Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 θα σε εκπλήσσει

Αναμφίβολα το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 είναι μια εντυπωσιακή παρουσία που θα εκπλήσει τους πάντες αφού διαθέτει όλα όσα πρέπει να έχει ένα σύγχρονο Skoda.

Το Enyaq iV, όπως γράφει το carandriver,  έγινε πολλά περισσότερα από ένα SUV, καθώς έχει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα, διαθέτει εσωτερικούς χώρους εν αφθονία, κάνοντας δύσκολη τη ζωή πολλών ανταγωνιστών του, αφού τόσο με τις εξωτερικές όσο και με τις εσωτερικές διαστάσεις, (μήκος 4.649 mm, πλάτος 1.879 mm ύψος 1.616 mm, μεταξόνιο 2.765 mm και χωρητικότητα χώρου αποσκευών 585 λίτρα), βρίσκεται στον άνω άκρο των μεσαίων SUV.

Ενσωματώνει με πολύ μαεστρικό τρόπο τις αδρές γραμμές σε ένα σώμα γεμάτο επίπεδες επιφάνειες και ακμές που το κάνουν να δείχνει μικρότερο και σαφώς πιο σπορ. Η αρχοντιά υπερθεματίζεται στο εσωτερικό με τον πιο εμφατικό τρόπο. Πληθώρα μικρών ή μεγάλων αποθηκευτικών χώρων και μαζί η αίσθηση ότι εδώ χωρά μια ολάκερη οικογένεια και περισσεύει και χώρος!

Το ταμπλό με μεγάλη κλίση προς το παρμπρίζ δίνει μια αίσθηση ανοιχτωσιάς. Η έκδοση δοκιμής, από την άλλη, ταιριάζει υλικά και μοτίβα, σαφώς με το βλέμμα στην πολυτέλεια.

Το Digital Cockpit, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο μόλις 5,3 ίντσες απεικονίζει ταχύτητα, δεδομένα, πλοήγησης και τα ενεργά συστήματα υποβοήθησης.

Η θέση οδήγησης συνολικά είναι άριστη χωρίς τυφλά σημεία. Υπάρχει δε και το Crew Protect Assist, ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Πηγή: carandrdriver

Το Enyaq iV διατίθεται με τρία μεγέθη υγρόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου (55, 62 και 82 kW) που για λόγους… στρογγυλοποίησης ονομάζονται «50», «60» και «80», με τη μεσαία να δοκιμάζουμε εδώ, που, όμως, δεν έχει καμία διαφοροποίηση στα βασικά και στα γερμανικά της ξαδέλφια, με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, στιβαρή δομή και μοτέρ και κίνηση στον πίσω άξονα. Το να βάλεις 180 ίππους που μεταφέρουν σχεδόν 2 τόνους βάρος είναι μια εύκολη διαδικασία.

Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ και μια αναστροφή δεν είναι τόσο τρομαχτική όσο περιμένεις από ένα αυτοκίνητο τέτοιου μήκους. Όσο για την αυτονομία, αυτή σπάει στο «60» το ψυχολογικό όριο των 400 km.

Με το Enyaq iV 60 έχουμε ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση, χώρους, επιμέρους ποιότητες και χαρακτήρα, μοντέλο που έρχεται και σε εξαιρετικές τιμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!