Γ.Δ.
1462.53 +0,34%
ACAG
+1,75%
5.82
BOCHGR
+0,44%
4.54
CENER
-0,44%
9.04
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
-0,83%
8.35
NOVAL
+1,93%
2.38
OPTIMA
-0,94%
12.58
TITC
+0,65%
38.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,93%
1.49
ΑΒΕ
+0,66%
0.456
ΑΔΜΗΕ
+0,62%
2.445
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,97%
4.17
ΑΛΦΑ
+0,68%
1.626
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+0,60%
10.06
ΑΣΚΟ
+0,72%
2.78
ΑΣΤΑΚ
-3,60%
6.96
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
+2,35%
0.696
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.27
ΒΙΟ
+0,55%
5.48
ΒΙΟΚΑ
+1,62%
1.88
ΒΙΟΣΚ
+0,34%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,75%
2.24
ΓΕΒΚΑ
-3,66%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,65%
18.7
ΔΑΑ
-0,52%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,34%
11.8
ΔΟΜΙΚ
+1,43%
2.84
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,83%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-2,40%
1.425
ΕΕΕ
+0,24%
33.78
ΕΚΤΕΡ
+1,71%
1.668
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
-0,99%
2
ΕΛΛ
-0,71%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,44%
1.834
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.055
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.842
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,78%
7.79
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-0,89%
2.221
ΕΧΑΕ
+0,89%
4.51
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-1,70%
0.3175
ΙΛΥΔΑ
-1,29%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-1,36%
4.73
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+0,20%
0.995
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,81%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
-0,34%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,20%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,01%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.428
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.164
ΚΟΥΕΣ
-0,35%
5.68
ΚΡΙ
+1,00%
15.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,40%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-1,10%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.36
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.85
ΜΑΘΙΟ
-2,69%
0.578
ΜΕΒΑ
+1,41%
3.6
ΜΕΝΤΙ
-1,89%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,34%
2.92
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,69%
20.46
ΜΟΝΤΑ
+2,86%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.67
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+1,62%
26.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.08
ΜΠΤΚ
-3,23%
0.6
ΜΥΤΙΛ
+0,97%
33.4
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-4,99%
0.8
ΞΥΛΚ
+1,14%
0.266
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
-0,91%
21.9
ΟΛΠ
+0,17%
29.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,19%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.789
ΟΤΕ
-0,13%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+0,39%
10.28
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
+1,04%
3.89
ΠΕΡΦ
+0,75%
5.34
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.48
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.9
ΠΛΑΚΡ
-0,70%
14.2
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+0,62%
1.63
ΣΑΡ
+0,19%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.341
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.84
ΣΠΙ
0,00%
0.522
ΣΠΥΡ
-2,17%
0.135
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.82
ΤΖΚΑ
-2,60%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,89%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.242
ΦΡΛΚ
-0,40%
3.78
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.54

Στροφή του ελληνικού αγοραστικού κοινού στα υβριδικά αυτοκίνητα

Η μικρή άνοδος των πωλήσεων τον Νοέμβριο που καταγράφηκε στα καινούρια αυτοκίνητα (+2,1%) χάρισε χαμόγελα στην αγορά που βλέπει ότι τελικά η χρονιά θα κλείσει με νέο ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων. Την ίδια στιγμή οι Έλληνες και οι Ελληνίδες φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουν στραφεί στα υβριδικά αυτοκίνητα αφήνοντας για άλλον ένα μήνα πίσω τα βενζινοκίνητα και τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα κατάφεραν για άλλον έναν μήνα να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις, καθώς κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 12,2%. Πλέον τον Νοέμβριο κατέλαβαν την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 44,3%. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα έχουν υβριδική τεχνολογία. Τα βενζινοκίνητα οχήματα κατέλαβαν την αμέσως επόμενη θέση, καταγράφοντας ποσοστό πωλήσεων 29,4%, γνωρίζοντας πτώση 9,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα με 17,2% έναντι 13,8% σημειώνοντας άνοδο 3,4%. Μεγάλη πτώση που σε καμιά περίπτωση δεν θυμίζουν τις πωλήσεις πριν λίγα χρόνια σημείωσαν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Κατέλαβαν το 3,6% του συνόλου των πωλήσεων, γνωρίζοντας συνολικά πτώση 8,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Καλή παρουσία στον στίχο των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα πραγματοποίησαν τα μοντέλα με διπλό καύσιμο, καταγράφοντας αύξηση 2,6% και καταλαμβάνοντας το 5,5% του συνόλου των αγορών.

Από την άλλη η κατηγορία Β ήταν η αγαπημένη κατηγορία του κοινού, καθώς την επέλεξε η συντριπτική πλειονότητα (51,2%) εκ των οποίων το 30,5% αφορούσε σε SUV μοντέλα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 34,1% εκ του οποίου το 24,2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 9,9% σε hatchback και sedan. Το τρίτο σκαλί του βάθρου κατέλαβε η κατηγορία Α με ποσοστό 5,3% εκ του οποίου το 2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 3,3% σε hatchback. Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 7,9% (6,2% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,8% (0,7 τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,2% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,1% και οι κατηγορίες MPV-Combi με 0,4%. Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Νοέμβριο κατέλαβαν το 70,3% καταγράφοντας πτώση 11,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Σε επίπεδο 11μήνου το ποσοστό των SUV κατέγραψε άνοδο 3,4% καθώς ανήλθε σε 59,3% έναντι 55,9%.

Διαβάστε επίσης

Μονάδες αφαλάτωσης: Υποψήφια Λαύριο & Άσπρα Σπίτια για να μην διψάσει η Αττική

Economist: Στην 3η θέση στον κόσμο η ελληνική οικονομία

BYD: Πώς θα ξεκινήσει την παραγωγή της στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!