Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Ferrari: Αποκαλυπτήρια για το πρώτο Supercar με κόστος 3,6 εκατ.

Η Ferrari παρουσίασε το πρώτο της νέο supercar, εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, ένα αυτοκίνητο αξίας 3,6 εκατομμυρίων ευρώ (3,9 εκατομμύρια δολάρια) που αποτελεί μια φουτουριστική εκδοχή ενός διάσημου σχεδίου της δεκαετίας του 1980.

Η νέα F80 – με έναν υβριδικό κινητήρα V6 1200 ίππων – είναι ένα από τα ακριβότερα μοντέλα του ιταλικού κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων και θα κατασκευαστούν μόνο 799 από αυτά, δήλωσε η Ferrari την Πέμπτη. Οι παραδόσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του επόμενου έτους.

Όπως σημειώνει το Bloomberg, το όχημα αντιπροσωπεύει την τελευταία προσπάθεια της Ferrari να ενισχύσει περαιτέρω τα κορυφαία περιθώρια κέρδους της που την έχουν μετατρέψει στην πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, παρά το γεγονός ότι παράγει μόνο ένα κλάσμα των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν οι ανταγωνιστές της.

Εν μέσω μιας ευρύτερης επιβράδυνσης στις δαπάνες πολυτελείας, η ζήτηση για υπερσύγχρονα supercars που κοστίζουν πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια παραμένει ισχυρή. Η κανονική τιμή στην Ιταλία για την F80 θα είναι 3,6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι τιμές σε άλλες χώρες θα ανακοινωθούν αργότερα.

Η διθέσια F80, η οποία έχει τελική ταχύτητα περίπου 350 χιλιόμετρα την ώρα, είναι το πρώτο supercar της εταιρείας από τότε που παρουσίασε την LaFerrari το 2013. Ενώ ο όρος supercar χρησιμοποιείται συχνά για να αναφερθεί σε σπορ αυτοκίνητα υψηλής ισχύος, η Ferrari τον εφαρμόζει στα περιορισμένα και ακριβότερα μοντέλα της. Άλλα supercars της Ferrari – τα οποία κυκλοφορούν σπάνια – περιλαμβάνουν την GTO του 1984 και την Enzo του 2002.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ferrari (@ferrari)

Ο σχεδιασμός της F80 είναι εμπνευσμένος από την αεροδιαστημική βιομηχανία, δήλωσε η εταιρεία. Η Ferrari «ήθελε να κάνει κάτι απολύτως φουτουριστικό και ανατρεπτικό, δεν θέλαμε να παρασυρθούμε σε μια νοσταλγική ιδέα», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Flavio Manzoni.

Παρόλα αυτά, οι οπαδοί της Ferrari θα εντοπίσουν ομοιότητες με την F40, της οποίας το επίπεδο καπό και το καθαρό πίσω μέρος έγιναν τόσο διάσημα που οι αφίσες του αυτοκινήτου κοσμούσαν τους τοίχους των υπνοδωματίων των νεαρών gearheads στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και του 1990.

Οι πλούσιοι αγοραστές, αν και δεν έχουν υπογράψει ακόμη συμβόλαια- ανεπίσημα έχουν ήδη κρατηθεί από πιθανούς πελάτες, δήλωσε ο Enrico Galliera, επικεφαλής μάρκετινγκ και εμπορικός διευθυντής της Ferrari, στους δημοσιογράφους νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Η πώληση όλων των αυτοκινήτων προς 3,6 εκατομμύρια ευρώ το καθένα θα απέφερε στη Ferrari συνολικά 2,88 δισεκατομμύρια ευρώ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ferrari (@ferrari)

Ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna άρχισε να ωθεί την εταιρεία στην παραγωγή περισσότερων ηλεκτροκίνητων οχημάτων αμέσως μετά την είσοδό του το 2021. Τον περασμένο μήνα, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό supercar το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Ο Vigna έχει επίσης δεσμευτεί να διατηρήσει την αποκλειστικότητα της σειράς προϊόντων της Ferrari, στηριζόμενος στις υπηρεσίες εξατομίκευσης για την ενίσχυση των κερδών. Αυτό του δίνει περιθώριο να αυξήσει τις τιμές περαιτέρω στη συνέχεια.

Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!