των μαζικών κατασκευαστών αυτοκινήτων παγκοσμίως μέχρι το 2030. Οι παραγωγικές δυνατότητες στα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen θα μειωθούν στρατηγικά κατά 734.000 μονάδες, διασφαλίζοντας πιο ανταγωνιστική παραγωγή. Συμφωνία επιτεύχθηκε για κοινωνικά υπεύθυνη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερους από 35.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της Volkswagen στη Γερμανία έως το 2030, μαζί με την εισαγωγή ενός νέου σχεδίου διασφάλισης θέσεων εργασίας. Η συμφωνία θα επιτρέψει βιώσιμη εξοικονόμηση κόστους άνω των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, εκ των οποίων πάνω από 4 δισεκατομμύρια ευρώ θα προέλθουν από τη μείωση του εργατικού κόστους, τα μέτρα αναδιάρθρωσης, την παραγωγική αναδιάταξη και τη βέλτιστη αξιοποίηση των εργοστασιακών εγκαταστάσεων. Η ετήσια μείωση του εργατικού κόστους ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες και η ασθενής ζήτηση για πολλά προϊόντα ανάγκασαν τις εταιρείες σε όλη την Ευρώπη να παγώσουν τις προσλήψεις ή να περικόψουν θέσεις εργασίας, αναφέρει το Reuters.

Ακολουθούν τα προγράμματα αναδιάρθρωσης μερικών εταιρειών αυτοκινήτων που ανακοινωθήκαν πέρσι και θα υλοποιηθούν φέτος:

– Bosch, τα προγράμματα μείωσης προσωπικού στον μεγαλύτερο προμηθευτή ανταλλακτικών αυτοκινήτων στον κόσμο έχουν θέσει σε κίνδυνο 8.000-10.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία, δήλωσε ο αναπληρωτής πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της στις 11 Δεκεμβρίου. Ένα από αυτά τα σχέδια είναι για περικοπές 3.500 θέσεων εργασίας στο τμήμα υπολογιστών έως το τέλος του 2027, εκ των οποίων οι μισές θα είναι στη Γερμανία.

– Michelin, η γαλλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών θα κλείσει δύο εργοστάσια στη Δυτική Γαλλία, επηρεάζοντας περίπου 1.250 θέσεις εργασίας, ανέφερε στις 5 Νοεμβρίου.

– Schaffler, η γερμανική εταιρεία κατασκευής μηχανών και ανταλλακτικών αυτοκινήτων, η οποία πλήττεται από την αδύναμη ζήτηση από τους καταναλωτές αυτοκινήτων και τις βιομηχανιες, δήλωσε στις 5 Νοεμβρίου ότι σχεδίαζε να περικόψει 4.700 θέσεις εργασίας. Ως μέρος αυτών των μέτρων, θα κλείσει δύο εργοστάσια στην Αυστρία και τη Βρετανία, ανέφερε στις 27 Νοεμβρίου.

– Stellantis,η εισηγμένη στο Μιλάνο αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε στις 26 Νοεμβρίου ότι σχεδίαζε να κλείσει το εργοστάσιο βαν Vauxhall στη νότια Αγγλία, θέτοντας σε κίνδυνο περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας.

Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός – αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% – 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο ‘Αμστερνταμ της Ολλανδίας. Η κύρια δραστηριότητα της Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει 300.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες και με εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.

– Valeo, ο Γάλλος προμηθευτής ανταλλακτικών αυτοκινήτων σχεδιάζει να περικόψει περίπου 1.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του κλεισίματος δύο εργοστασίων στη Γαλλία, ανέφεραν πηγές στο Reuters στις 27 Νοεμβρίου.

Διαβάστε επίσης

Κουπόνια και επιδόματα άνω των 2,2 δισ. από ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης

Έρικ Μορεκάμπε: 20.000 λίρες για τα γυαλιά του κωμικού ηθοποιού

Τα 5 μεγάλα ερωτήματα για τον ενεργειακό τομέα φέτος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!