Γ.Δ.
1392.2 +0,55%
ACAG
-0,55%
5.42
BOCHGR
-0,90%
4.39
CENER
-1,90%
8.26
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+0,63%
12.68
TITC
+1,83%
36.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-0,87%
0.455
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-2,44%
3.605
ΑΛΦΑ
0,00%
1.555
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,85%
9.35
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-11,80%
0.658
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,40%
5.12
ΒΙΟΚΑ
-0,87%
1.705
ΒΙΟΣΚ
+0,74%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,10%
17.52
ΔΑΑ
+0,62%
7.846
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,95%
11.67
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,42%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+1,87%
1.418
ΕΛΒΕ
-0,43%
4.68
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,37%
1.65
ΕΛΠΕ
+1,28%
6.735
ΕΛΣΤΡ
-2,43%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-2,20%
1.78
ΕΛΧΑ
+6,68%
1.756
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,05%
2.017
ΕΧΑΕ
+1,32%
4.225
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
-1,44%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+2,75%
0.898
ΙΝΤΕΚ
+3,85%
5.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,75%
2.63
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
+3,96%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,91%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-0,38%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+0,72%
13.9
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,69%
0.718
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.05
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,11%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,10%
19.23
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,63%
2.49
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+1,16%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,45%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
31.18
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,67%
29.8
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.786
ΟΤΕ
+0,13%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,28%
3.64
ΠΕΡΦ
+3,16%
5.23
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
-0,20%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
+2,65%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+0,97%
1.565
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-2,72%
0.5
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,15%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
+5,31%
0.595

Nissan: Ριζική αναδιάρθρωση για να σωθεί, 9.000 απολύσεις

Η Nissan ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο αναδιάρθρωσης, το οποίο περιλαμβάνει την περικοπή 9.000 θέσεων εργασίας και τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας κατά 20%, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την επιδείνωση των πωλήσεων σε μεγάλες αγορές. Παράλληλα μείωσε τις ετήσιες προοπτικές κερδών της.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε τις προβλέψεις της για τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του έτους στα 150 δισ. γεν (975 εκατ. δολάρια) από 500 δισ. γεν για τη φορολογική περίοδο που λήγει τον Μάρτιο του 2025, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη. Οι αναλυτές προέβλεπαν κατά μέσο όρο λιγότερο από το μισό από αυτό που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Τα δεινά της Nissan έχουν ξεχωρίσει μεταξύ των ιαπωνικών εμπορικών σημάτων που παλεύουν με την ύφεση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και τον έντονο ανταγωνισμό από την Tesla και τις κινεζικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων, όπως η BYD. Η αναθεώρηση προς τα κάτω αποτελεί πλήγμα για τον διευθύνοντα σύμβουλο Μακότο Ουτσίντα, ο οποίος επεδίωκε να βελτιώσει την κερδοφορία παρά τη σταδιακή μείωση των πωλήσεων.

Η Nissan θα πωλήσει το 10% των μετοχών της Mitsubishi Motors

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μειώσει την παραγωγική ικανότητα κατά 20%, θα περικόψει 9.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως και θα πουλήσει πίσω μετοχές αξίας 10% της Mitsubishi Motors Co. μειώνοντας το μερίδιό της από το 34% που είναι σήμερα.

Τα κέρδη για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο ήταν 32 δισ. γεν, υπολείπονται των εκτιμήσεων συναίνεσης για 65 δισ. γεν, ακόμη περισσότερο από τα 208 δισ. γεν που είδε κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται περίπου οκτώ μήνες στο πλαίσιο ενός τριετούς σχεδίου ανάκαμψης που αποσκοπεί στην αναζωογόνηση της επιχείρησης, αλλά είχε ήδη υποχωρήσει νωρίτερα φέτος. Τον Ιούλιο, η Nissan μείωσε τις προβλέψεις για τα λειτουργικά κέρδη της για το τρέχον έτος που θα λήξει τον Μάρτιο του 2025 στα 500 δισ. γεν, από 600 δισ. γεν που προέβλεπε προηγουμένως, λόγω των χαμηλών πωλήσεων στην Κίνα, την Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική.

Ο Ουτσίντα, ο οποίος ανέλαβε τον σημερινό του ρόλο το 2019, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετώπιζε υπαρξιακή κρίση μετά την αποχώρηση του πρώην προέδρου Κάρλος Γκοσν, επιδιώκει να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan, να σφυρηλατήσει νέες συνεργασίες και να πουλήσει επιπλέον 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2027.

Αλλά οι αναλυτές λένε ότι η νέα γκάμα της εταιρείας στερείται ενθουσιασμού και υβριδικών μοντέλων – ένα πρόβλημα όταν η ζήτηση των καταναλωτών για τα EVs μειώνεται.

Η Nissan, όπως και πολλές διεθνείς παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες, αγωνίζεται στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Τον Ιούνιο, δήλωσε ότι θα σταματήσει την παραγωγή σε ένα εργοστάσιο στην Changzhou εν μέσω της πτώσης των πωλήσεων.

Νωρίτερα φέτος, η Nissan μείωσε τον στόχο παραγωγής της για το τρέχον οικονομικό έτος κατά 50.000 μονάδες σε 3,65 εκατομμύρια οχήματα, αλλά με τις παγκόσμιες πωλήσεις να μειώνονται σχεδόν 4% σε 1,6 εκατομμύρια μονάδες μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου, η επίτευξη αυτού του στόχου θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση.

Διαβάστε επίσης

Coffee Island: “Φρένο” στην Ελλάδα, επέκταση σε Αίγυπτο και Ινδία

Ακίνητα: 1 στα 2 που πωλούνται στο κέντρο της Αθήνας είναι άνω των 50 ετών

Ρήγας (Energean): Γιατί θα αυξηθεί η ζήτηση για φυσικό αέριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!