Γ.Δ.
1524.67 +1,18%
ACAG
-0,49%
6.04
BOCHGR
+2,21%
5.08
CENER
+0,10%
9.7
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,24%
8.24
EVR
-1,35%
1.465
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
+2,04%
13
TITC
+0,24%
42.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.796
ΑΒΕ
+0,64%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-3,74%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+1,86%
4.11
ΑΛΦΑ
+2,77%
1.778
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.2
ΒΙΟ
+1,22%
5.81
ΒΙΟΚΑ
+1,04%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.4
ΔΑΑ
-0,20%
8.172
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,08%
12.51
ΔΟΜΙΚ
-1,51%
2.94
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,75%
0.331
ΕΒΡΟΦ
+1,64%
1.86
ΕΕΕ
+0,85%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,79%
2.27
ΕΛΛ
-2,04%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,75%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+0,48%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.884
ΕΛΧΑ
-0,23%
2.175
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,83%
1.21
ΕΤΕ
+2,08%
8.33
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+4,53%
2.49
ΕΧΑΕ
+1,71%
4.77
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-0,99%
0.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.068
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.92
ΙΝΤΕΤ
-3,45%
1.12
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.145
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-2,21%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.456
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
6.19
ΚΡΙ
+0,63%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
+2,02%
1.01
ΛΑΒΙ
+2,28%
0.808
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-2,83%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,68%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-2,60%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-2,24%
2.835
ΜΙΝ
+0,98%
0.515
ΜΟΗ
+3,24%
21.68
ΜΟΝΤΑ
-1,36%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,03%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+1,36%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33
ΝΑΚΑΣ
+0,66%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,72%
0.285
ΞΥΛΠ
-5,39%
0.316
ΟΛΘ
-0,68%
29.1
ΟΛΠ
-2,24%
28.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,94%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,50%
0.78
ΟΤΕ
+1,50%
14.87
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
10.92
ΠΑΙΡ
-6,67%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
+2,47%
4.319
ΠΕΡΦ
-0,53%
5.6
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,47%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.705
ΣΑΡ
+0,93%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-2,23%
1.535
ΣΠΕΙΣ
+0,34%
5.94
ΣΠΙ
+0,98%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,50%
20.1
ΤΖΚΑ
-5,03%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,82%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,86%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+1,55%
0.196
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
+6,36%
0.585

Ferrari: Αποκαλυπτήρια για το πρώτο Supercar με κόστος 3,6 εκατ.

Η Ferrari παρουσίασε το πρώτο της νέο supercar, εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, ένα αυτοκίνητο αξίας 3,6 εκατομμυρίων ευρώ (3,9 εκατομμύρια δολάρια) που αποτελεί μια φουτουριστική εκδοχή ενός διάσημου σχεδίου της δεκαετίας του 1980.

Η νέα F80 – με έναν υβριδικό κινητήρα V6 1200 ίππων – είναι ένα από τα ακριβότερα μοντέλα του ιταλικού κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων και θα κατασκευαστούν μόνο 799 από αυτά, δήλωσε η Ferrari την Πέμπτη. Οι παραδόσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του επόμενου έτους.

Όπως σημειώνει το Bloomberg, το όχημα αντιπροσωπεύει την τελευταία προσπάθεια της Ferrari να ενισχύσει περαιτέρω τα κορυφαία περιθώρια κέρδους της που την έχουν μετατρέψει στην πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, παρά το γεγονός ότι παράγει μόνο ένα κλάσμα των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν οι ανταγωνιστές της.

Εν μέσω μιας ευρύτερης επιβράδυνσης στις δαπάνες πολυτελείας, η ζήτηση για υπερσύγχρονα supercars που κοστίζουν πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια παραμένει ισχυρή. Η κανονική τιμή στην Ιταλία για την F80 θα είναι 3,6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι τιμές σε άλλες χώρες θα ανακοινωθούν αργότερα.

Η διθέσια F80, η οποία έχει τελική ταχύτητα περίπου 350 χιλιόμετρα την ώρα, είναι το πρώτο supercar της εταιρείας από τότε που παρουσίασε την LaFerrari το 2013. Ενώ ο όρος supercar χρησιμοποιείται συχνά για να αναφερθεί σε σπορ αυτοκίνητα υψηλής ισχύος, η Ferrari τον εφαρμόζει στα περιορισμένα και ακριβότερα μοντέλα της. Άλλα supercars της Ferrari – τα οποία κυκλοφορούν σπάνια – περιλαμβάνουν την GTO του 1984 και την Enzo του 2002.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ferrari (@ferrari)

Ο σχεδιασμός της F80 είναι εμπνευσμένος από την αεροδιαστημική βιομηχανία, δήλωσε η εταιρεία. Η Ferrari «ήθελε να κάνει κάτι απολύτως φουτουριστικό και ανατρεπτικό, δεν θέλαμε να παρασυρθούμε σε μια νοσταλγική ιδέα», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Flavio Manzoni.

Παρόλα αυτά, οι οπαδοί της Ferrari θα εντοπίσουν ομοιότητες με την F40, της οποίας το επίπεδο καπό και το καθαρό πίσω μέρος έγιναν τόσο διάσημα που οι αφίσες του αυτοκινήτου κοσμούσαν τους τοίχους των υπνοδωματίων των νεαρών gearheads στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και του 1990.

Οι πλούσιοι αγοραστές, αν και δεν έχουν υπογράψει ακόμη συμβόλαια- ανεπίσημα έχουν ήδη κρατηθεί από πιθανούς πελάτες, δήλωσε ο Enrico Galliera, επικεφαλής μάρκετινγκ και εμπορικός διευθυντής της Ferrari, στους δημοσιογράφους νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Η πώληση όλων των αυτοκινήτων προς 3,6 εκατομμύρια ευρώ το καθένα θα απέφερε στη Ferrari συνολικά 2,88 δισεκατομμύρια ευρώ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ferrari (@ferrari)

Ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna άρχισε να ωθεί την εταιρεία στην παραγωγή περισσότερων ηλεκτροκίνητων οχημάτων αμέσως μετά την είσοδό του το 2021. Τον περασμένο μήνα, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό supercar το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Ο Vigna έχει επίσης δεσμευτεί να διατηρήσει την αποκλειστικότητα της σειράς προϊόντων της Ferrari, στηριζόμενος στις υπηρεσίες εξατομίκευσης για την ενίσχυση των κερδών. Αυτό του δίνει περιθώριο να αυξήσει τις τιμές περαιτέρω στη συνέχεια.

Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!