Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Volkswagen: Περικοπές 10% στις αμοιβές διευθυντικών στελεχών

Τα διευθυντικά στελέχη της Volkswagen θα υποστούν μείωση 10% στους μισθούς τους στο πλαίσιο ενός σχεδίου για μείωση των μπόνους, σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Sueddeutsche Zeitung την Κυριακή. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησε με τα συνδικάτα να προχωρήσει σε απολύσεις και να μειώσει την παραγωγή.

Η μείωση θα ισχύσει για τα μπόνους του Μαΐου, οδηγώντας σε μείωση 10% στους μισθούς το 2025 και το 2026 για 4.000 διευθυντές, ανέφερε η εφημερίδα. Τα επόμενα τρία χρόνια, οι μισθοί τους θα μειωθούν κατά 8%, 6% και 5% αντίστοιχα.

Η εκπρόσωπος της Volkswagen αρνήθηκε να σχολιάσει την αναφορά. Οι εκπρόσωποι του συνδικάτου IG Metall και του εργατικού συνδικάτου  δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για σχόλια, αναφέρει το Reuters.

Η Volkswagen συμφώνησε να διατηρήσει σε λειτουργία τα 10 γερμανικά εργοστάσια της μάρκας και να επαναφέρει τις συμφωνίες για την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας μέχρι το 2030, δήλωσε η επιτροπή των εργαζομένων, σύμφωνα με το Bloomberg. Σε αντάλλαγμα, οι εργαζόμενοι συμφώνησαν να παραιτηθούν από ορισμένα μπόνους, να αποδεχθούν μείωση της παραγωγικής ικανότητας σε πέντε εργοστάσια κατά αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες και μείωση του εργατικού δυναμικού πάνω από 35.000 μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Τα μέτρα, τα οποία αναμένεται να οδηγήσουν σε εξοικονόμηση 4 δισ. ευρώ ετησίως μεσοπρόθεσμα, απέχουν πολύ από τις δραστικές περικοπές που είχε αρχικά προτείνει η Volkswagen και δεν είναι σαφές εάν θα κατευνάσουν τους επενδυτές που έχουν δει τις μετοχές της Volkswagen πτώση περίπου 21% φέτος.

Ωστόσο, η συμφωνία δίνει στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Όλιβερ Μπλουμ μια νέα αρχή για να γυρίσει γύρω από τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, καθώς αντιμετωπίζει πιέσεις στα μερίδια αγοράς στην Κίνα και την επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Μετά από πέντε γύρους διαπραγματεύσεων, η συμφωνία προσφέρει ένα σπάνιο σημάδι προόδου για την οικονομία της Γερμανίας, η οποία έχει μείνει στάσιμη ενόψει του υψηλού ενεργειακού κόστους, του πληθωρισμού και της ασθενέστερης ζήτησης για εξαγωγές, σχολιάζει το Bloomberg. Η μάχη για να γίνει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανταγωνιστική είναι κεντρικό θέμα των επερχόμενων πρόωρων εκλογών.

«Πρέπει τώρα να εργαστούμε μαζί για να ανανεώσουμε και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να δώσουμε νέα ώθηση στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ. «Και τα δύο είναι κεντρικά για τη διατήρηση της δημιουργίας αξίας και της απασχόλησης στη Γερμανία και την Ευρώπη».

Διαβάστε επίσης

Ο ελληνικός τουρισμός το 2025: Πώς θα αξιοποιήσει τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις

Σάτλας: Σε αναζήτηση πόρων για την επέκταση του αγωγού αερίου IGB

ΔΑΠΕΕΠ: Final Four για τις θέσεις Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!