Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

ΕΕ: Αύξηση 1,1% στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων

Μικρή αύξηση κατά 1,1%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα σημειώθηκε στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ τον περασμένο Οκτώβριο, ανατρέποντας την πτωτική τάση των προηγούμενων μηνών.

Η Ισπανία πρωτοστάτησε με ισχυρή ανάπτυξη 7,2%, ενώ η Γερμανία ανέκαμψε με άνοδο 6% μετά από τρεις μήνες πτώσης. Μειώσεις καταγράφηκαν τόσο στη Γαλλία (-11,1%) όσο και στην Ιταλία (-9,1%), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Το δεκάμηνο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων παρέμειναν σταθερές (+0,7%), φτάνοντας τα 8,9 εκατομμύρια μονάδες. Οι αγορές της Ισπανίας (+4,9%) και της Ιταλίας (+0,9%) παρουσίασαν θετικό πρόσημο, ενώ πτώση σημειώθηκε στη Γαλλία και τη Γερμανία (-2,7% και -0,4%, αντίστοιχα).

Εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανά πηγή ενέργειας. Το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών μπαταριών για τον Οκτώβριο του 2024 παρέμεινε σταθερό στο 14,4%. Οι όγκοι από το έτος μέχρι σήμερα μειώθηκαν κατά 4,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς μειώθηκε επίσης στο 13,2% από 14% πέρυσι.

Οι ταξινομήσεις Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων για τον Οκτώβριο του 2024 μειώθηκαν επίσης κατά 7,2%. Το μερίδιο αγοράς αυτού του τύπου οχημάτων έφτασε το 7,7% αυτόν τον μήνα, σημειώνοντας μείωση 0,7 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 2,4% στις 124.907 μονάδες τον Οκτώβριο του 2024 . Ωστόσο, ο όγκος της αγοράς από το έτος μέχρι τον Οκτώβριο παρέμεινε 4,9% χαμηλότερος από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το συνολικό μερίδιο αγοράς στο 14,4%. Αυτή η μείωση οφείλεται κυρίως στη σημαντική μείωση των εγγραφών στη Γερμανία (-26,6%).

Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7,2% τον περασμένο μήνα, μετά από σημαντικές μειώσεις στη Γαλλία (-26,9%) και στην Ιταλία (-24,9%). Τον Οκτώβριο, τα υβριδικά plug-in αντιπροσώπευαν το 7,7% της αγοράς αυτοκινήτων, από 8,4% πέρυσι. Οι όγκοι από το έτος μέχρι σήμερα μειώθηκαν επίσης, σημειώνοντας μείωση 7,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι ταξινομήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 17,5% τον Οκτώβριο, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται στο 33,3%, από 28,6% τον περασμένο Οκτώβριο, υπερβαίνοντας για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων οχημάτων.

Αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ. Τον Οκτώβριο του 2024, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν συνολικά κατά 6,8%. Η Γαλλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση, με τις εγγραφές να πέφτουν κατακόρυφα κατά 32,7%, ακολουθούμενη από την Ιταλία με πτώση 10,1%. Η Ισπανία κατέγραψε πιο μέτρια μείωση 1,6%, ενώ η Γερμανία ήταν η μόνη σημαντική αγορά που παρουσίασε ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων να αυξάνονται κατά 3,7%.

Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον το 30,8% της αγοράς, από 33,4% τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ υποχώρησε κατά 7,6%, με αποτέλεσμα τον περασμένο Οκτώβριο να κατέχει μερίδιο αγοράς 10,9%. Συνολικά, μειώσεις παρατηρήθηκαν σχεδόν στα δύο τρίτα των αγορών της ΕΕ.

Τον Οκτώβριο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανέτρεψαν την πτώση τους, σημειώνοντας μέτρια αύξηση 1,1%. Η Ισπανία πρωτοστάτησε με ισχυρή ανάπτυξη 7,2%, ενώ η Γερμανία ανέκαμψε με άνοδο 6% μετά από τρεις μήνες πτώσης. Μειώσεις καταγράφηκαν τόσο στη Γαλλία (-11,1%) όσο και στην Ιταλία (-9,1%).

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αντιπροσωπεύει τους 15 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group , JLR, Mercedes-Benz, Nissan, Renault Group, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group και Volvo Group.

Διαβάστε επίσης            

Bitcoin: Επόμενη στάση οι 100.000 δολάρια

Ναδάλ: Πόσα εκατομμύρια έβγαλε ο βασιλιάς της σκόνης

Motor Oil: Πώς προχωρούν οι επενδύσεις για την πράσινη μετάβαση

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!