Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΣΕΑΑ: 9.665 τα καινούρια ΙΧ που ταξινομήθηκαν τον Σεπτέμβριο

Τα 9.665 έφτασαν τα καινούρια ΙΧ αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2024 μειωμένα κατά 15,2% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ. Τα καινούρια φορτηγά έφτασαν τα 601 μειωμένα κατά 19,7% σε σύγκριση με το 2023, ενώ τα καινούρια λεωφορεία είχαν αύξηση 476,5% και έφτασαν τα 98.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Μεταβολή 2024/2023
Καινούργια επιβατικά 9.665 11.401 -15,2%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

601 748 -19,7%
Καινούργια λεωφορεία 98 17 +476,5%
Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024 Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2023 Μεταβολή

2024/2023

Καινούργια επιβατικά 108.039 104.510 +3,4%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

8.316 8.274 +0,5%
Καινούργια λεωφορεία 758 204 +271,6%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Σεπτέμβριο, έχει ως εξής:

Segment Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024 Ιανουάριος Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 6,3% 7,0% -0,7 7,0% 7,8% -0,7
A-SUV 2,3% 3,0% -0,7 4,1% 2,3% +1,8
(A TOTAL) (8,6%) (10,0%) (-1,3) (11,2%) (10,1%) (+1,1)
B 23,5% 27,0% -3,5 24,6% 27,4% -2,7
B-SUV 29,9% 23,2% +6,7 30,9% 25,4% +5,5
(B TOTAL) (53,4%) (50,2%) (+3,2) (55,5%) (52,7%) (+2,8)
C 4,8% 7,6% -2,8 6,5% 8,3% -1,8
C-SUV 23,1% 23,1% +0,0 18,8% 20,8% -2,1
(C TOTAL) (27,9%) (30,7%) (-2,8) (25,3%) (29,2%) (-3,9)
D 3,4% 1,9% +1,5 1,8% 1,4% +0,4
D-SUV 4,8% 5,6% -0,8 4,1% 4,9% -0,9
(D TOTAL) (8,2%) (7,5%) (+0,7) (5,8%) (6,3%) (-0,5)
E 0,1% 0,1% -0,0 0,1% 0,1% +0,0
E-SUV 0,7% 0,6% +0,0 0,4% 0,4% +0,1
(E TOTAL) (0,7%) (0,7%) (-0,0) (0,5%) (0,4%) (+0,1)
F-G 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% -0,0
F-G-SUV 0,4% 0,3% +0,1 0,3% 0,3% -0,0
(F-G TOTAL) (0,6%) (0,4%) (+0,2) (0,4%) (0,4%) (-0,0)
SPORTS 0,1% 0,3% -0,2 0,1% 0,3% -0,1
MPV 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% -0,0
MPV-M/COMBI 0,5% 0,3% +0,2 1,1% 0,6% +0,5
(SUV TOTAL) (61,2%) (55,7%) (+5,5) (58,6%) (54,1%) (+4,5)
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0

 

Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Σεπτέμβριος 2024

Ιανουάριος –

Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Αυγ. ‘24

Βενζίνη 28,7% 40,2% -11,6 38,2% 43,2% -5,0 34,9%
Πετρέλαιο 3,3% 11,4% -8,2 7,9% 13,7% -5,8 12,7%
Υβριδικά (HEV) 46,6% 29,0% +17,6 41,2% 29,9% +11,4 29,8%
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 16,5% 16,3% +0,3 10,8% 10,5% +0,3 19,5%
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,0% 0,2% -0,2 0,0% 0,3% -0,3 3,1%
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

4,9% 2,8% +2,1 1,8% 2,4% -0,6

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Αύγουστο ως εξής:

 

Αύγουστος 2024 Αύγουστος 2023 Μεταβολή Ιανουάριος- Αύγουστος 2024 Ιανουάριος- Αύγουστος 2023 Μεταβολή
ΕΕ(1) 643.637 787.812 -18,3% 7.180.492 7.078.200 +1,4%
ΕΕ 14(2) 547.717 686.447 -20,2% 6.245.971 6.217.092 +0,5%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 671.142 819.037 -18,1% 7.422.546 7.337.384 +1,2%
Ελλάδα 8.149 10.368 -21,4% 98.374 93.109 +5,7%

Διαβάστε επίσης

Όλυμπος: Στρατηγική επένδυση 70 εκατ. ευρώ στην Κύπρο

Φρενιτίτιδα franchise στα σινεμά και το 2025

Πράσινο υδρογόνο: Ένα βήμα μπροστά, δύο πίσω για τις επενδύσεις

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!