Γ.Δ.
1490.22 -0,90%
ACAG
-0,17%
5.94
BOCHGR
-0,21%
4.76
CENER
-1,29%
9.91
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.2
EVR
-0,34%
1.475
NOVAL
-1,89%
2.34
OPTIMA
-0,78%
12.7
TITC
-0,25%
40.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,82%
1.684
ΑΒΕ
+1,32%
0.459
ΑΔΜΗΕ
-1,62%
2.725
ΑΚΡΙΤ
-2,44%
0.8
ΑΛΜΥ
-3,50%
4.27
ΑΛΦΑ
-1,11%
1.699
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,25%
10.24
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+3,40%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,76%
0.54
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,52%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-1,33%
2.22
ΒΙΟ
-1,90%
5.69
ΒΙΟΚΑ
-1,00%
1.975
ΒΙΟΣΚ
-1,25%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,89%
2.24
ΓΕΒΚΑ
+2,13%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.46
ΔΑΑ
-0,73%
8.16
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,00%
12.26
ΔΟΜΙΚ
-2,79%
2.96
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,60%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-3,40%
1.99
ΕΕΕ
-1,87%
32.5
ΕΚΤΕΡ
-2,46%
1.822
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
-2,17%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,14%
2.215
ΕΛΠΕ
+1,32%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+1,45%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.892
ΕΛΧΑ
0,00%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,59%
1.24
ΕΤΕ
-0,37%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+0,30%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-2,43%
2.286
ΕΧΑΕ
-1,05%
4.7
ΙΑΤΡ
-4,78%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,34%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,84%
4.7
ΙΝΚΑΤΔ
-34,84%
0.0202
ΙΝΛΙΦ
-1,29%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+2,47%
1.078
ΙΝΤΕΚ
-1,80%
6.01
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΚΑ
+0,16%
3.095
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+0,38%
1.335
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-3,34%
0.463
ΚΟΥΑΛ
-0,70%
1.418
ΚΟΥΕΣ
+0,66%
6.1
ΚΡΙ
+0,63%
15.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,62%
0.781
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.24
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+4,90%
1.07
ΛΕΒΚ
-3,50%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
2.85
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,57%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-0,42%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-3,30%
2.93
ΜΙΝ
+3,88%
0.535
ΜΟΗ
-1,03%
21.08
ΜΟΝΤΑ
-1,36%
3.63
ΜΟΤΟ
+2,17%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,09%
25.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.14
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-2,18%
33.14
ΝΑΚΑΣ
-0,67%
2.98
ΝΑΥΠ
-0,50%
0.804
ΞΥΛΚ
-0,33%
0.298
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+12,97%
27
ΟΛΠ
-0,99%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,26%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.798
ΟΤΕ
-0,54%
14.75
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
0,00%
2.55
ΠΕΙΡ
-1,65%
4.121
ΠΕΡΦ
-1,37%
5.74
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,84%
4.115
ΠΛΑΚΡ
-1,40%
14.1
ΠΡΔ
-6,25%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,97%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-1,66%
5.32
ΡΕΒΟΙΛ
-1,73%
1.7
ΣΑΡ
-1,64%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-1,64%
6
ΣΠΙ
-2,81%
0.622
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
-5,99%
1.57
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-1,94%
0.202
ΦΡΛΚ
+1,14%
4
ΧΑΙΔΕ
-5,83%
0.565

Η Tesla ξεπερνά την Audi στις παγκόσμιες πωλήσεις για πρώτη φορά

Η Tesla σημείωσε σημαντική επιτυχία το 2024, ξεπερνώντας την Audi της Volkswagen AG στις παγκόσμιες πωλήσεις, παρότι τα οχήματα που πούλησε ήταν λιγότερα του αναμενόμενου. Η Tesla παρέδωσε 1,79 εκατομμύρια οχήματα, έναντι 1,67 εκατομμυρίων της Audi, σημειώνοντας το προβάδισμά της στην αγορά των premium αυτοκινήτων.

Η Audi σημείωσε μείωση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω χαμηλής ζήτησης στην Ευρώπη και την Κίνα, καθώς και ασθενούς ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, σημειώνει το Bloomberg. Οι παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων της Audi μειώθηκαν κατά 8%, φτάνοντας μόλις τις 164.000 μονάδες. Αντίθετα, το Model Y της Tesla κατατάχθηκε ανάμεσα στα κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα παγκοσμίως, με την εταιρεία να ανανεώνει το μοντέλο φέτος για περαιτέρω ενίσχυση.

Οι προκλήσεις για Tesla και Audi

Παρά τη συνολική επιτυχία της, η Tesla αντιμετώπισε την πρώτη ετήσια πτώση παραδόσεων σε πάνω από μια δεκαετία, ενώ διατήρησε οριακά το προβάδισμά της έναντι της BYD Co., της κινεζικής εταιρείας που την ανταγωνίζεται σκληρά. Οι αλλαγές στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε χώρες της Ευρώπης συνέβαλαν σε αυτή την πτώση.

Η Audi, με στόχο την ανάκαμψη, ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει τα μοντέλα A7 και Q3, ενώ θα εισάγει περισσότερα plug-in υβριδικά οχήματα. Παρόλα αυτά, η εταιρεία σχεδιάζει να κλείσει εργοστάσιο στις Βρυξέλλες λόγω χαμηλής ζήτησης για το ηλεκτρικό Q8 e-tron, που σημείωσε μειωμένες πωλήσεις.

Ο rόλος της Κίνας και της Ευρώπης

Η ασθενής ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, σε συνδυασμό με την αυξημένη πίεση από τους τοπικούς κατασκευαστές, δημιούργησε προβλήματα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Στην Ευρώπη, η μείωση των κρατικών επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα οδήγησε σε υποτονικές πωλήσεις.

Η Tesla, αν και αντιμετώπισε προκλήσεις, κατάφερε να επωφεληθεί από τις δυσκολίες των καθιερωμένων παικτών. Αντίθετα, η Audi και άλλες γερμανικές μάρκες καλούνται να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα στις βασικές τους αγορές και να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Διαβάστε επίσης

Κουπόνια και επιδόματα άνω των 2,2 δισ. από ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης

Έρικ Μορεκάμπε: 20.000 λίρες για τα γυαλιά του κωμικού ηθοποιού

Τα 5 μεγάλα ερωτήματα για τον ενεργειακό τομέα φέτος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!