Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Volkswagen: Μειώνει τις προβλέψεις κερδών λόγω μειωμένης ζήτησης

Η Volkswagen μείωσε για δεύτερη φορά φέτος τις ετήσιες προβλέψεις της λόγω της αδύναμης ζήτησης για τα επιβατικά της αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας το τελευταίο πλήγμα στον δοκιμαζόμενο γερμανικό κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων βλέπει τώρα ένα λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5,6%, δήλωσε την Παρασκευή. Αυτό είναι χαμηλότερο από μια πρόβλεψη έως και 7% τον Ιούλιο, όταν η εταιρεία μείωσε τις προσδοκίες της εν μέρει λόγω του αναμενόμενου κόστους από το κλείσιμο ενός εργοστασίου της Audi στο Βέλγιο.

Και οι τρεις μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες -η Volkswagen, η Mercedes-Benz Group και η BMW- έχουν πλέον προειδοποιήσει για τα κέρδη τους τους τελευταίους μήνες. Η καθεμία από αυτές παλεύει με τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Κίνα, όπου οι αγοραστές κρατιούνται πίσω λόγω της εντεινόμενης κρίσης ακινήτων. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά οχήματα οδηγεί επίσης σε απότομες εκπτώσεις και περιορίζει τα περιθώρια κέρδους, ενώ η μειωμένη εμπιστοσύνη των καταναλωτών αποδυναμώνει τη ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η μείωση των προοπτικών της Volkswagen προσθέτει στις προκλήσεις για τον διευθύνοντα σύμβουλο Oliver Blume, ο οποίος έχει προειδοποιήσει ότι το κόστος στη Γερμανία είναι πολύ υψηλό καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται και οι κινέζοι κατασκευαστές με επικεφαλής την BYD Co. πιέζουν στην Ευρώπη.

Η εταιρεία εξετάζει για πρώτη φορά το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στη Γερμανία και έχει καταργήσει δεσμεύσεις δεκαετιών για την εξασφάλιση θέσεων εργασίας, καθώς προσπαθεί να γίνει πιο ανταγωνιστική. Τα στελέχη έχουν επισημάνει πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα περίπου δύο εργοστασίων αυτοκινήτων, γεγονός που τους έθεσε σε πορεία για μια παρατεταμένη σύγκρουση με ισχυρά συνδικάτα.

Η Volkswagen δήλωσε ότι η ομώνυμη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων και η μονάδα εμπορικών οχημάτων της έχουν επιδόσεις χαμηλότερες από τις προσδοκίες. Επισήμανε πρόσθετους κινδύνους για τον όμιλο όγκου της που περιλαμβάνει επίσης τη Skoda και τη Seat, επικαλούμενη «επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος».

Οι παγκόσμιες παραδόσεις της εταιρείας θα μειωθούν σε περίπου 9 εκατομμύρια μονάδες φέτος, από 9,24 εκατομμύρια το 2023, δήλωσε η VW την Παρασκευή. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε προηγουμένως προβλέψει αύξηση 3%.

Η VW αναμένει τώρα ότι οι καθαρές ταμειακές ροές στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα φθάσουν περίπου τα 2 δισ. ευρώ, από έως και 4,5 δισ. ευρώ προηγουμένως, εν μέρει λόγω των δραστηριοτήτων συγχωνεύσεων και εξαγορών, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με την Rivian Automotive Inc. για την τεχνολογία EV.

Διαβάστε επίσης

Alpha Bank: Νέα εθελούσια με αποζημίωση έως 180.000 ευρώ

Η αγορά τέχνης καταρρέει και συμπαρασύρει τον Sotheby’s

Το Αζερμπαϊτζάν και το “αίνιγμα” της ενεργειακής ασφάλειας της ΕΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!