Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

To ανανεωμένο Peugeot 3008 ήρθε και σε προκαλεί να το οδηγήσεις

Σκοτώνει τη βαρεμάρα το ανανεωμένο Peugeot 3008 1.5 BlueHDi με τους 130 ίππους αφού το απολαμβάνεις,  οδηγώντας το.

Πιο συγκεκριμένα, το Peugeot 3008 γεννήθηκε ως best seller. Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που το ξέρεις βλέποντας ένα νέο σκαρί κι αυτό έγινε το 2016, οπότε πρωτοεμφανίστηκε το –σχεδόν– πομπώδες γαλλικό SUV.

Συνέχισε με τον τίτλο τού «Car Of The Year 2017», δεκάδες άλλους τίτλους και διακρίσεις και μεγάλη αποδοχή.

Τώρα, με την είσοδο του 2021, όπως γράφει το caranddriver, ήρθε και στη χώρα μας το ανανεωμένο 3008. Δεν είναι νέο, αλλά έχει επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με καινούργια μάσκα χωρίς πλαίσιο, νέα φωτιστικά με φώτα ημέρας σε σχήμα «δοντιού λιονταριού», κατά τα πρότυπα των 208 και 2008.

Επίσης, πλέον, οι προβολείς ομίχλης έχουν αντικατασταθεί από τη λειτουργία «Foggy Mode», η οποία, με τη σειρά της, έχει ενσωματωθεί στους Full LED προβολείς. Ίδιας τεχνολογίας είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα (και για το φως της όπισθεν). Σε αυτά περιλαμβάνονται τα τριπλά «νύχια» της μάρκας, ενώ τα φλας διαθέτουν λειτουργία κυλιόμενης αφής των λυχνιών τους.

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές σε σχέση με πριν είναι ακόμη πιο δυσδιάκριτες, καθώς εδώ έχουμε περισσότερο τον όρο «αναβάθμιση».

Κατ’ αρχάς, σύμφωνα με την Peugeot, o ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη 12,3 ιντσών περιλαμβάνει τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται «Normally Black», για περισσότερο ευανάγνωστες ενδείξεις.

Πηγή: caranddriver

Η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από τους γνωστούς μας πια διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» για τη διαχείριση των διαφόρων λειτουργιών, όλων σε πλήρως ελληνικό μενού. Υπάρχουν, επίσης, νέα, προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως το Night Vision και η ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας.

Πηγή: Caranddriver
Πηγή: caranddriver

Το 3008 έγινε γνωστό για τον συνδυασμό χαρακτηριστικών SUV (μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στα 219 mm, το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Advanced Grip Control με τέσσερις επιλογές πρόσφυσης Normal, Χιόνι, Λάσπη, Άμμος και με ελαστικά Goodyear Vector για χρήση και εκτός ασφάλτου), αλλά με κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα.

Επίσης, το αυτοκίνητο δοκιμής με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων δεν διέθετε κάποιο σύστημα παραμετροποίησης, με εξαίρεση το διακόπτη Eco που μειώνει την απόδοση του κινητήρα, προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Κάτω από το καπό συναντούμε τον 1500άρη κινητήρα πετρελαίου 130 PS με 300 Nm ροπής –πλέον– και μια στρωτή, πολιτισμένη –ηχοχρωματικά– λειτουργία. Κινηθείτε και θα νιώσετε αμέσως την άνεση ενός ικανού μεταφορέα.

Σβέλτο κιβώτιο, οδηγοκεντρική θέση οδήγησης, ήσυχη καμπίνα, άνετη, καθώς οι αναρτήσεις βοηθούν προς αυτό. Άνετη και ήσυχη είναι και συνολικά η απόδοση του συνόλου, που δείχνει να μη νιώθει άνετα υπό πίεση. Μια ορεινή διαδρομή εκτελείται σβέλτα, αλλά όχι γρήγορα και τελικά το μόνο που μένει είναι η ικανοποίηση του να οδηγείς ένα τόσο σοφιστικέ αυτοκίνητο πολλαπλών ρόλων με την άνεση ενός grand tourer.

Χαρακτηριστική είναι και η πεισματική οικονομία καυσίμου που κοιτάζει καγχάζοντας τους νεοφερμένους ηλεκτροκίνητους συγγενείς του με κατανάλωση που φτάνει «βαριά» στα 6,6 L/100 km. Τι θα θέλαμε περισσότερο; Μια πιο φρέσκια καμπίνα για να δικαιολογήσει το «νέο» και μια πιο χαμηλή τιμή για να έχουν περισσότεροι δικαίωμα σε ένα, ούτως ή άλλως, χαρισματικό αυτοκίνητο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!