Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

H Bentley “παγώνει” τα σχέδιά της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Bentley Motors ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει τα σχέδιά της για τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV) μέχρι το 2030 και θα επικεντρωθεί στα υβριδικά οχήματα. Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία παρατείνει τον στόχο της ηλεκτροκίνησης έως το 2035. Η μετατόπιση αυτή αποτελεί απάντηση στις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις EV και στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της συγκρατημένης ζήτησης των καταναλωτών και της βραδύτερης ανάπτυξης υποδομών. Η αρχική στρατηγική «Beyond100» της εταιρείας έχει επικαιροποιηθεί σε «Beyond100+» για να αντικατοπτρίζει αυτή την πενταετή καθυστέρηση, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Frank-Steffen Walliser, αναγνώρισε ότι ενώ η νομοθεσία πιέζει για την ηλεκτροκίνηση, η ζήτηση των πελατών για πλήρως ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι ακόμη τόσο ισχυρή όσο αναμενόταν. Τόνισε ότι, παρά την καθυστέρηση στην επίτευξη της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η Bentley παραμένει προσηλωμένη στην παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματός της μέχρι το 2026. Αυτό θα είναι ένα συμπαγές SUV, μικρότερο από το σημερινό Bentayga, και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την παρουσίαση ενός νέου plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (PHEV) ή ενός ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία (BEV) κάθε χρόνο κατά την επόμενη δεκαετία. Ο Walliser δήλωσε επίσης ότι το νέο ηλεκτρικό SUV έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες, τοποθετώντας το ως προσθήκη στην τρέχουσα γκάμα της Bentley και όχι ως άμεσο αντικαταστάτη.

Η Bentley εστιάζει στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ενώ η Bentley επικεντρώνεται στα υβριδικά και στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σχεδιάζει να συνεχίσει να προσφέρει αυτά τα συστήματα κίνησης όσο υπάρχει ζήτηση στην αγορά. Η εταιρεία έχει ήδη διακόψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης W-12, αλλά θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση της Bentayga με κινητήρα καθαρής καύσης το επόμενο έτος. Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Bentley υπογράμμισαν επίσης τη συνεχιζόμενη σημασία της βιωσιμότητας, με συνεχείς επενδύσεις σε βιώσιμα καύσιμα και υβριδικά μοντέλα που αναμένεται να παραμείνουν στη γκάμα τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030.

Η επενδυτική στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την επέκταση της έδρας της στο Crewe της Αγγλίας, με νέα καταστήματα σχεδιασμού, συναρμολόγησης και βαφής για την υποστήριξη των αυξανόμενων προγραμμάτων εξατομίκευσης. Αυτή η επέκταση, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της Bentley, θα βοηθήσει να τοποθετηθεί η μάρκα για μελλοντική ανάπτυξη, παρά την πτώση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 23% το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη ρεκόρ.

Η απόφαση της Bentley να καθυστερήσει την πλήρη μετάβαση στα EV αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, με άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford, η General Motors και η Mercedes-Benz, να επανεκτιμούν επίσης την ανάπτυξη των EV τους λόγω παραγόντων όπως οι περιορισμένες υποδομές φόρτισης και η χαμηλή ζήτηση από τους καταναλωτές.

Διαβάστε επίσης

Black Friday 2024: Κωτσόβολος, Public, Πλαίσιο στη μάχη των προσφορών

Πώς θα παίρνουν Golden Visa οι επενδυτές σε startups και VCs

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!