Γ.Δ.
1413.13 +0,33%
ACAG
+0,38%
5.32
BOCHGR
-1,82%
4.32
CENER
+1,41%
8.62
CNLCAP
+4,32%
7.25
DIMAND
-0,11%
9.22
NOVAL
-0,81%
2.435
OPTIMA
+0,16%
12.72
TITC
-0,30%
32.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.422
ΑΒΕ
+1,07%
0.471
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
3.31
ΑΛΦΑ
+5,37%
1.502
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+0,46%
9.845
ΑΣΚΟ
0,00%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-1,27%
6.2
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-1,44%
2.05
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.685
ΒΙΟΣΚ
+1,72%
1.475
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-0,95%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.46
ΔΑΑ
-0,28%
7.79
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,24%
12.2
ΔΟΜΙΚ
-2,32%
2.525
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+3,99%
1.435
ΕΕΕ
-0,30%
33.76
ΕΚΤΕΡ
-1,53%
1.418
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-1,49%
1.99
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,49%
1.78
ΕΛΠΕ
-1,09%
6.805
ΕΛΣΤΡ
+1,96%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.768
ΕΛΧΑ
+1,16%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,80%
1.13
ΕΤΕ
-1,49%
7.516
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+2,87%
2.045
ΕΧΑΕ
-0,34%
4.345
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+1,59%
0.319
ΙΛΥΔΑ
-0,59%
1.69
ΙΝΚΑΤ
+0,51%
4.895
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+1,07%
0.949
ΙΝΤΕΚ
-1,35%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-1,40%
1.055
ΙΝΤΚΑ
-0,55%
2.695
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
+1,54%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-2,05%
1.43
ΚΟΡΔΕ
-1,44%
0.411
ΚΟΥΑΛ
-0,38%
1.058
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.67
ΚΡΙ
0,00%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
+0,68%
0.74
ΛΑΜΔΑ
+1,26%
7.24
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
+1,67%
0.244
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-1,40%
2.11
ΜΕΡΚΟ
-1,89%
41.6
ΜΙΓ
0,00%
3.21
ΜΙΝ
+4,90%
0.535
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,41%
19.78
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
-0,58%
2.575
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
32.58
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-6,50%
0.834
ΞΥΛΚ
-1,53%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+2,44%
29.4
ΟΛΥΜΠ
+1,29%
2.35
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.06
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,50%
0.8
ΟΤΕ
-1,32%
14.96
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.14
ΠΑΙΡ
-1,84%
0.962
ΠΑΠ
0,00%
2.34
ΠΕΙΡ
+2,09%
3.81
ΠΕΡΦ
-0,69%
5.78
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,27%
3.685
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+6,51%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-0,91%
1.625
ΣΑΡ
+0,91%
11.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-1,33%
1.485
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-2,52%
0.542
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
+1,44%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+5,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,54%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

H Bentley “παγώνει” τα σχέδιά της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Bentley Motors ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει τα σχέδιά της για τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV) μέχρι το 2030 και θα επικεντρωθεί στα υβριδικά οχήματα. Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία παρατείνει τον στόχο της ηλεκτροκίνησης έως το 2035. Η μετατόπιση αυτή αποτελεί απάντηση στις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις EV και στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της συγκρατημένης ζήτησης των καταναλωτών και της βραδύτερης ανάπτυξης υποδομών. Η αρχική στρατηγική «Beyond100» της εταιρείας έχει επικαιροποιηθεί σε «Beyond100+» για να αντικατοπτρίζει αυτή την πενταετή καθυστέρηση, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, αναγνώρισε ότι ενώ η νομοθεσία πιέζει για την ηλεκτροκίνηση, η ζήτηση των πελατών για πλήρως ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι ακόμη τόσο ισχυρή όσο αναμενόταν. Τόνισε ότι, παρά την καθυστέρηση στην επίτευξη της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η Bentley παραμένει προσηλωμένη στην παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματός της μέχρι το 2026. Αυτό θα είναι ένα συμπαγές SUV, μικρότερο από το σημερινό Bentayga, και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την παρουσίαση ενός νέου plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (PHEV) ή ενός ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο κατά την επόμενη δεκαετία. Ο Walliser δήλωσε επίσης ότι το νέο ηλεκτρικό SUV έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες, τοποθετώντας το ως προσθήκη στην τρέχουσα γκάμα της Bentley και όχι ως άμεσο αντικαταστάτη.

Η Bentley εστιάζει στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ενώ η Bentley επικεντρώνεται στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σχεδιάζει να συνεχίσει να προσφέρει αυτά τα συστήματα κίνησης όσο υπάρχει ζήτηση στην αγορά. Η εταιρεία έχει ήδη διακόψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12, αλλά θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Bentayga με κινητήρα καθαρής καύσης το επόμενο έτος. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Bentley υπογράμμισαν επίσης τη συνεχιζόμενη σημασία της βιωσιμότητας, με συνεχείς επενδύσεις σε βιώσιμα καύσιμα και υβριδικά μοντέλα που αναμένεται να παραμείνουν στη γκάμα τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030.

Η επενδυτική στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση της έδρας της στο Crewe της Αγγλίας, με νέα καταστήματα σχεδιασμού, συναρμολόγησης και βαφής για την υποστήριξη των αυξανόμενων προγραμμάτων εξατομίκευσης. Αυτή η επέκταση, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της Bentley, θα βοηθήσει να τοποθετηθεί η μάρκα για μελλοντική ανάπτυξη, παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 23% το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη ρεκόρ.

Η απόφαση της Bentley να καθυστερήσει την πλήρη μετάβαση στα EV αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, με άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford, η General Motors και η Mercedes-Benz, να επανεκτιμούν επίσης την ανάπτυξη των EV τους λόγω παραγόντων όπως οι περιορισμένες υποδομές φόρτισης και η χαμηλή ζήτηση από τους καταναλωτές.

Διαβάστε επίσης

Black Friday 2024: Κωτσόβολος, Public, Πλαίσιο στη μάχη των προσφορών

Πώς θα παίρνουν Golden Visa οι επενδυτές σε startups και VCs

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!