Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

H 4η γενιά του Audi A3 ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία

Πριν από 15 χρόνια το Audi A3 ήταν το αυτοκίνητο που δημιούργησε την premium compact κατηγορία. Από τότε η εξέλιξή του ήταν διαρκής, κατάφερε να ανεβάσει τον πήχη, έγινε καλύτερο και πάντρεψε αρμονικά δύο διαφορετικούς κόσμους. Αυτή των χάτσμπακ και των wagon αμαξωμάτων, έχοντας πολλά δυναμικά χαρακτηριστικά που δένουν αρμονικά μεταξύ τους.

Η 4η γενιά έχει δύσκολη αποστολή να επιτελέσει, καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ μεγάλος και οι προκλήσεις πολλές. Εξωτερικά σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Στο μπροστινό μέρος διακρίνεται η εξαγωνική κυψελωτή μάσκα με μεγάλες εισόδους αέρα, το καπό φέρει τέσσερις κάθετες ακμές, ενώ οι προβολείς, LED Martrix, έχουν ψηφιακά φώτα ημέρας. Τα στοιχεία LED έχουν διάταξη 3×5 και μπορούν να ενεργοποιηθούν μεταβλητά, προσδίδοντας κορυφαία απόδοση. Μάλιστα η μεγάλη σκάλα των προβολέων LED προσφέρει μόνιμα την υψηλή δέσμη δίχως να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Οι πλαϊνές επιφάνειες έχουν καμπυλότητα και είναι ένα νέο σχεδιαστικό στοιχείο της Audi. Αίσθηση προκαλούν οι έντονα κεκλιμένες κολόνες C που προσδίδουν στο μοντέλο την αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός. Το πίσω τμήμα δείχνει εξαιρετικά φαρδύ, συνδυαζόμενο με τα πίσω φώτα σφηνοειδούς σχήματος, τις εικονικές εξόδους αέρα στις καμάρες των τροχών και το διαχύτη που κρατάει σταθερό το μοντέλο στις υψηλές ταχύτητες. Ο αποθηκευτικός χώρος διατηρήθηκε στα 380 λίτρα και έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο και τετραγωνισμένο σχήμα.

Στο νέο μοντέλο οι εξωτερικές διαστάσεις αυξήθηκαν, με το μήκος να είναι 4,34 μ., το πλάτος έφθασε τα 1,81 μ. και το ύψος να βρίσκεται στα 1,44 μ. Οι διαστάσεις εγγυώνται μεγάλους και άνετους χώρους, που μεταφράστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας σε ένα άνετο ταξίδι.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 TFSI με την απενεργοποίηση των 2 κυλίνδρων και ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από μια γεννήτρια με ιμάντα, που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Σύμφωνα με την Audi, το υβριδικό σύστημα επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης έως 0,4 λτ./100 χλμ. και υποβοηθά τον κινητήρα με έως 12 ίππους και 50 Nm ροπής. Η απόδοσή του 1.5 TFSI φτάνει τους 150 και η ροπή αγγίζει τα 250 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ.

Το εσωτερικό ανταποκρίθηκε στις αυξημένες προσδοκίες μας. Τα πλαστικά ήταν μαλακά με μια ιδιαίτερη αίσθηση. Το ταμπλό ήταν όμορφο και ξεχώρισε η οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ενώ αίσθηση μας προκάλεσε το τελικό φινίρισμα μπροστά από τον συνοδηγό, κάνοντας μια διχρωμία που ανεβάζει κατακόρυφα την ποιότητα του εσωτερικού. Το τιμόνι είχε όλες τις ψηφιακές λειτουργίες, ενώ υπήρχαν αισθητήρες αφής για να αντιλαμβάνεται το χέρι του οδηγού όταν αυτός ενδεχόμενα δεν το πιάνει.

Το Audi A3 διαθέτει πρωτοποριακό επιλογέα ταχυτήτων με τεχνολογία shift-by wire, όπου ελέγχονται όλες οι βασικές λειτουργίες του 7 σχέσεων S tronic. Δίπλα σε αυτόν υπήρχε ένας στρογγυλός διακόπτης αφής που αντιδρά στις κυκλικές κινήσεις των δακτύλων, για πολύ εύκολο χειρισμό του ηχοσυστήματος. Το νέο A3 διακρίνεται για την προηγμένη τεχνολογία, καθώς διαθέτει εκτεταμένο σύνολο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!