Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Volkswagen: Περικοπές 10% στις αμοιβές διευθυντικών στελεχών

Τα διευθυντικά στελέχη της Volkswagen θα υποστούν μείωση 10% στους μισθούς τους στο πλαίσιο ενός σχεδίου για μείωση των μπόνους, σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Sueddeutsche Zeitung την Κυριακή. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησε με τα συνδικάτα να προχωρήσει σε απολύσεις και να μειώσει την παραγωγή.

Η μείωση θα ισχύσει για τα μπόνους του Μαΐου, οδηγώντας σε μείωση 10% στους μισθούς το 2025 και το 2026 για 4.000 διευθυντές, ανέφερε η εφημερίδα. Τα επόμενα τρία χρόνια, οι μισθοί τους θα μειωθούν κατά 8%, 6% και 5% αντίστοιχα.

Η εκπρόσωπος της Volkswagen αρνήθηκε να σχολιάσει την αναφορά. Οι εκπρόσωποι του συνδικάτου IG Metall και του εργατικού συνδικάτου  δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για σχόλια, αναφέρει το Reuters.

Η Volkswagen συμφώνησε να διατηρήσει σε λειτουργία τα 10 γερμανικά εργοστάσια της μάρκας και να επαναφέρει τις συμφωνίες για την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας μέχρι το 2030, δήλωσε η επιτροπή των εργαζομένων, σύμφωνα με το Bloomberg. Σε αντάλλαγμα, οι εργαζόμενοι συμφώνησαν να παραιτηθούν από ορισμένα μπόνους, να αποδεχθούν μείωση της παραγωγικής ικανότητας σε πέντε εργοστάσια κατά αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες και μείωση του εργατικού δυναμικού πάνω από 35.000 μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Τα μέτρα, τα οποία αναμένεται να οδηγήσουν σε εξοικονόμηση 4 δισ. ευρώ ετησίως μεσοπρόθεσμα, απέχουν πολύ από τις δραστικές περικοπές που είχε αρχικά προτείνει η Volkswagen και δεν είναι σαφές εάν θα κατευνάσουν τους επενδυτές που έχουν δει τις μετοχές της Volkswagen πτώση περίπου 21% φέτος.

Ωστόσο, η συμφωνία δίνει στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Όλιβερ Μπλουμ μια νέα αρχή για να γυρίσει γύρω από τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, καθώς αντιμετωπίζει πιέσεις στα μερίδια αγοράς στην Κίνα και την επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Μετά από πέντε γύρους διαπραγματεύσεων, η συμφωνία προσφέρει ένα σπάνιο σημάδι προόδου για την οικονομία της Γερμανίας, η οποία έχει μείνει στάσιμη ενόψει του υψηλού ενεργειακού κόστους, του πληθωρισμού και της ασθενέστερης ζήτησης για εξαγωγές, σχολιάζει το Bloomberg. Η μάχη για να γίνει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανταγωνιστική είναι κεντρικό θέμα των επερχόμενων πρόωρων εκλογών.

«Πρέπει τώρα να εργαστούμε μαζί για να ανανεώσουμε και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να δώσουμε νέα ώθηση στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ. «Και τα δύο είναι κεντρικά για τη διατήρηση της δημιουργίας αξίας και της απασχόλησης στη Γερμανία και την Ευρώπη».

Διαβάστε επίσης

Ο ελληνικός τουρισμός το 2025: Πώς θα αξιοποιήσει τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις

Σάτλας: Σε αναζήτηση πόρων για την επέκταση του αγωγού αερίου IGB

ΔΑΠΕΕΠ: Final Four για τις θέσεις Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!