Γ.Δ.
1430.91 +0,18%
ACAG
0,00%
5.3
BOCHGR
+2,03%
4.52
CENER
-1,70%
8.68
CNLCAP
-2,70%
7.2
DIMAND
+0,11%
9.15
NOVAL
-0,81%
2.45
OPTIMA
0,00%
12.84
TITC
+1,36%
33.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,23%
1.45
ΑΒΕ
-2,14%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.67
ΑΛΜΥ
+1,81%
3.38
ΑΛΦΑ
+2,92%
1.6195
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-1,20%
9.9
ΑΣΚΟ
-0,77%
2.57
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-0,63%
6.28
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,95%
2.09
ΒΙΟ
+1,51%
5.37
ΒΙΟΚΑ
-1,78%
1.66
ΒΙΟΣΚ
+0,68%
1.485
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
+9,09%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,17%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.4
ΔΑΑ
+1,27%
7.95
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,73%
12.2
ΔΟΜΙΚ
+6,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,33%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-2,11%
1.39
ΕΕΕ
-1,10%
34.06
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.402
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
+0,99%
2.05
ΕΛΛ
+0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,34%
1.764
ΕΛΠΕ
0,00%
6.895
ΕΛΣΤΡ
-0,98%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
+0,57%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
+0,80%
7.59
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-0,05%
2.034
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.39
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-1,46%
0.3365
ΙΛΥΔΑ
+1,19%
1.705
ΙΝΚΑΤ
+0,41%
4.9
ΙΝΛΙΦ
+0,92%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-2,60%
0.935
ΙΝΤΕΚ
+1,02%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+0,95%
1.06
ΙΝΤΚΑ
+0,37%
2.75
ΚΑΡΕΛ
+1,76%
346
ΚΕΚΡ
-1,98%
1.24
ΚΕΠΕΝ
+1,04%
1.94
ΚΛΜ
-1,03%
1.445
ΚΟΡΔΕ
+1,46%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-0,96%
1.034
ΚΟΥΕΣ
-0,17%
5.73
ΚΡΙ
+1,79%
14.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
+1,31%
0.772
ΛΑΜΔΑ
-1,23%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+1,64%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
+1,47%
2.76
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-8,89%
41
ΜΙΓ
+1,55%
3.275
ΜΙΝ
+6,86%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,70%
19.84
ΜΟΝΤΑ
-3,72%
3.62
ΜΟΤΟ
+1,37%
2.585
ΜΟΥΖΚ
-5,80%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,40%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+4,31%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
-1,00%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-1,26%
2.36
ΟΠΑΠ
-0,20%
15.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
15.15
ΟΤΟΕΛ
-1,98%
10.9
ΠΑΙΡ
+5,27%
0.998
ΠΑΠ
+1,69%
2.4
ΠΕΙΡ
+1,45%
3.913
ΠΕΡΦ
-0,18%
5.7
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
8
ΠΛΑΘ
+5,26%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,33%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.61
ΣΑΡ
-0,18%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,47%
0.336
ΣΙΔΜΑ
+2,58%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.82
ΣΠΙ
+0,37%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.77
ΤΖΚΑ
+2,13%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+10,00%
0.242
ΦΡΛΚ
+3,37%
3.83
ΧΑΙΔΕ
+3,48%
0.595

Toyota: Στόχος η αύξηση της παραγωγής στην Κίνα

Η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως στην Κίνα μέχρι το 2030, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Reuters. Το σχέδιο αυτό της Toyota αντιπροσωπεύει μια στρατηγική στροφή από την κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία της να ανακτήσει τις δουλειές που έχασε από την BYD και άλλους τοπικούς παίκτες τα τελευταία χρόνια.

Η στρατηγική της Toyota έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ιαπωνικών, που είτε μειώνουν τις πωλήσεις τους είτε αποσύρονται από την Κίνα.

Στόχος της είναι να αυξήσει την παραγωγή της σε έως και 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, είπαν δύο από τους ανθρώπους. Ωστόσο, έχει σταματήσει να θέτει επίσημο στόχο, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

Ο μεγαλύτερος αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 63% σε σχέση με το ρεκόρ των 1,84 εκατομμυρίων οχημάτων που παρήγαγε στην Κίνα το 2022. Πέρυσι παρήγαγε εκεί 1,75 εκατομμύρια οχήματα.

Η Toyota έχει ενημερώσει ορισμένους προμηθευτές για την προβλεπόμενη αύξηση, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους κατασκευαστές εξαρτημάτων για τη δέσμευσή της στην Κίνα και να διασφαλίσει έτσι την εφοδιαστική της αλυσίδα, είπαν οι ίδιοι.

Απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters, η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Με τον έντονο ανταγωνισμό στην κινεζική αγορά, εξετάζουμε συνεχώς διάφορες πρωτοβουλίες». Είπε ότι θα συνεχίσει να εργάζεται για την κατασκευή «ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων» για την κινεζική αγορά.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να φέρει πιο κοντά τις δραστηριότητες πωλήσεων και παραγωγής των δύο κινεζικών κοινοπραξιών της, για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα, είπαν δύο από τους ανθρώπους.

Σκοπεύει επίσης να μεταφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ανάπτυξης σε προσωπικό με έδρα την Κίνα, το οποίο έχει καλύτερη αντίληψη των προτιμήσεων της τοπικής αγοράς, ιδίως γύρω από την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων.

Οι κινήσεις της Toyota πριν να είναι πολύ αργά

Οι κινήσεις σηματοδοτούν μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση εντός της Toyota ότι πρέπει να βασιστεί περισσότερο στο τοπικό προσωπικό για να αναλάβει την ευθύνη και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων στην Κίνα, δήλωσε μία πηγή, προσθέτοντας ότι διαφορετικά «θα είναι πολύ αργά».

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης και της Toyota, έχουν ξεφύγει στην Κίνα, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφορούν γρήγορα προσιτά αυτοκίνητα με μπαταρίες και προηγμένη τεχνολογία.

Πέρυσι η Toyota ανακοίνωσε σχέδια για την εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ του κέντρου Ε&Α στην επαρχία Jiangsu και των δύο τοπικών κοινοπραξιών της.

Ένα πρόβλημα, αντιπροσωπευτικό των ευρύτερων προβλημάτων της Toyota, είναι ότι τα οχήματα που αναπτύσσονται ανεξάρτητα από τους εταίρους της κοινοπραξίας πωλούνται καλύτερα από εκείνα που παράγονται με την Toyota.

Για παράδειγμα, η μάρκα Hongqi του ομίλου FAW και το Aion EV του ομίλου GAC ξεπερνούν σε πωλήσεις τα αντίστοιχα μοντέλα της FAW Toyota Motor και της GAC Toyota Motor. Η Toyota σκοπεύει τώρα να ενσωματώσει καλύτερα την τεχνογνωσία των τοπικών εταίρων στα αυτοκίνητά της.

Επί του παρόντος, το ίδιο όχημα παράγεται σε κάθε μία από τις δύο κοινοπραξίες και πωλείται με διαφορετικό σχεδιασμό και όνομα εταιρείας – τα λεγόμενα «δίδυμα οχήματα». Στο μέλλον, η παραγωγή για κάθε αυτοκίνητο θα ενοποιηθεί σε μία από τις κοινοπραξίες, δήλωσαν οι ίδιες πηγές.

Τα μοντέλα θα διατίθενται στις αντιπροσωπείες και των δύο κοινοπραξιών.

Καθώς οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πληγεί, το ίδιο και οι ιάπωνες προμηθευτές εξαρτημάτων με δραστηριότητες στην Κίνα.

Η Toyota ανακοίνωσε στα κέρδη της την Τετάρτη ότι τα λειτουργικά έσοδα στην Κίνα μειώθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους κυρίως λόγω των υψηλότερων δαπανών μάρκετινγκ που προκάλεσε ο έντονος ανταγωνισμός τιμών έναντι των κινεζικών εμπορικών σημάτων.

Εν μέσω αυτού του ανταγωνισμού, η Mitsubishi Motors Corp αποσύρθηκε από την Κίνα, ενώ η Honda Motor και η Nissan Motor αποφάσισαν να μειώσουν την τοπική παραγωγική ικανότητα.

Διαβάστε επίσης

Θεσσαλονίκη: Το μετρό “φέρνει” δύο νέα ξενοδοχεία στην Εγνατία 

Αυξάνονται οι επενδύσεις σε συγκροτήματα επώνυμων διαμερισμάτων

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!