Γ.Δ.
1406.2 0,00%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
0,00%
4.44
CENER
0,00%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.28
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
13.02
TITC
0,00%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.398
ΑΒΕ
0,00%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.645
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.76
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
0,00%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.79
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.71
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.37
ΕΕΕ
0,00%
33.82
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.68
ΕΛΠΕ
0,00%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
0,00%
6.882
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.11
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.045
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.305
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.86
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.93
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.992
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.419
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.062
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
0,00%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
0,00%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.82
ΞΥΛΚ
0,00%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
31
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.13
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.12
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.615
ΠΕΡΦ
0,00%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
0,00%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.4
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
0,00%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

BYD: Η επέλαση στην Ελλάδα και πώς γκρεμίζει την Tesla από την πρώτη θέση

Νο 1 εταιρεία πώλησης αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναδεικνύεται στη χώρα μας για το δ’ τρίμηνο του 2024 η κινεζική BYD. Η εταιρεία που κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (Battery Electric Vehicle, BEV), και η σχεδίασή τους θυμίζει Porsche, στο 4ο τρίμηνο του έτους ξεπέρασε σε πωλήσεις το μέχρι πρόσφατα αδιαφιλονίκητο φαβορί στα ηλεκτρικά οχήματα, την αμερικανική Tesla. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ιστότοπο evstats.gr που παρακολουθεί σε καθημερινή βάση τις ταξινομήσεις οχημάτων στη χώρα μας, στο δ’ τρίμηνο του έτους η BYD πούλησε στη χώρα μας 533 οχήματα, έναντι 242 της Tesla και 224 οχημάτων της Volvo. Οι τρεις αυτοί κατασκευαστές κατέχουν αθροιστικά μερίδιο 64% στα BEV οχήματα που πωλήθηκαν το δ’ τρίμηνο του έτους.

Τον περασμένο Οκτώβριο η BYD ήταν ο πρώτος μήνας που η κινεζική εταιρεία που ξεπέρασε σε πωλήσεις την Tesla. Αυτό συνεχίζεται και μέσα στον Νοέμβριο, όπου η κινεζική εταιρεία συνεχίζει να πουλά περισσότερα οχήματα απ’ ό,τι η Tesla. Η επίδοση θεωρείται μοναδική, δεδομένου ότι η Tesla από το 2021 και μετά κυριαρχεί στην ελληνική αγορά κατέχοντας μερίδιο αγοράς στα BEV οχήματα της τάξης του 25% έως 30%.

Σημειώνεται ότι την τελευταία 5ετία (2019 έως τον Οκτ. 2024) έχουν πουληθεί περί τις 20.000 BEV οχήματα με την Tesla να κατέχει περίπου 5.000 πωλήσεις. Η BYD μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κατάφερε να πουλήσει 1.000 περίπου οχήματα. Το πλεονέκτημα των οχημάτων αυτών είναι ότι είναι σημαντικά φθηνότερα από τα ευρωπαϊκά ή τα αμερικανικά. Επιπλέον, μπορεί να προσφέρουν περισσότερες επιδόσεις απ’ ό,τι οι ευρωπαίοι και αμερικανοί ανταγωνιστές.

Τα οχήματα της BYD κοστίζουν στους καταναλωτές από 20.000 ευρώ τα πιο μικρά και με 200 HP απόδοση και φτάνουν στα 37.000 ευρώ για τα πιο ακριβά μοντέλα. Στην τιμή περιλαμβάνεται η επιδότηση των 9.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Παρόλα αυτά, οι τιμές θεωρούνται αρκετά χαμηλές, με δεδομένο ότι στην Tesla οι τιμές ξεκινούν για το Model 3 από 31.000 ευρώ.

Πάντως, η αγορά των BEV οχημάτων, σύμφωνα με τον ιστότοπο evstats.gr, παραμένει μια μικρή αγορά, αφού η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων κατέχει μερίδιο μόλις 0,35% στον στόλο των οχημάτων που κινούνται στη χώρα μας. Η ανερχόμενη δύναμη στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου είναι τα υβριδικά οχήματα, ειδικά εκείνα που η μπαταρία τους φορτίζεται εσωτερικά, και όχι μέσω καλωδίου.

Διαβάστε επίσης

Bazaar: Τα convience discount stores που ποντάρουν στους τουρίστες

Τι θα σήμαινε για τις τράπεζες μία έκτακτη φορολόγηση κερδών

ΔΕΣΦΑ: Έντονο ενδιαφέρον για τα slots στη Ρεβυθούσα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!