Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Volkswagen: Μειώνει τις προβλέψεις κερδών λόγω μειωμένης ζήτησης

Η Volkswagen μείωσε για δεύτερη φορά φέτος τις ετήσιες προβλέψεις της λόγω της αδύναμης ζήτησης για τα επιβατικά της αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας το τελευταίο πλήγμα στον δοκιμαζόμενο γερμανικό κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων βλέπει τώρα ένα λειτουργικό περιθώριο κέρδους 5,6%, δήλωσε την Παρασκευή. Αυτό είναι χαμηλότερο από μια πρόβλεψη έως και 7% τον Ιούλιο, όταν η εταιρεία μείωσε τις προσδοκίες της εν μέρει λόγω του αναμενόμενου κόστους από το κλείσιμο ενός εργοστασίου της Audi στο Βέλγιο.

Και οι τρεις μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες -η Volkswagen, η Mercedes-Benz Group και η BMW- έχουν πλέον προειδοποιήσει για τα κέρδη τους τους τελευταίους μήνες. Η καθεμία από αυτές παλεύει με τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Κίνα, όπου οι αγοραστές κρατιούνται πίσω λόγω της εντεινόμενης κρίσης ακινήτων. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά οχήματα οδηγεί επίσης σε απότομες εκπτώσεις και περιορίζει τα περιθώρια κέρδους, ενώ η μειωμένη εμπιστοσύνη των καταναλωτών αποδυναμώνει τη ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η μείωση των προοπτικών της Volkswagen προσθέτει στις προκλήσεις για τον διευθύνοντα σύμβουλο Oliver Blume, ο οποίος έχει προειδοποιήσει ότι το κόστος στη Γερμανία είναι πολύ υψηλό καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται και οι κινέζοι κατασκευαστές με επικεφαλής την BYD Co. πιέζουν στην Ευρώπη.

Η εταιρεία εξετάζει για πρώτη φορά το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στη Γερμανία και έχει καταργήσει δεσμεύσεις δεκαετιών για την εξασφάλιση θέσεων εργασίας, καθώς προσπαθεί να γίνει πιο ανταγωνιστική. Τα στελέχη έχουν επισημάνει πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα περίπου δύο εργοστασίων αυτοκινήτων, γεγονός που τους έθεσε σε πορεία για μια παρατεταμένη σύγκρουση με ισχυρά συνδικάτα.

Η Volkswagen δήλωσε ότι η ομώνυμη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων και η μονάδα εμπορικών οχημάτων της έχουν επιδόσεις χαμηλότερες από τις προσδοκίες. Επισήμανε πρόσθετους κινδύνους για τον όμιλο όγκου της που περιλαμβάνει επίσης τη Skoda και τη Seat, επικαλούμενη «επιδείνωση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος».

Οι παγκόσμιες παραδόσεις της εταιρείας θα μειωθούν σε περίπου 9 εκατομμύρια μονάδες φέτος, από 9,24 εκατομμύρια το 2023, δήλωσε η VW την Παρασκευή. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε προηγουμένως προβλέψει αύξηση 3%.

Η VW αναμένει τώρα ότι οι καθαρές ταμειακές ροές στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα φθάσουν περίπου τα 2 δισ. ευρώ, από έως και 4,5 δισ. ευρώ προηγουμένως, εν μέρει λόγω των δραστηριοτήτων συγχωνεύσεων και εξαγορών, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με την Rivian Automotive Inc. για την τεχνολογία EV.

Διαβάστε επίσης

Alpha Bank: Νέα εθελούσια με αποζημίωση έως 180.000 ευρώ

Η αγορά τέχνης καταρρέει και συμπαρασύρει τον Sotheby’s

Το Αζερμπαϊτζάν και το “αίνιγμα” της ενεργειακής ασφάλειας της ΕΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!