Γ.Δ.
1384.6 +1,31%
ACAG
+1,30%
5.45
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+2,09%
8.32
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
-1,65%
8.36
NOVAL
-0,44%
2.26
OPTIMA
-0,16%
12.54
TITC
+5,43%
35.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,49%
1.36
ΑΒΕ
+1,34%
0.455
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-3,60%
0.67
ΑΛΜΥ
+2,92%
3.695
ΑΛΦΑ
+1,40%
1.5585
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+2,44%
9.45
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,69%
8.76
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+1,96%
2.08
ΒΙΟ
+1,11%
5.01
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.705
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+4,80%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,59%
17.18
ΔΑΑ
+0,72%
7.782
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,05%
11.59
ΔΟΜΙΚ
+1,30%
2.735
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+1,83%
1.39
ΕΕΕ
+0,79%
33
ΕΚΤΕΡ
+1,58%
1.412
ΕΛΒΕ
+0,43%
4.72
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,24%
1.642
ΕΛΠΕ
+0,45%
6.65
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-3,19%
1.82
ΕΛΧΑ
+0,73%
1.66
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,82%
1.12
ΕΤΕ
+1,98%
7.016
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,99%
1.9965
ΕΧΑΕ
+1,34%
4.17
ΙΑΤΡ
+1,97%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+2,65%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,10%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+1,49%
4.77
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
0.881
ΙΝΤΕΚ
+1,67%
5.48
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,90%
0.97
ΙΝΤΚΑ
+0,20%
2.555
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,64%
1.14
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,72%
1.43
ΚΟΡΔΕ
+0,25%
0.409
ΚΟΥΑΛ
+4,40%
1.044
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.43
ΚΡΙ
+4,49%
13.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,22%
0.888
ΛΑΒΙ
+1,39%
0.73
ΛΑΜΔΑ
+1,87%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,54%
3.72
ΜΕΝΤΙ
-0,99%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,33%
3.01
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,21%
19.24
ΜΟΝΤΑ
+1,98%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,20%
2.44
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+1,66%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+2,99%
2.07
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,76%
31.28
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-5,47%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,47%
20.7
ΟΛΠ
+1,01%
30
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,89%
15.13
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,01%
0.78
ΟΤΕ
+3,01%
15.04
ΟΤΟΕΛ
+0,80%
10.1
ΠΑΙΡ
+8,67%
0.978
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
+2,12%
3.61
ΠΕΡΦ
+2,00%
5.1
ΠΕΤΡΟ
+1,30%
7.82
ΠΛΑΘ
+1,14%
3.99
ΠΛΑΚΡ
-4,14%
13.9
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,81%
5
ΡΕΒΟΙΛ
+3,61%
1.58
ΣΑΡ
+1,93%
10.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,61%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+0,98%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.64
ΣΠΙ
+0,39%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.78
ΤΖΚΑ
+2,19%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.608
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+3,77%
3.58
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

H Cupra αποκάλυψε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια για το Cupra Born. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της premium θυγατρικής της Seat, το νέο Cupra Born, βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του Ομίλου, γνωστή από το VW ID.3.

Το νέο Cupra Born έχει αποκλειστικά κίνηση στους πίσω τροχούς. ‘Οπως γράφει το caranddriber, ο μονός ηλεκτρικός κινητήρας του είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος και στη βασική έκδοση αποδίδει 150 ίππους και 310 Nm ροπής.

Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 45 kWh, και προέρχεται από το ID.3 Pure Performance, δίνοντας περίπου 340 χιλιόμετρα αυτονομίας (στον κύκλο μέτρησης WLTP) και επιτάχυνση 0-100 σε 8,9 δευτερόλεπτα.

Αμέσως μετά ακολουθεί η έκδοση των 201 ίππων με την μεγαλύτερη μπαταρία 58 kWh. Η ροπή παραμένει στα 310 Nm, αλλά η αυξημένη ισχύς κατεβάζει το χρόνο για το 0-100 στα 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η αναβαθμισμένη μπαταρία παρέχει μέγιστη αυτονομία 420 χλμ.

Παράλληλα, η Cupra ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το πακέτο απόδοσης Born με τη χρήση E-Boost, που αυξάνει την απόδοση στους 230 ίππους.

Εδώ το 0-100 γίνεται μόλις σε 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία είναι η ίδια στα 420 χλμ. βέβαια, ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί και με μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, οπότε η αυτονομία αυξάνεται στα 540 χιλιόμετρα.

Στον τομέα του σχεδιασμού, είναι εμφανής η δυναμική προσέγγιση που ήθελαν να του δώσουν οι σχεδιαστές του.

Πολλά στοιχεία οικεία από άλλα μοντέλα της Cupra, υπάρχουν και εδώ, όπως τα στενά και γωνιώδη φωτιστικά σώματα και η φωτεινή μπάρα LED στο πίσω μέρος που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Έχουν προστεθεί και άλλες πινελιές βέβαια, όπως η κεκλιμένη οροφή που χάρη στη μαύρη πίσω κολώνα, μοιάζει να αιωρείται.

Για την εξωτερική εμφάνιση του Cupra Born, ο επικεφαλής σχεδιασμού Jorge Diez δήλωσε:

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή, συνδυάζοντας παράλληλα έναν πολύ ξεχωριστό διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Όλη η ομάδα συνδύασε με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με την αποδοτικότητα».

Το εσωτερικό τώρα, σχεδιάστηκε για να εκπέμπει έναν αέρα πολυτέλειας σε συνδυασμό με τον σπορ χαρακτήρα. Ο τελευταίος ενισχύεται από τα bucket καθίσματα, το νέο τιμόνι με τα κουμπιά επιλογής προφίλ οδήγησης (υπάρχει και sport λειτουργία Cupra) και τις λεπτομέρειες χαλκού στην κονσόλα.

Εκτός από την προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα, η Cupra έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα του Born χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τα νέα bucket καθίσματα κατασκευάζονται από ανακυκλώσιμο πολυμερές ύφασμα Seaqual Yarn από πλαστικό, προερχόμενο από τη Μεσόγειο και άλλες θάλασσες, ωκεανούς, ποτάμια και εκβολές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!