Γ.Δ.
1535.25 -0,27%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,67%
9.74
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-2,34%
1.46
NOVAL
+0,65%
2.315
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
+0,45%
44.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,85%
1.9
ΑΒΕ
-0,88%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,25%
4.06
ΑΛΦΑ
-1,08%
1.7485
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+2,63%
10.94
ΑΣΚΟ
+0,61%
3.32
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
+1,80%
1.975
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.575
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
+1,01%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,23%
12.84
ΔΟΜΙΚ
-0,51%
2.915
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,54%
0.37
ΕΒΡΟΦ
+0,28%
1.8
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
-8,08%
4.78
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
+1,06%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.49
ΕΛΣΤΡ
+3,77%
2.2
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.864
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.195
ΕΤΕ
-1,39%
8.356
ΕΥΑΠΣ
-0,88%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.47
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.75
ΙΑΤΡ
+3,98%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+2,29%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.97
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
3.255
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+0,87%
1.394
ΚΟΥΕΣ
-0,49%
6.13
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,26%
0.803
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,65%
21.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,32%
25.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,70%
28.3
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,31%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.79
ΟΤΕ
-0,87%
14.82
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+0,80%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,69%
4.335
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.145
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+2,12%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,75%
5.34
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,00%
0.604
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-1,64%
3.91
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

ΣΕΑΑ: 9.665 τα καινούρια ΙΧ που ταξινομήθηκαν τον Σεπτέμβριο

Τα 9.665 έφτασαν τα καινούρια ΙΧ αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2024 μειωμένα κατά 15,2% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ. Τα καινούρια φορτηγά έφτασαν τα 601 μειωμένα κατά 19,7% σε σύγκριση με το 2023, ενώ τα καινούρια λεωφορεία είχαν αύξηση 476,5% και έφτασαν τα 98.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Μεταβολή 2024/2023
Καινούργια επιβατικά 9.665 11.401 -15,2%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

601 748 -19,7%
Καινούργια λεωφορεία 98 17 +476,5%
Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024 Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2023 Μεταβολή

2024/2023

Καινούργια επιβατικά 108.039 104.510 +3,4%
Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

8.316 8.274 +0,5%
Καινούργια λεωφορεία 758 204 +271,6%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Σεπτέμβριο, έχει ως εξής:

Segment Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024 Ιανουάριος Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 6,3% 7,0% -0,7 7,0% 7,8% -0,7
A-SUV 2,3% 3,0% -0,7 4,1% 2,3% +1,8
(A TOTAL) (8,6%) (10,0%) (-1,3) (11,2%) (10,1%) (+1,1)
B 23,5% 27,0% -3,5 24,6% 27,4% -2,7
B-SUV 29,9% 23,2% +6,7 30,9% 25,4% +5,5
(B TOTAL) (53,4%) (50,2%) (+3,2) (55,5%) (52,7%) (+2,8)
C 4,8% 7,6% -2,8 6,5% 8,3% -1,8
C-SUV 23,1% 23,1% +0,0 18,8% 20,8% -2,1
(C TOTAL) (27,9%) (30,7%) (-2,8) (25,3%) (29,2%) (-3,9)
D 3,4% 1,9% +1,5 1,8% 1,4% +0,4
D-SUV 4,8% 5,6% -0,8 4,1% 4,9% -0,9
(D TOTAL) (8,2%) (7,5%) (+0,7) (5,8%) (6,3%) (-0,5)
E 0,1% 0,1% -0,0 0,1% 0,1% +0,0
E-SUV 0,7% 0,6% +0,0 0,4% 0,4% +0,1
(E TOTAL) (0,7%) (0,7%) (-0,0) (0,5%) (0,4%) (+0,1)
F-G 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% -0,0
F-G-SUV 0,4% 0,3% +0,1 0,3% 0,3% -0,0
(F-G TOTAL) (0,6%) (0,4%) (+0,2) (0,4%) (0,4%) (-0,0)
SPORTS 0,1% 0,3% -0,2 0,1% 0,3% -0,1
MPV 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% -0,0
MPV-M/COMBI 0,5% 0,3% +0,2 1,1% 0,6% +0,5
(SUV TOTAL) (61,2%) (55,7%) (+5,5) (58,6%) (54,1%) (+4,5)
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0

 

Σεπτέμβριος 2024 Σεπτέμβριος 2023 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Σεπτέμβριος 2024

Ιανουάριος –

Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Αυγ. ‘24

Βενζίνη 28,7% 40,2% -11,6 38,2% 43,2% -5,0 34,9%
Πετρέλαιο 3,3% 11,4% -8,2 7,9% 13,7% -5,8 12,7%
Υβριδικά (HEV) 46,6% 29,0% +17,6 41,2% 29,9% +11,4 29,8%
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 16,5% 16,3% +0,3 10,8% 10,5% +0,3 19,5%
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,0% 0,2% -0,2 0,0% 0,3% -0,3 3,1%
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

4,9% 2,8% +2,1 1,8% 2,4% -0,6

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Αύγουστο ως εξής:

 

Αύγουστος 2024 Αύγουστος 2023 Μεταβολή Ιανουάριος- Αύγουστος 2024 Ιανουάριος- Αύγουστος 2023 Μεταβολή
ΕΕ(1) 643.637 787.812 -18,3% 7.180.492 7.078.200 +1,4%
ΕΕ 14(2) 547.717 686.447 -20,2% 6.245.971 6.217.092 +0,5%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 671.142 819.037 -18,1% 7.422.546 7.337.384 +1,2%
Ελλάδα 8.149 10.368 -21,4% 98.374 93.109 +5,7%

Διαβάστε επίσης

Όλυμπος: Στρατηγική επένδυση 70 εκατ. ευρώ στην Κύπρο

Φρενιτίτιδα franchise στα σινεμά και το 2025

Πράσινο υδρογόνο: Ένα βήμα μπροστά, δύο πίσω για τις επενδύσεις

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!