Γ.Δ.
1517.35 -0,23%
ACAG
+1,19%
5.97
AEM
-0,37%
4.428
AKTR
+0,40%
5.02
BOCHGR
-0,60%
4.96
CENER
+0,43%
9.25
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
8.14
EVR
+0,33%
1.505
NOVAL
+2,12%
2.41
OPTIMA
-1,05%
13.14
TITC
+0,23%
43.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,98%
1.85
ΑΒΕ
+0,23%
0.445
ΑΔΜΗΕ
+1,68%
2.725
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.15
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.705
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,06%
10.28
ΑΣΚΟ
-0,32%
3.13
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
+9,40%
1.63
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,22%
0.704
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.3
ΒΙΟ
-0,89%
5.6
ΒΙΟΚΑ
+1,14%
1.775
ΒΙΟΣΚ
+0,34%
1.47
ΒΙΟΤ
-9,42%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,89%
18.24
ΔΑΑ
+1,41%
8.62
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-0,69%
12.9
ΔΟΜΙΚ
+1,45%
2.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,82%
0.335
ΕΒΡΟΦ
-2,17%
1.8
ΕΕΕ
-0,52%
34.22
ΕΚΤΕΡ
+3,88%
1.766
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.2
ΕΛΛ
0,00%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,23%
2.24
ΕΛΠΕ
+1,27%
7.58
ΕΛΣΤΡ
-0,45%
2.19
ΕΛΤΟΝ
+1,14%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,30%
1.972
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,89%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
8.2
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.98
ΕΥΡΩΒ
-0,26%
2.32
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.745
ΙΑΤΡ
+7,12%
2.03
ΙΚΤΙΝ
+1,35%
0.338
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.69
ΙΝΛΙΦ
+0,22%
4.59
ΙΝΛΟΤ
-1,16%
1.02
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.115
ΙΝΤΚΑ
-0,34%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
+1,17%
1.295
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.439
ΚΟΥΑΛ
-1,22%
1.3
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.17
ΚΡΙ
+1,25%
16.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,71%
0.986
ΛΑΒΙ
-0,61%
0.815
ΛΑΜΔΑ
+2,09%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.79
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.18
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
+1,88%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+6,59%
38.8
ΜΙΓ
+1,40%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΟΗ
+0,68%
20.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
-2,02%
2.665
ΜΟΥΖΚ
-2,27%
0.645
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
25.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
+3,54%
2.34
ΜΠΤΚ
0,00%
0.71
ΜΥΤΙΛ
-0,95%
33.2
ΝΑΚΑΣ
+0,63%
3.2
ΝΑΥΠ
0,00%
0.788
ΞΥΛΚ
-0,75%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
+2,84%
29
ΟΛΠ
+0,33%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+0,79%
2.56
ΟΠΑΠ
-1,32%
16.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,76%
0.808
ΟΤΕ
-1,17%
14.34
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.66
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.996
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,54%
4.239
ΠΕΡΦ
-0,38%
5.26
ΠΕΤΡΟ
+2,50%
8.2
ΠΛΑΘ
0,00%
3.885
ΠΛΑΚΡ
+2,70%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.35
ΠΡΕΜΙΑ
+2,24%
1.278
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.66
ΣΑΡ
-0,53%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,87%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-0,35%
5.68
ΣΠΙ
+1,37%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,35%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,32%
7.5
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.2
ΦΡΛΚ
+0,97%
4.17
ΧΑΙΔΕ
-1,52%
0.65

ΕΕ: Αύξηση 1,1% στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων

Μικρή αύξηση κατά 1,1%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα σημειώθηκε στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ τον περασμένο Οκτώβριο, ανατρέποντας την πτωτική τάση των προηγούμενων μηνών.

Η Ισπανία πρωτοστάτησε με ισχυρή ανάπτυξη 7,2%, ενώ η Γερμανία ανέκαμψε με άνοδο 6% μετά από τρεις μήνες πτώσης. Μειώσεις καταγράφηκαν τόσο στη Γαλλία (-11,1%) όσο και στην Ιταλία (-9,1%), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Το δεκάμηνο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων παρέμειναν σταθερές (+0,7%), φτάνοντας τα 8,9 εκατομμύρια μονάδες. Οι αγορές της Ισπανίας (+4,9%) και της Ιταλίας (+0,9%) παρουσίασαν θετικό πρόσημο, ενώ πτώση σημειώθηκε στη Γαλλία και τη Γερμανία (-2,7% και -0,4%, αντίστοιχα).

Εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας. Το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών μπαταριών για τον Οκτώβριο του 2024 παρέμεινε σταθερό στο 14,4%. Οι όγκοι από το έτος μέχρι σήμερα μειώθηκαν κατά 4,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς μειώθηκε επίσης στο 13,2% από 14% πέρυσι.

Οι ταξινομήσεις Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων για τον Οκτώβριο του 2024 μειώθηκαν επίσης κατά 7,2%. Το μερίδιο αγοράς αυτού του τύπου οχημάτων έφτασε το 7,7% αυτόν τον μήνα, σημειώνοντας μείωση 0,7 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 2,4% στις 124.907 μονάδες τον Οκτώβριο του 2024 . Ωστόσο, ο όγκος της αγοράς από το έτος μέχρι τον Οκτώβριο παρέμεινε 4,9% χαμηλότερος από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το συνολικό μερίδιο αγοράς στο 14,4%. Αυτή η μείωση οφείλεται κυρίως στη σημαντική μείωση των εγγραφών στη Γερμανία (-26,6%).

Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7,2% τον περασμένο μήνα, μετά από σημαντικές μειώσεις στη Γαλλία (-26,9%) και στην Ιταλία (-24,9%). Τον Οκτώβριο, τα υβριδικά plug-in αντιπροσώπευαν το 7,7% της αγοράς αυτοκινήτων, από 8,4% πέρυσι. Οι όγκοι από το έτος μέχρι σήμερα μειώθηκαν επίσης, σημειώνοντας μείωση 7,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι ταξινομήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 17,5% τον Οκτώβριο, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται στο 33,3%, από 28,6% τον περασμένο Οκτώβριο, υπερβαίνοντας για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων οχημάτων.

Αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ. Τον Οκτώβριο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν συνολικά κατά 6,8%. Η Γαλλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση, με τις εγγραφές να πέφτουν κατακόρυφα κατά 32,7%, ακολουθούμενη από την Ιταλία με πτώση 10,1%. Η Ισπανία κατέγραψε πιο μέτρια μείωση 1,6%, ενώ η Γερμανία ήταν η μόνη σημαντική αγορά που παρουσίασε ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων να αυξάνονται κατά 3,7%.

Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον το 30,8% της αγοράς, από 33,4% τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ υποχώρησε κατά 7,6%, με αποτέλεσμα τον περασμένο Οκτώβριο να κατέχει μερίδιο αγοράς 10,9%. Συνολικά, μειώσεις παρατηρήθηκαν σχεδόν στα δύο τρίτα των αγορών της ΕΕ.

Τον Οκτώβριο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανέτρεψαν την πτώση τους, σημειώνοντας μέτρια αύξηση 1,1%. Η Ισπανία πρωτοστάτησε με ισχυρή ανάπτυξη 7,2%, ενώ η Γερμανία ανέκαμψε με άνοδο 6% μετά από τρεις μήνες πτώσης. Μειώσεις καταγράφηκαν τόσο στη Γαλλία (-11,1%) όσο και στην Ιταλία (-9,1%).

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αντιπροσωπεύει τους 15 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group , JLR, Mercedes-Benz, Nissan, Renault Group, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group και Volvo Group.

Διαβάστε επίσης            

Bitcoin: Επόμενη στάση οι 100.000 δολάρια

Ναδάλ: Πόσα εκατομμύρια έβγαλε ο βασιλιάς της σκόνης

Motor Oil: Πώς προχωρούν οι επενδύσεις για την πράσινη μετάβαση

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!