Γ.Δ.
1366.72 0,00%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
0,00%
4.4
CENER
0,00%
8.15
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
0,00%
3.59
ΑΛΦΑ
0,00%
1.537
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.225
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟ
0,00%
4.955
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.7
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.08
ΔΑΑ
0,00%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.47
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.365
ΕΕΕ
0,00%
32.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.638
ΕΛΠΕ
0,00%
6.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
0,00%
6.88
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.977
ΕΧΑΕ
0,00%
4.115
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.302
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.665
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.874
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.55
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.455
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΙ
0,00%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.89
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.7
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
0,00%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
30.74
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.878
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.4
ΟΛΠ
0,00%
29.7
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.31
ΟΠΑΠ
0,00%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.796
ΟΤΕ
0,00%
14.6
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.02
ΠΑΙΡ
0,00%
0.9
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.535
ΠΕΡΦ
0,00%
5
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.72
ΠΛΑΘ
0,00%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.525
ΣΑΡ
0,00%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
0,00%
3.45
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Προ των πυλών το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born – Πότε κάνει πρεμιέρα

Έρχεται το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Born.

Η premium θυγατρική της Seat δεν μπήκε σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά το μοντέλο παραγωγής θα είναι ουσιαστικά ένα μεταμορφωμένο σε… Cupra, Volkswagen ID.3 και παρουσιαστεί επίσημα στις 25 Μαΐου.

Σύμφωνα με το caranddriver, το πρώτο πλήρως ηλεκτρισμένο hatchback της ισπανικής εταιρείας έχει μια πιο δυναμική σχεδίαση με γωνιώδεις προβολείς και μια πιο επιθετική εισαγωγή αέρα που είναι σε μεγάλο ποσοστό κλειστή.

Οι πλευρές του είναι λιγότερο δραματικές καθώς δανείζονται σε μεγάλο βαθμό το στιλ από το αδελφό VW.

Όπως μπορούμε να δούμε από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το Born ξεχωρίζει για την κεκλιμένη οροφή που μοιάζει αιωρούμενη χάρη στη μαύρη πίσω κολόνα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η γωνιώδης πίσω πόρτα με τα φωτιστικά σώματα και τη μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

«Τονίσαμε το πλάτος του αυτοκινήτου με μια οριζόντια φωτεινή υπογραφή και το συνδυάσαμε με έναν πολύ έντονο διαχύτη, ο οποίος αυξάνει την απόδοση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Cupra, Jorge Diez.

«Γνωρίζουμε ότι η ηλεκτροδότηση πρέπει να συμβαδίζει με την αποτελεσματικότητα, και από αυτή την άποψη, η ομάδα έχει συνδυάσει τα δύο με τέλειο τρόπο».

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, η Cupra κυκλοφόρησε μερικές εικόνες του εσωτερικού. Χωρίς πολλές εμφανείς λεπτομέρειες, μας δείχνει πολλές χάλκινες πινελιές, ενώ η λεπτή κεντρική κονσόλα είναι καλυμμένη με ταπετσαρία και ακόμη περισσότερα χάλκινα διακοσμητικά.

Η Cupra δεν έχει ακόμα διευκρινήσει τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του γκρουπ και η λογική λέει ότι θα ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, καθώς και πίσω ηλεκτρικό κινητήρα. Υποθέτουμε ότι η απόδοση θα φτάνει τους 204 ίππους, ακριβώς όπως στο VW ID.3.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!