Γ.Δ.
1390.96 +0,46%
ACAG
-0,37%
5.43
BOCHGR
-0,90%
4.39
CENER
-1,66%
8.28
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,88%
2.265
OPTIMA
+0,63%
12.68
TITC
+1,83%
36.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,29%
1.374
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-2,44%
3.605
ΑΛΦΑ
-0,35%
1.5495
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,42%
9.39
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-9,65%
0.674
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,60%
5.13
ΒΙΟΚΑ
-1,16%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-1,10%
1.345
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,98%
17.5
ΔΑΑ
+0,54%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,04%
11.68
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,18%
33.06
ΕΚΤΕΡ
+2,87%
1.432
ΕΛΒΕ
-0,43%
4.68
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,12%
1.646
ΕΛΠΕ
+1,13%
6.725
ΕΛΣΤΡ
-2,43%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-2,20%
1.78
ΕΛΧΑ
+6,32%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,34%
7.04
ΕΥΑΠΣ
-0,64%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,45%
2.005
ΕΧΑΕ
+1,08%
4.215
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
-1,44%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+2,29%
0.894
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+2,96%
2.61
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
-0,44%
1.13
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,21%
1.485
ΚΟΡΔΕ
-2,20%
0.4
ΚΟΥΑΛ
-0,38%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+1,45%
14
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,41%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.05
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,11%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,05%
19.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,63%
2.49
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,99%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,45%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.28
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,29%
2.29
ΟΠΑΠ
+1,93%
15.32
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.783
ΟΤΕ
+0,07%
14.93
ΟΤΟΕΛ
-0,20%
10.22
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,25%
3.639
ΠΕΡΦ
+1,58%
5.15
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,84%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.01
ΡΕΒΟΙΛ
-2,22%
1.545
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+0,97%
1.565
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-2,33%
0.502
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+5,31%
0.595

H Bentley “παγώνει” τα σχέδιά της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Bentley Motors ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει τα σχέδιά της για τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV) μέχρι το 2030 και θα επικεντρωθεί στα υβριδικά οχήματα. Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία παρατείνει τον στόχο της ηλεκτροκίνησης έως το 2035. Η μετατόπιση αυτή αποτελεί απάντηση στις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις EV και στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της συγκρατημένης ζήτησης των καταναλωτών και της βραδύτερης ανάπτυξης υποδομών. Η αρχική στρατηγική «Beyond100» της εταιρείας έχει επικαιροποιηθεί σε «Beyond100+» για να αντικατοπτρίζει αυτή την πενταετή καθυστέρηση, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, αναγνώρισε ότι ενώ η νομοθεσία πιέζει για την ηλεκτροκίνηση, η ζήτηση των πελατών για πλήρως ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι ακόμη τόσο ισχυρή όσο αναμενόταν. Τόνισε ότι, παρά την καθυστέρηση στην επίτευξη της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η Bentley παραμένει προσηλωμένη στην παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματός της μέχρι το 2026. Αυτό θα είναι ένα συμπαγές SUV, μικρότερο από το σημερινό Bentayga, και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την παρουσίαση ενός νέου plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (PHEV) ή ενός ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο κατά την επόμενη δεκαετία. Ο Walliser δήλωσε επίσης ότι το νέο ηλεκτρικό SUV έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες, τοποθετώντας το ως προσθήκη στην τρέχουσα γκάμα της Bentley και όχι ως άμεσο αντικαταστάτη.

Η Bentley εστιάζει στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ενώ η Bentley επικεντρώνεται στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σχεδιάζει να συνεχίσει να προσφέρει αυτά τα συστήματα κίνησης όσο υπάρχει ζήτηση στην αγορά. Η εταιρεία έχει ήδη διακόψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12, αλλά θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Bentayga με κινητήρα καθαρής καύσης το επόμενο έτος. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Bentley υπογράμμισαν επίσης τη συνεχιζόμενη σημασία της βιωσιμότητας, με συνεχείς επενδύσεις σε βιώσιμα καύσιμα και υβριδικά μοντέλα που αναμένεται να παραμείνουν στη γκάμα τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030.

Η επενδυτική στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση της έδρας της στο Crewe της Αγγλίας, με νέα καταστήματα σχεδιασμού, συναρμολόγησης και βαφής για την υποστήριξη των αυξανόμενων προγραμμάτων εξατομίκευσης. Αυτή η επέκταση, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της Bentley, θα βοηθήσει να τοποθετηθεί η μάρκα για μελλοντική ανάπτυξη, παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 23% το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη ρεκόρ.

Η απόφαση της Bentley να καθυστερήσει την πλήρη μετάβαση στα EV αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, με άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford, η General Motors και η Mercedes-Benz, να επανεκτιμούν επίσης την ανάπτυξη των EV τους λόγω παραγόντων όπως οι περιορισμένες υποδομές φόρτισης και η χαμηλή ζήτηση από τους καταναλωτές.

Διαβάστε επίσης

Black Friday 2024: Κωτσόβολος, Public, Πλαίσιο στη μάχη των προσφορών

Πώς θα παίρνουν Golden Visa οι επενδυτές σε startups και VCs

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!