THEPOWERGAME
Η Formula 1, που ανήκει στην Liberty Media, και ο γίγαντας πολυτελείας LVMH σύναψαν 10ετή συνεργασία, σύμφωνα με κοινό δελτίο τύπου των δύο εταιρειών το απόγευμα της Τετάρτης.
Η συνεργασία θα ξεκινήσει επίσημα με την έναρξη της επόμενης σεζόν της F1 και θα περιλαμβάνει «φιλοξενία, αποκλειστικές ενέργειες, περιορισμένες εκδόσεις και εξαιρετικό περιεχόμενο».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η επίσημη συμφωνία δεν θα είναι η πρώτη φορά που η LVMH και η F1 συνεργάζονται. Η F1 συνεργάστηκε με ένα από τα εμπορικά σήματα της LVMH κατά τη διάρκεια του περσινού Grand Prix του Λας Βέγκας και η συνεργασία ήταν επιτυχημένη, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Liberty Media, Γκρεγκ Μάφεϊ.
«Η ευκαιρία να επεκτείνουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι εμβληματική για το όραμα που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσει την πλατφόρμα της», δήλωσε ο Μάφεϊ στην ανακοίνωση. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Μπερνάρ και τον Φεντερίκ Αρνό τα επόμενα χρόνια».
Η LVMH κατέχει εμπορικά σήματα όπως η Louis Vuitton, η Moet Hennessy και η TAG Heuer, τα οποία θα συμπεριληφθούν στη συνεργασία.
«Τόσο στα εργαστήριά μας όσο και στις πίστες σε όλο τον κόσμο, είναι αυτή η αδιάκοπη αναζήτηση για να σπάσουμε τα όρια που εμπνέει το όραμά μας, και αυτό είναι το νόημα που θέλουμε να προσδώσουμε σε αυτή τη μεγάλη και μοναδική συνεργασία μεταξύ της Formula 1 και του Ομίλου μας», δήλωσε στην ανακοίνωση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου LVMH, Μπερνάρ Αρνό.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συνεργασία πρόκειται να ανακοινωθούν το 2025 και στην ανακοίνωση δεν περιλαμβάνονται οικονομικές λεπτομέρειες.
Η Liberty Media αγόρασε την F1 το 2017 και έχει εκτοξεύσει την ανάπτυξη του πρωταθλήματος τα τελευταία χρόνια.
Το Netflix κυκλοφόρησε μια σειρά από τα παρασκήνια της Formula 1 με τίτλο «Formula 1: Drive to Survive» το 2019, η οποία βοήθησε να ωθηθεί η F1 από ένα εξειδικευμένο άθλημα σε ένα πιο mainstream κοινό, καθώς οι θεατές έγιναν οπαδοί αφού είδαν τις προσωπικότητες των μεμονωμένων οδηγών. Το άθλημα πήρε επίσης ώθηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους δημιουργούς περιεχομένου, δίνοντας στους ανθρώπους περισσότερους τρόπους να γίνουν οπαδοί.
Το επόμενο Γκραν Πρι θα διεξαχθεί στις 20 Οκτωβρίου στο Όστιν του Τέξας.
Διαβάστε επίσης
UBS για Μέση Ανατολή: Τι θα κρίνει την πορεία των αγορών
Oktoberfest: 10 must γερμανικές μπύρες και ας είστε στην Ελλάδα
Απολιγνιτοποίηση: Ο οδικός χάρτης στις χώρες του ΟΟΣΑ, η θέση της Ελλάδας