Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Tesla ξεπερνά την Audi στις παγκόσμιες πωλήσεις για πρώτη φορά

Η Tesla σημείωσε σημαντική επιτυχία το 2024, ξεπερνώντας την Audi της Volkswagen AG στις παγκόσμιες πωλήσεις, παρότι τα οχήματα που πούλησε ήταν λιγότερα του αναμενόμενου. Η Tesla παρέδωσε 1,79 εκατομμύρια οχήματα, έναντι 1,67 εκατομμυρίων της Audi, σημειώνοντας το προβάδισμά της στην αγορά των premium αυτοκινήτων.

Η Audi σημείωσε μείωση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω χαμηλής ζήτησης στην Ευρώπη και την Κίνα, καθώς και ασθενούς ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, σημειώνει το Bloomberg. Οι παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της Audi μειώθηκαν κατά 8%, φτάνοντας μόλις τις 164.000 μονάδες. Αντίθετα, το Model Y της Tesla κατατάχθηκε ανάμεσα στα κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα παγκοσμίως, με την εταιρεία να ανανεώνει το μοντέλο φέτος για περαιτέρω ενίσχυση.

Οι προκλήσεις για Tesla και Audi

Παρά τη συνολική επιτυχία της, η Tesla αντιμετώπισε την πρώτη ετήσια πτώση παραδόσεων σε πάνω από μια δεκαετία, ενώ διατήρησε οριακά το προβάδισμά της έναντι της BYD Co., της κινεζικής εταιρείας που την ανταγωνίζεται σκληρά. Οι αλλαγές στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρες της Ευρώπης συνέβαλαν σε αυτή την πτώση.

Η Audi, με στόχο την ανάκαμψη, ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τα μοντέλα A7 και Q3, ενώ θα εισάγει περισσότερα plug-in υβριδικά οχήματα. Παρόλα αυτά, η εταιρεία σχεδιάζει να κλείσει εργοστάσιο στις Βρυξέλλες λόγω χαμηλής ζήτησης για το ηλεκτρικό Q8 e-tron, που σημείωσε μειωμένες πωλήσεις.

Ο rόλος της Κίνας και της Ευρώπης

Η ασθενής ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, σε συνδυασμό με την αυξημένη πίεση από τους τοπικούς κατασκευαστές, δημιούργησε προβλήματα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Στην Ευρώπη, η μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα οδήγησε σε υποτονικές πωλήσεις.

Η Tesla, αν και αντιμετώπισε προκλήσεις, κατάφερε να επωφεληθεί από τις δυσκολίες των καθιερωμένων παικτών. Αντίθετα, η Audi και άλλες γερμανικές μάρκες καλούνται να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα στις βασικές τους αγορές και να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Διαβάστε επίσης

Κουπόνια και επιδόματα άνω των 2,2 δισ. από ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης

Έρικ Μορεκάμπε: 20.000 λίρες για τα γυαλιά του κωμικού ηθοποιού

Τα 5 μεγάλα ερωτήματα για τον ενεργειακό τομέα φέτος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!