Γ.Δ.
1392.93 -0,34%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+0,49%
8.28
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,89%
37.8
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,44%
1.372
ΑΒΕ
+0,44%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-2,21%
1.528
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,32%
9.475
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,37%
0.604
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,91%
17.74
ΔΑΑ
-0,10%
7.972
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,34%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
+0,84%
1.436
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,99%
1.636
ΕΛΠΕ
-0,81%
6.745
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,67%
6.848
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,96%
2
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+4,30%
0.412
ΚΟΥΑΛ
+0,59%
1.016
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,28%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-2,06%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,29%
19.07
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,50%
24.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,25%
31.32
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,83%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,67%
15.11
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,20%
3.55
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.585
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,79%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 θα σε εκπλήσσει

Αναμφίβολα το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 είναι μια εντυπωσιακή παρουσία που θα εκπλήσει τους πάντες αφού διαθέτει όλα όσα πρέπει να έχει ένα σύγχρονο Skoda.

Το Enyaq iV, όπως γράφει το carandriver,  έγινε πολλά περισσότερα από ένα SUV, καθώς έχει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα, διαθέτει εσωτερικούς χώρους εν αφθονία, κάνοντας δύσκολη τη ζωή πολλών ανταγωνιστών του, αφού τόσο με τις εξωτερικές όσο και με τις εσωτερικές διαστάσεις, (μήκος 4.649 mm, πλάτος 1.879 mm ύψος 1.616 mm, μεταξόνιο 2.765 mm και χωρητικότητα χώρου αποσκευών 585 λίτρα), βρίσκεται στον άνω άκρο των μεσαίων SUV.

Ενσωματώνει με πολύ μαεστρικό τρόπο τις αδρές γραμμές σε ένα σώμα γεμάτο επίπεδες επιφάνειες και ακμές που το κάνουν να δείχνει μικρότερο και σαφώς πιο σπορ. Η αρχοντιά υπερθεματίζεται στο εσωτερικό με τον πιο εμφατικό τρόπο. Πληθώρα μικρών ή μεγάλων αποθηκευτικών χώρων και μαζί η αίσθηση ότι εδώ χωρά μια ολάκερη οικογένεια και περισσεύει και χώρος!

Το ταμπλό με μεγάλη κλίση προς το παρμπρίζ δίνει μια αίσθηση ανοιχτωσιάς. Η έκδοση δοκιμής, από την άλλη, ταιριάζει υλικά και μοτίβα, σαφώς με το βλέμμα στην πολυτέλεια.

Το Digital Cockpit, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο μόλις 5,3 ίντσες απεικονίζει ταχύτητα, δεδομένα, πλοήγησης και τα ενεργά συστήματα υποβοήθησης.

Η θέση οδήγησης συνολικά είναι άριστη χωρίς τυφλά σημεία. Υπάρχει δε και το Crew Protect Assist, ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Πηγή: carandrdriver

Το Enyaq iV διατίθεται με τρία μεγέθη υγρόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου (55, 62 και 82 kW) που για λόγους… στρογγυλοποίησης ονομάζονται «50», «60» και «80», με τη μεσαία να δοκιμάζουμε εδώ, που, όμως, δεν έχει καμία διαφοροποίηση στα βασικά και στα γερμανικά της ξαδέλφια, με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, στιβαρή δομή και μοτέρ και κίνηση στον πίσω άξονα. Το να βάλεις 180 ίππους που μεταφέρουν σχεδόν 2 τόνους βάρος είναι μια εύκολη διαδικασία.

Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ και μια αναστροφή δεν είναι τόσο τρομαχτική όσο περιμένεις από ένα αυτοκίνητο τέτοιου μήκους. Όσο για την αυτονομία, αυτή σπάει στο «60» το ψυχολογικό όριο των 400 km.

Με το Enyaq iV 60 έχουμε ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση, χώρους, επιμέρους ποιότητες και χαρακτήρα, μοντέλο που έρχεται και σε εξαιρετικές τιμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!