Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

H 4η γενιά του Audi A3 ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία

Πριν από 15 χρόνια το Audi A3 ήταν το αυτοκίνητο που δημιούργησε την premium compact κατηγορία. Από τότε η εξέλιξή του ήταν διαρκής, κατάφερε να ανεβάσει τον πήχη, έγινε καλύτερο και πάντρεψε αρμονικά δύο διαφορετικούς κόσμους. Αυτή των χάτσμπακ και των wagon αμαξωμάτων, έχοντας πολλά δυναμικά χαρακτηριστικά που δένουν αρμονικά μεταξύ τους.

Η 4η γενιά έχει δύσκολη αποστολή να επιτελέσει, καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ μεγάλος και οι προκλήσεις πολλές. Εξωτερικά σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Στο μπροστινό μέρος διακρίνεται η εξαγωνική κυψελωτή μάσκα με μεγάλες εισόδους αέρα, το καπό φέρει τέσσερις κάθετες ακμές, ενώ οι προβολείς, LED Martrix, έχουν ψηφιακά φώτα ημέρας. Τα στοιχεία LED έχουν διάταξη 3×5 και μπορούν να ενεργοποιηθούν μεταβλητά, προσδίδοντας κορυφαία απόδοση. Μάλιστα η μεγάλη σκάλα των προβολέων LED προσφέρει μόνιμα την υψηλή δέσμη δίχως να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Οι πλαϊνές επιφάνειες έχουν καμπυλότητα και είναι ένα νέο σχεδιαστικό στοιχείο της Audi. Αίσθηση προκαλούν οι έντονα κεκλιμένες κολόνες C που προσδίδουν στο μοντέλο την αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Το πίσω τμήμα δείχνει εξαιρετικά φαρδύ, συνδυαζόμενο με τα πίσω φώτα σφηνοειδούς σχήματος, τις εικονικές εξόδους αέρα στις καμάρες των τροχών και το διαχύτη που κρατάει σταθερό το μοντέλο στις υψηλές ταχύτητες. Ο αποθηκευτικός χώρος διατηρήθηκε στα 380 λίτρα και έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο και τετραγωνισμένο σχήμα.

Στο νέο μοντέλο οι εξωτερικές διαστάσεις αυξήθηκαν, με το μήκος να είναι 4,34 μ., το πλάτος έφθασε τα 1,81 μ. και το ύψος να βρίσκεται στα 1,44 μ. Οι διαστάσεις εγγυώνται μεγάλους και άνετους χώρους, που μεταφράστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας σε ένα άνετο ταξίδι.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 TFSI με την απενεργοποίηση των 2 κυλίνδρων και ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από μια γεννήτρια με ιμάντα, που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Σύμφωνα με την Audi, το υβριδικό σύστημα επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης έως 0,4 λτ./100 χλμ. και υποβοηθά τον κινητήρα με έως 12 ίππους και 50 Nm ροπής. Η απόδοσή του 1.5 TFSI φτάνει τους 150 και η ροπή αγγίζει τα 250 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ.

Το εσωτερικό ανταποκρίθηκε στις αυξημένες προσδοκίες μας. Τα πλαστικά ήταν μαλακά με μια ιδιαίτερη αίσθηση. Το ταμπλό ήταν όμορφο και ξεχώρισε η οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ενώ αίσθηση μας προκάλεσε το τελικό φινίρισμα μπροστά από τον συνοδηγό, κάνοντας μια διχρωμία που ανεβάζει κατακόρυφα την ποιότητα του εσωτερικού. Το τιμόνι είχε όλες τις ψηφιακές λειτουργίες, ενώ υπήρχαν αισθητήρες αφής για να αντιλαμβάνεται το χέρι του οδηγού όταν αυτός ενδεχόμενα δεν το πιάνει.

Το Audi A3 διαθέτει πρωτοποριακό επιλογέα ταχυτήτων με τεχνολογία shift-by wire, όπου ελέγχονται όλες οι βασικές λειτουργίες του 7 σχέσεων S tronic. Δίπλα σε αυτόν υπήρχε ένας στρογγυλός διακόπτης αφής που αντιδρά στις κυκλικές κινήσεις των δακτύλων, για πολύ εύκολο χειρισμό του ηχοσυστήματος. Το νέο A3 διακρίνεται για την προηγμένη τεχνολογία, καθώς διαθέτει εκτεταμένο σύνολο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!