Γ.Δ.
1602.15 -0,35%
ACAG
-1,32%
5.99
AEM
+1,13%
4.57
AKTR
-0,38%
5.23
BOCHGR
-0,38%
5.3
CENER
-0,22%
8.95
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.35
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
-1,57%
2.51
OPTIMA
-0,84%
14.22
TITC
-0,37%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-5,22%
2.18
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+1,72%
1.981
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.73
ΑΣΚΟ
-0,97%
3.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,96%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-1,76%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
18.2
ΔΑΑ
+1,95%
8.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,72%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,34%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-3,49%
1.795
ΕΕΕ
+0,78%
41.28
ΕΚΤΕΡ
-3,08%
1.982
ΕΛΒΕ
+9,80%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,46%
1.1
ΕΤΕ
+1,05%
9.018
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+1,38%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.496
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-1,55%
1.91
ΙΚΤΙΝ
-5,01%
0.341
ΙΛΥΔΑ
-2,99%
1.62
ΙΝΛΙΦ
-3,67%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+1,17%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,96%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,62%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
-0,51%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.13
ΚΡΙ
-3,01%
16.1
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.964
ΛΑΒΙ
-2,89%
0.774
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.48
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
3.28
ΜΑΘΙΟ
+2,79%
0.738
ΜΕΒΑ
+1,28%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-2,23%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.845
ΜΙΝ
-4,95%
0.48
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-2,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,69%
34.9
ΝΑΚΑΣ
+0,65%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-2,13%
27.6
ΟΛΠ
+2,17%
33
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,75%
0.786
ΟΤΕ
-0,13%
15
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.68
ΠΑΙΡ
-3,23%
0.958
ΠΑΠ
-3,46%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.52
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.16
ΠΕΤΡΟ
-3,53%
7.66
ΠΛΑΘ
+0,65%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,63%
12.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,03%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-2,28%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,46%
1.385
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,10%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

H Cupra αποκάλυψε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια για το Cupra Born. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της premium θυγατρικής της Seat, το νέο Cupra Born, βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του Ομίλου, γνωστή από το VW ID.3.

Το νέο Cupra Born έχει αποκλειστικά κίνηση στους πίσω τροχούς. ‘Οπως γράφει το caranddriber, ο μονός ηλεκτρικός κινητήρας του είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος και στη βασική έκδοση αποδίδει 150 ίππους και 310 Nm ροπής.

Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 45 kWh, και προέρχεται από το ID.3 Pure Performance, δίνοντας περίπου 340 χιλιόμετρα αυτονομίας (στον κύκλο μέτρησης WLTP) και επιτάχυνση 0-100 σε 8,9 δευτερόλεπτα.

Αμέσως μετά ακολουθεί η έκδοση των 201 ίππων με την μεγαλύτερη μπαταρία 58 kWh. Η ροπή παραμένει στα 310 Nm, αλλά η αυξημένη ισχύς κατεβάζει το χρόνο για το 0-100 στα 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η αναβαθμισμένη μπαταρία παρέχει μέγιστη αυτονομία 420 χλμ.

Παράλληλα, η Cupra ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το πακέτο απόδοσης Born με τη χρήση E-Boost, που αυξάνει την απόδοση στους 230 ίππους.

Εδώ το 0-100 γίνεται μόλις σε 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία είναι η ίδια στα 420 χλμ. βέβαια, ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί και με μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, οπότε η αυτονομία αυξάνεται στα 540 χιλιόμετρα.

Στον τομέα του σχεδιασμού, είναι εμφανής η δυναμική προσέγγιση που ήθελαν να του δώσουν οι σχεδιαστές του.

Πολλά στοιχεία οικεία από άλλα μοντέλα της Cupra, υπάρχουν και εδώ, όπως τα στενά και γωνιώδη φωτιστικά σώματα και η φωτεινή μπάρα LED στο πίσω μέρος που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Έχουν προστεθεί και άλλες πινελιές βέβαια, όπως η κεκλιμένη οροφή που χάρη στη μαύρη πίσω κολώνα, μοιάζει να αιωρείται.

Για την εξωτερική εμφάνιση του Cupra Born, ο επικεφαλής σχεδιασμού Jorge Diez δήλωσε:

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή, συνδυάζοντας παράλληλα έναν πολύ ξεχωριστό διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Όλη η ομάδα συνδύασε με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με την αποδοτικότητα».

Το εσωτερικό τώρα, σχεδιάστηκε για να εκπέμπει έναν αέρα πολυτέλειας σε συνδυασμό με τον σπορ χαρακτήρα. Ο τελευταίος ενισχύεται από τα bucket καθίσματα, το νέο τιμόνι με τα κουμπιά επιλογής προφίλ οδήγησης (υπάρχει και sport λειτουργία Cupra) και τις λεπτομέρειες χαλκού στην κονσόλα.

Εκτός από την προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα, η Cupra έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα του Born χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τα νέα bucket καθίσματα κατασκευάζονται από ανακυκλώσιμο πολυμερές ύφασμα Seaqual Yarn από πλαστικό, προερχόμενο από τη Μεσόγειο και άλλες θάλασσες, ωκεανούς, ποτάμια και εκβολές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!