Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

BMW: Ανακαλεί αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, λόγω σφάλματος στα φρένα

Η BMW AG ανακαλεί 270 οχήματα στις ΗΠΑ για να διορθώσει την ακατάλληλη συγκόλληση στα συστήματα πέδησης που προμηθεύτηκε η Continental AG, προσθέτοντας σε ένα ευρύτερα διαδεδομένο πρόβλημα με το εξάρτημα, αναφέρει το Bloomberg.

Οι μηχανικοί στο εργοστάσιο της BMW στο Shenyang της Κίνας ανακάλυψαν το νέο σφάλμα τον Ιούλιο κατά τη διεξαγωγή δοκιμών ποιοτικού ελέγχου, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας. Το πρόβλημα συγκόλλησης μπορεί να προκαλέσει τη μη σωστή λειτουργία των συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης, ανέφερε.

Αν και η ανακοίνωση καλύπτει σχετικά μικρό αριθμό μονάδων, αναδεικνύει νέα προβλήματα με τα εξαρτήματα της Continental. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η BMW ανακάλεσε 1,5 εκατομμύριο οχήματα λόγω βλάβης σε ηλεκτρικό εξάρτημα, ένα θέμα που αναμένεται να κοστίσει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,11 δισεκατομμύρια δολάρια) για να διορθωθεί. Τα προβλήματα του συστήματος πέδησης συνέβαλαν στο να μειώσει η αυτοκινητοβιομηχανία τις προβλέψεις της για τα κέρδη της.

Το εν λόγω σύστημα πέδησης και στις δύο ανακλήσεις είναι γνωστό ως brake-by-wire, το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ερεθίσματα αντί για την υδραυλική τεχνολογία που είναι ενσωματωμένη στα περισσότερα φρένα αυτοκινήτων από τη δεκαετία του 1920. Τα συστήματα πέδησης αποτελούν ακρογωνιαίο προϊόν για τη μονάδα αυτοκινήτων της Continental, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία απόσχισης.

Στην ευρύτερη ανάκληση, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος πέδησης σε ορισμένες περιπτώσεις περιείχε ατέλειες που εμπόδιζαν τις λειτουργίες του. Η Continental δήλωσε ότι είχε παραδώσει το εξάρτημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αν και αργότερα διαπιστώθηκε ότι αυτές ήταν ανεπαρκείς.

Το τελευταίο ζήτημα αφορά τον λεγόμενο σερβοκινητήρα που ελέγχει τη δύναμη πέδησης ρυθμίζοντας τα τακάκια των φρένων ή τις δαγκάνες. Το πρόβλημα συγκόλλησης σημαίνει ότι το εξάρτημα ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά σε ορισμένα μοντέλα.

Διαβάστε επίσης

Business software: Ο πήχης του 1 δισ. και οι νέες κινήσεις μετά τα μεγάλα deals

Λιγοστεύουν συνεχώς τα διαθέσιμα ακίνητα στην Αθήνα

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!