THEPOWERGAME
Οι μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Stellantis έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μέχρι το 2026, ενώ η εταιρεία θα επανεξετάσει το μέλλον των 14 εμπορικών της σημάτων μέχρι τότε και κάθε μάρκα έχει στρατηγικό σχέδιο που εκτείνεται έως το 2031. Αυτά αποκάλυψε μεταξύ άλλων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες.
Αν και αρχικά είχε ανακοινωθεί μια 10ετής περίοδος χάριτος για όλες τις μάρκες μετά την ίδρυση της Stellantis το 2021, οι μάρκες θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους νωρίτερα, έως το 2026. Ο Ταβάρες εξήγησε ότι μόνο τα πρώτα πέντε χρόνια έχουν πλήρη χρηματοδότηση. Μετά από αυτό, θα είναι ένας αγώνας επιβίωσης για το ποια εμπορικά σήματα θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται.
Επιπλέον, ο πρόεδρος της Stellantis, Τζον Έλκαν, επιβεβαίωσε τις αλλαγές ηγεσίας στον όμιλο, ενώ ο Ταβάρες ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αποσυρθεί όταν λήξει το συμβόλαιό του, στις αρχές του 2026. Ο διάδοχός του θα είναι αυτός που θα καθορίσει το μέλλον των 14 μαρκών της Stellantis, με την απόφαση για τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο να αναμένεται μέχρι το τέλος του 2025.
Stellantis: Ποιες είναι οι μάρκες που διαχειρίζεται
Η Stellantis, ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός-αμερικανικός όμιλος που ιδρύθηκε το 2021 από τη συγχώνευση των Fiat Chrysler Automobiles και PSA Group, είναι σήμερα η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Με έδρα το Άμστερνταμ και παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες, ο όμιλος απασχολεί 300.000 υπαλλήλους και διαχειρίζεται 14 μάρκες αυτοκινήτων, όπως Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, και άλλες. Επιπλέον, η Stellantis κατέχει μερίδιο στην κινεζική Leapmotor και έχει εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.
Διαβάστε επίσης
Η ανομβρία επενδύσεων και οι συνεδριάσεις της διυπουργικής
Φιλοδωρήματα: Τα “γκρίζα” σημεία και οι παγίδες στο αφορολόγητο των tips
Ηλεκτρικές διασυνδέσεις: “Ανεβαίνει η τάση” για GREGY και GSI