Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Στροφή του ελληνικού αγοραστικού κοινού στα υβριδικά αυτοκίνητα

Η μικρή άνοδος των πωλήσεων τον Νοέμβριο που καταγράφηκε στα καινούρια αυτοκίνητα (+2,1%) χάρισε χαμόγελα στην αγορά που βλέπει ότι τελικά η χρονιά θα κλείσει με νέο ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων. Την ίδια στιγμή οι Έλληνες και οι Ελληνίδες φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουν στραφεί στα υβριδικά αυτοκίνητα αφήνοντας για άλλον ένα μήνα πίσω τα βενζινοκίνητα και τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα κατάφεραν για άλλον έναν μήνα να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις, καθώς κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 12,2%. Πλέον τον Νοέμβριο κατέλαβαν την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 44,3%. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα έχουν υβριδική τεχνολογία. Τα βενζινοκίνητα οχήματα κατέλαβαν την αμέσως επόμενη θέση, καταγράφοντας ποσοστό πωλήσεων 29,4%, γνωρίζοντας πτώση 9,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα με 17,2% έναντι 13,8% σημειώνοντας άνοδο 3,4%. Μεγάλη πτώση που σε καμιά περίπτωση δεν θυμίζουν τις πωλήσεις πριν λίγα χρόνια σημείωσαν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Κατέλαβαν το 3,6% του συνόλου των πωλήσεων, γνωρίζοντας συνολικά πτώση 8,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Καλή παρουσία στον στίχο των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα πραγματοποίησαν τα μοντέλα με διπλό καύσιμο, καταγράφοντας αύξηση 2,6% και καταλαμβάνοντας το 5,5% του συνόλου των αγορών.

Από την άλλη η κατηγορία Β ήταν η αγαπημένη κατηγορία του κοινού, καθώς την επέλεξε η συντριπτική πλειονότητα (51,2%) εκ των οποίων το 30,5% αφορούσε σε SUV μοντέλα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 34,1% εκ του οποίου το 24,2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 9,9% σε hatchback και sedan. Το τρίτο σκαλί του βάθρου κατέλαβε η κατηγορία Α με ποσοστό 5,3% εκ του οποίου το 2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 3,3% σε hatchback. Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 7,9% (6,2% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,8% (0,7 τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,2% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,1% και οι κατηγορίες MPV-Combi με 0,4%. Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Νοέμβριο κατέλαβαν το 70,3% καταγράφοντας πτώση 11,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Σε επίπεδο 11μήνου το ποσοστό των SUV κατέγραψε άνοδο 3,4% καθώς ανήλθε σε 59,3% έναντι 55,9%.

Διαβάστε επίσης

Μονάδες αφαλάτωσης: Υποψήφια Λαύριο & Άσπρα Σπίτια για να μην διψάσει η Αττική

Economist: Στην 3η θέση στον κόσμο η ελληνική οικονομία

BYD: Πώς θα ξεκινήσει την παραγωγή της στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!