Γ.Δ.
1524.67 +1,18%
ACAG
-0,49%
6.04
BOCHGR
+2,21%
5.08
CENER
+0,10%
9.7
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,24%
8.24
EVR
-1,35%
1.465
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
+2,04%
13
TITC
+0,24%
42.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.796
ΑΒΕ
+0,64%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-3,74%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+1,86%
4.11
ΑΛΦΑ
+2,77%
1.778
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.2
ΒΙΟ
+1,22%
5.81
ΒΙΟΚΑ
+1,04%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.4
ΔΑΑ
-0,20%
8.172
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,08%
12.51
ΔΟΜΙΚ
-1,51%
2.94
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,75%
0.331
ΕΒΡΟΦ
+1,64%
1.86
ΕΕΕ
+0,85%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,79%
2.27
ΕΛΛ
-2,04%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,75%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+0,48%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.884
ΕΛΧΑ
-0,23%
2.175
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,83%
1.21
ΕΤΕ
+2,08%
8.33
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+4,53%
2.49
ΕΧΑΕ
+1,71%
4.77
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-0,99%
0.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.068
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.92
ΙΝΤΕΤ
-3,45%
1.12
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.145
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-2,21%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.456
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
6.19
ΚΡΙ
+0,63%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
+2,02%
1.01
ΛΑΒΙ
+2,28%
0.808
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-2,83%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,68%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-2,60%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-2,24%
2.835
ΜΙΝ
+0,98%
0.515
ΜΟΗ
+3,24%
21.68
ΜΟΝΤΑ
-1,36%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,03%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+1,36%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33
ΝΑΚΑΣ
+0,66%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,72%
0.285
ΞΥΛΠ
-5,39%
0.316
ΟΛΘ
-0,68%
29.1
ΟΛΠ
-2,24%
28.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,94%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,50%
0.78
ΟΤΕ
+1,50%
14.87
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
10.92
ΠΑΙΡ
-6,67%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
+2,47%
4.319
ΠΕΡΦ
-0,53%
5.6
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,47%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.705
ΣΑΡ
+0,93%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-2,23%
1.535
ΣΠΕΙΣ
+0,34%
5.94
ΣΠΙ
+0,98%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,50%
20.1
ΤΖΚΑ
-5,03%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,82%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,86%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+1,55%
0.196
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
+6,36%
0.585

ΕΕ: Μειώθηκαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων

Μείωση 1,9% σημείωσαν τον Νοέμβριο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ. Η Γαλλία πρωτοστάτησε με απότομη πτώση 12,7%, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-10,8%), ενώ η γερμανική αγορά παρέμεινε ελαφρά στάσιμη (0,5%). Μεταξύ των τεσσάρων σημαντικότερων αγορών της ΕΕ, μόνο η Ισπανία κατέγραψε θετική ανάπτυξη (6,4%), ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA).

Το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου- Νοεμβρίου 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων παρέμειναν σταθερές (+0,4%), φτάνοντας τα 9,7 εκατομμύρια μονάδες. Ενώ η αγορά στην Ισπανία είχε θετικές επιδόσεις (+5,1%), πτώση σημειώθηκε στη Γαλλία (-3,7%), τη Γερμανία (-0,4%) και την Ιταλία (-0,2%).

Πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας

Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία για τον Νοέμβριο του 2024 μειώθηκε στο 15% από 16,3% πέρυσι, ενώ ο όγκος μειώθηκε κατά 9,5%. Οι ταξινομήσεις Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων για τον Νοέμβριο του 2024 μειώθηκαν επίσης κατά 8,8%. Το μερίδιο αγοράς αυτού του τύπου οχημάτων έφτασε το 7,6% τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας μείωση 0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία μειώθηκαν κατά 9,5% στις 130.757 μονάδες τον Νοέμβριο του 2024. Αυτή η πτώση οφείλεται κυρίως στη σημαντική μείωση των εγγραφών στη Γερμανία (-21,8%) και στη Γαλλία (-24,4%), με αποτέλεσμα έναν όγκο αγοράς κατά 5,4% χαμηλότερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το συνολικό μερίδιο αγοράς τώρα να ανέρχεται στο 13,4%.

Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 8,8% τον περασμένο μήνα, μετά από σημαντικές μειώσεις στη Γαλλία (-19,6%), στο Βέλγιο (-61,4%) και στην Ιταλία (-31,4%). Τον Νοέμβριο, τα υβριδικά plug-in αντιπροσώπευαν το 7,6% της αγοράς αυτοκινήτων, από 8,1% πέρυσι. Οι όγκοι από την έναρξη του έτους μέχρι σήμερα μειώθηκαν επίσης κατά 8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι ταξινομήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 18,5% τον Νοέμβριο, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται στο 33,2%, από 27,5% τον περασμένο Νοέμβριο, ξεπερνώντας τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων για τρίτο συνεχόμενο μήνα.

Αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ: Τον Νοέμβριο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7,8%. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές κατέγραψαν μειώσεις: η Γαλλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση, με τις εγγραφές να πέφτουν κατακόρυφα κατά 31,5%, ακολουθούμενη από την Ιταλία με πτώση 12,3%. Αν και πιο μέτριες, η Γερμανία και η Ισπανία κατέγραψαν επίσης πτώση (-5,4% και -2,3%, αντίστοιχα). Με 266.115 νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον περασμένο μήνα, το μερίδιο αγοράς για τη βενζίνη μειώθηκε στο 30,6%, από 32,5% τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ υποχώρησε κατά 15,3%, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 10,6% τον περασμένο Νοέμβριο. Συνολικά, μειώσεις παρατηρήθηκαν στις περισσότερες αγορές της ΕΕ.

Σχετικά με την ACEA

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αντιπροσωπεύει τους 15 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group , JLR, Mercedes-Benz, Nissan, Renault Group, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group και Volvo Group.

Διαβάστε επίσης            

UBS: Χαμηλά επιτόκια και αδύναμο δολάριο στηρίζουν τον χρυσό

Forbes: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους κορυφαίους προορισμούς του 2025

Πώς προχωρά το σχέδιο της ΕΥΔΑΠ για να μην “διψάσει” η Αττική

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!