Γ.Δ.
1427.46 +0,27%
ACAG
-0,34%
5.88
CENER
-0,10%
9.89
CNLCAP
-0,68%
7.35
DIMAND
+1,06%
8.59
NOVAL
-0,72%
2.7
OPTIMA
-2,03%
11.6
TITC
-0,17%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,70%
1.436
ΑΒΕ
+1,10%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-9,09%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,94%
2.69
ΑΛΦΑ
-0,28%
1.6055
ΑΝΔΡΟ
-1,86%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+1,22%
11.66
ΑΣΚΟ
+1,34%
3.02
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
-1,16%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.98
ΒΙΟΚΑ
+0,82%
2.47
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.295
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+0,68%
1.48
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.58
ΔΑΑ
+0,13%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,71%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-1,31%
3.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.323
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
+0,31%
32.1
ΕΚΤΕΡ
+2,02%
4.29
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,17%
2.595
ΕΛΠΕ
+0,70%
7.905
ΕΛΣΤΡ
+5,53%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+1,54%
1.712
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,64%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+3,15%
1.31
ΕΤΕ
+1,29%
7.88
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+1,66%
5.51
ΕΥΡΩΒ
+0,92%
2.074
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.76
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-2,50%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,99%
5.01
ΙΝΛΙΦ
-1,48%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+4,17%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.57
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-3,98%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,91%
3.455
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
+3,33%
1.395
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+0,64%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-2,09%
0.469
ΚΟΥΑΛ
-1,98%
1.19
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,32%
1.155
ΛΑΒΙ
+1,16%
0.869
ΛΑΜΔΑ
+1,59%
7.01
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-10,14%
0.266
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,77%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,50%
4.05
ΜΕΝΤΙ
-1,12%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-1,38%
3.58
ΜΙΝ
+1,64%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.12
ΜΟΝΤΑ
+1,84%
3.32
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.715
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,52%
27.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.875
ΜΠΤΚ
-9,48%
0.525
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
+3,03%
2.72
ΝΑΥΠ
+4,26%
0.98
ΞΥΛΚ
+1,53%
0.266
ΞΥΛΠ
+2,82%
0.51
ΟΛΘ
-1,44%
20.6
ΟΛΠ
+0,59%
25.45
ΟΛΥΜΠ
+0,81%
2.48
ΟΠΑΠ
+0,68%
14.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.895
ΟΤΕ
-3,41%
13.33
ΟΤΟΕΛ
+1,57%
11.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
-2,42%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,17%
3.634
ΠΕΤΡΟ
+3,58%
8.68
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+2,11%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,73%
6.9
ΠΡΟΦ
+2,26%
4.75
ΡΕΒΟΙΛ
+3,50%
2.07
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
+3,85%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-0,31%
6.52
ΣΠΙ
+3,40%
0.67
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,51%
19.6
ΤΖΚΑ
+3,69%
1.545
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,48%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,26%
3.91
ΧΑΙΔΕ
+3,88%
0.67

Προ των πυλών το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born – Πότε κάνει πρεμιέρα

Έρχεται το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born.

Η premium θυγατρική της Seat δεν μπήκε σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά το μοντέλο παραγωγής θα είναι ουσιαστικά ένα μεταμορφωμένο σε… Cupra, Volkswagen ID.3 και παρουσιαστεί επίσημα στις 25 Μαΐου.

Σύμφωνα με το caranddriver, το πρώτο πλήρως ηλεκτρισμένο hatchback της ισπανικής εταιρείας έχει μια πιο δυναμική σχεδίαση με γωνιώδεις προβολείς και μια πιο επιθετική εισαγωγή αέρα που είναι σε μεγάλο ποσοστό κλειστή.

Οι πλευρές του είναι λιγότερο δραματικές καθώς δανείζονται σε μεγάλο βαθμό το στιλ από το αδελφό VW.

Όπως μπορούμε να δούμε από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το Born ξεχωρίζει για την κεκλιμένη οροφή που μοιάζει αιωρούμενη χάρη στη μαύρη πίσω κολόνα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η γωνιώδης πίσω πόρτα με τα φωτιστικά σώματα και τη μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή και το συνδυάσαμε με έναν πολύ έντονο διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Cupra, Jorge Diez.

«Γνωρίζουμε ότι η ηλεκτροδότηση πρέπει να συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα, και από αυτή την άποψη, η ομάδα έχει συνδυάσει τα δύο με τέλειο τρόπο».

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Cupra κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του εσωτερικού. Χωρίς πολλές εμφανείς λεπτομέρειες, μας δείχνει πολλές χάλκινες πινελιές, ενώ η λεπτή κεντρική κονσόλα είναι καλυμμένη με ταπετσαρία και ακόμη περισσότερα χάλκινα διακοσμητικά.

Η Cupra δεν έχει ακόμα διευκρινήσει τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γκρουπ και η λογική λέει ότι θα ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, καθώς και πίσω ηλεκτρικό κινητήρα. Υποθέτουμε ότι η απόδοση θα φτάνει τους 204 ίππους, ακριβώς όπως στο VW ID.3.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!