Γ.Δ.
1429.22 +0,34%
ACAG
-0,56%
5.37
BOCHGR
-1,14%
4.35
CENER
-0,45%
8.85
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-0,73%
8.14
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,94%
12.58
TITC
-0,50%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.446
ΑΒΕ
+0,66%
0.455
ΑΔΜΗΕ
+3,15%
2.455
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
+0,50%
3.995
ΑΛΦΑ
+1,17%
1.557
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,80%
9.875
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-1,15%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.68
ΑΤΤ
-2,17%
0.54
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-0,38%
5.31
ΒΙΟΚΑ
+0,55%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+2,51%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.32
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,21%
18.78
ΔΑΑ
-1,84%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-1,19%
11.63
ΔΟΜΙΚ
+1,60%
2.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,08%
0.295
ΕΒΡΟΦ
-1,06%
1.4
ΕΕΕ
+0,23%
34.2
ΕΚΤΕΡ
-0,52%
1.526
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.99
ΕΛΛ
-1,14%
13.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,12%
1.764
ΕΛΠΕ
+0,36%
6.995
ΕΛΣΤΡ
+0,51%
1.975
ΕΛΤΟΝ
-1,06%
1.866
ΕΛΧΑ
-2,38%
1.886
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
+3,69%
7.2
ΕΥΑΠΣ
+1,90%
3.21
ΕΥΔΑΠ
+0,68%
5.93
ΕΥΡΩΒ
+1,61%
2.146
ΕΧΑΕ
0,00%
4.465
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+1,20%
0.294
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.81
ΙΝΛΙΦ
-1,83%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,54%
0.923
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,40%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,95%
1.04
ΙΝΤΚΑ
+0,37%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-2,07%
1.185
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,67%
1.49
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.417
ΚΟΥΑΛ
-2,78%
1.05
ΚΟΥΕΣ
-0,89%
5.6
ΚΡΙ
+2,47%
14.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.942
ΛΑΒΙ
-2,32%
0.715
ΛΑΜΔΑ
-1,26%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
+1,57%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,79%
2.85
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,69%
3.5
ΜΕΝΤΙ
+0,47%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,34%
2.95
ΜΙΝ
+2,91%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,55%
19.99
ΜΟΝΤΑ
-0,28%
3.61
ΜΟΤΟ
+0,95%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+3,20%
25.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.71
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.12
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,11%
31.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+4,22%
0.84
ΞΥΛΚ
-1,52%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
-0,16%
31.2
ΟΛΥΜΠ
-1,29%
2.29
ΟΠΑΠ
-1,29%
15.31
ΟΡΙΛΙΝΑ
-3,02%
0.771
ΟΤΕ
+0,93%
15.16
ΟΤΟΕΛ
-1,91%
10.28
ΠΑΙΡ
-5,66%
0.934
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,30%
3.641
ΠΕΡΦ
-1,88%
5.21
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,75%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
-1,48%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.328
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-0,69%
5.74
ΣΠΙ
+1,01%
0.498
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.88
ΤΖΚΑ
+2,16%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.222
ΦΡΛΚ
0,00%
3.63
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Toyota: Στόχος η αύξηση της παραγωγής στην Κίνα

Η Toyota στοχεύει να κατασκευάζει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια οχήματα ετησίως στην Κίνα μέχρι το 2030, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Reuters. Το σχέδιο αυτό της Toyota αντιπροσωπεύει μια στρατηγική στροφή από την κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία της να ανακτήσει τις δουλειές που έχασε από την BYD και άλλους τοπικούς παίκτες τα τελευταία χρόνια.

Η στρατηγική της Toyota έρχεται σε αντίθεση με εκείνη άλλων παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των ιαπωνικών, που είτε μειώνουν τις πωλήσεις τους είτε αποσύρονται από την Κίνα.

Στόχος της είναι να αυξήσει την παραγωγή της σε έως και 3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, είπαν δύο από τους ανθρώπους. Ωστόσο, έχει σταματήσει να θέτει επίσημο στόχο, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

Ο μεγαλύτερος αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 63% σε σχέση με το ρεκόρ των 1,84 εκατομμυρίων οχημάτων που παρήγαγε στην Κίνα το 2022. Πέρυσι παρήγαγε εκεί 1,75 εκατομμύρια οχήματα.

Η Toyota έχει ενημερώσει ορισμένους προμηθευτές για την προβλεπόμενη αύξηση, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους κατασκευαστές εξαρτημάτων για τη δέσμευσή της στην Κίνα και να διασφαλίσει έτσι την εφοδιαστική της αλυσίδα, είπαν οι ίδιοι.

Απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters, η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Με τον έντονο ανταγωνισμό στην κινεζική αγορά, εξετάζουμε συνεχώς διάφορες πρωτοβουλίες». Είπε ότι θα συνεχίσει να εργάζεται για την κατασκευή «ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων» για την κινεζική αγορά.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να φέρει πιο κοντά τις δραστηριότητες πωλήσεων και παραγωγής των δύο κινεζικών κοινοπραξιών της, για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα, είπαν δύο από τους ανθρώπους.

Σκοπεύει επίσης να μεταφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ανάπτυξης σε προσωπικό με έδρα την Κίνα, το οποίο έχει καλύτερη αντίληψη των προτιμήσεων της τοπικής αγοράς, ιδίως γύρω από την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων.

Οι κινήσεις της Toyota πριν να είναι πολύ αργά

Οι κινήσεις σηματοδοτούν μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση εντός της Toyota ότι πρέπει να βασιστεί περισσότερο στο τοπικό προσωπικό για να αναλάβει την ευθύνη και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων στην Κίνα, δήλωσε μία πηγή, προσθέτοντας ότι διαφορετικά «θα είναι πολύ αργά».

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης και της Toyota, έχουν ξεφύγει στην Κίνα, καθώς οι εγχώριοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφορούν γρήγορα προσιτά αυτοκίνητα με μπαταρίες και προηγμένη τεχνολογία.

Πέρυσι η Toyota ανακοίνωσε σχέδια για την εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ του κέντρου Ε&Α στην επαρχία Jiangsu και των δύο τοπικών κοινοπραξιών της.

Ένα πρόβλημα, αντιπροσωπευτικό των ευρύτερων προβλημάτων της Toyota, είναι ότι τα οχήματα που αναπτύσσονται ανεξάρτητα από τους εταίρους της κοινοπραξίας πωλούνται καλύτερα από εκείνα που παράγονται με την Toyota.

Για παράδειγμα, η μάρκα Hongqi του ομίλου FAW και το Aion EV του ομίλου GAC ξεπερνούν σε πωλήσεις τα αντίστοιχα μοντέλα της FAW Toyota Motor και της GAC Toyota Motor. Η Toyota σκοπεύει τώρα να ενσωματώσει καλύτερα την τεχνογνωσία των τοπικών εταίρων στα αυτοκίνητά της.

Επί του παρόντος, το ίδιο όχημα παράγεται σε κάθε μία από τις δύο κοινοπραξίες και πωλείται με διαφορετικό σχεδιασμό και όνομα εταιρείας – τα λεγόμενα «δίδυμα οχήματα». Στο μέλλον, η παραγωγή για κάθε αυτοκίνητο θα ενοποιηθεί σε μία από τις κοινοπραξίες, δήλωσαν οι ίδιες πηγές.

Τα μοντέλα θα διατίθενται στις αντιπροσωπείες και των δύο κοινοπραξιών.

Καθώς οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πληγεί, το ίδιο και οι ιάπωνες προμηθευτές εξαρτημάτων με δραστηριότητες στην Κίνα.

Η Toyota ανακοίνωσε στα κέρδη της την Τετάρτη ότι τα λειτουργικά έσοδα στην Κίνα μειώθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους κυρίως λόγω των υψηλότερων δαπανών μάρκετινγκ που προκάλεσε ο έντονος ανταγωνισμός τιμών έναντι των κινεζικών εμπορικών σημάτων.

Εν μέσω αυτού του ανταγωνισμού, η Mitsubishi Motors Corp αποσύρθηκε από την Κίνα, ενώ η Honda Motor και η Nissan Motor αποφάσισαν να μειώσουν την τοπική παραγωγική ικανότητα.

Διαβάστε επίσης

Θεσσαλονίκη: Το μετρό “φέρνει” δύο νέα ξενοδοχεία στην Εγνατία 

Αυξάνονται οι επενδύσεις σε συγκροτήματα επώνυμων διαμερισμάτων

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!