Γ.Δ.
1430.78 -1,06%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
+0,42%
9.66
CNLCAP
-1,42%
6.95
DIMAND
-0,93%
9.6
NOVAL
-0,56%
2.68
OPTIMA
-0,77%
12.9
TITC
-0,94%
31.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-2,00%
1.372
ΑΒΕ
-0,43%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-7,41%
0.75
ΑΛΜΥ
-2,75%
2.83
ΑΛΦΑ
-2,09%
1.546
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.56
ΑΡΑΙΓ
+0,53%
11.36
ΑΣΚΟ
-2,46%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
+7,43%
10.55
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,55%
5.71
ΒΙΟΚΑ
+3,57%
2.03
ΒΙΟΣΚ
-1,47%
1.68
ΒΙΟΤ
-2,52%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-5,05%
1.505
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,25%
17.38
ΔΑΑ
-0,73%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,71%
11.5
ΔΟΜΙΚ
-3,20%
3.33
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,90%
0.31
ΕΒΡΟΦ
-3,48%
1.525
ΕΕΕ
-0,42%
33.22
ΕΚΤΕΡ
-1,43%
1.93
ΕΛΒΕ
0,00%
5.7
ΕΛΙΝ
-1,89%
2.08
ΕΛΛ
-0,37%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,92%
2.04
ΕΛΠΕ
-0,97%
7.14
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.13
ΕΛΤΟΝ
-1,05%
1.7
ΕΛΧΑ
-0,75%
1.846
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-9,17%
0.109
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.275
ΕΤΕ
-2,33%
7.708
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-1,41%
5.58
ΕΥΡΩΒ
-1,66%
2.016
ΕΧΑΕ
-1,81%
4.6
ΙΑΤΡ
-0,32%
1.56
ΙΚΤΙΝ
-2,22%
0.375
ΙΛΥΔΑ
-1,53%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-0,80%
4.99
ΙΝΛΙΦ
-1,01%
4.88
ΙΝΛΟΤ
-1,69%
1.16
ΙΝΤΕΚ
-1,72%
5.73
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-2,02%
3.16
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-3,68%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,32%
1.54
ΚΟΡΔΕ
-3,51%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,68%
1.162
ΚΟΥΕΣ
-2,26%
5.18
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-0,45%
1.11
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,11%
7.15
ΛΑΜΨΑ
-2,12%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,22%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.256
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
+0,39%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
-1,55%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+0,82%
2.46
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,71%
3.475
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,63%
21.96
ΜΟΝΤΑ
+1,27%
3.99
ΜΟΤΟ
-1,14%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,69%
22.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-1,74%
33.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.918
ΞΥΛΚ
+4,98%
0.295
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
-0,48%
20.6
ΟΛΠ
-1,27%
27.25
ΟΛΥΜΠ
-1,63%
2.41
ΟΠΑΠ
-0,81%
15.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,59%
0.838
ΟΤΕ
+0,47%
14.97
ΟΤΟΕΛ
-2,26%
11.22
ΠΑΙΡ
+6,12%
1.04
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,48%
3.924
ΠΕΡΦ
-1,50%
6.57
ΠΕΤΡΟ
-0,49%
8.14
ΠΛΑΘ
-1,40%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
-1,01%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
+1,76%
4.91
ΡΕΒΟΙΛ
-1,07%
1.85
ΣΑΡ
0,00%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,03%
0.352
ΣΙΔΜΑ
-2,68%
1.635
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.5
ΣΠΙ
0,00%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.2
ΤΖΚΑ
0,00%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.6
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.214
ΦΡΛΚ
-1,01%
3.94
ΧΑΙΔΕ
-7,81%
0.59

Γερμανία: Ενέκρινε φορολογικά κίνητρα για EV

Το υπουργικό συμβούλιο του Γερμανού καγκελάριου Όλαφ Σολτς ενέκρινε πρόσθετα φορολογικά κίνητρα για εταιρικούς στόλους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λίγες μόνο ημέρες αφότου η Volkswagen AG απείλησε να κλείσει για πρώτη φορά εργοστάσια στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.

Οι φορολογικές ελαφρύνσεις, μέρος μιας ευρύτερης δέσμης μέτρων που αποσκοπεί στην ανάκαμψη της υποτονικής ανάπτυξης και συμφωνήθηκε τον Ιούλιο, θα έχουν αξία περίπου 465 εκατ. ευρώ (514 εκατ. δολάρια) κατά μέσο όρο ετησίως μεταξύ 2024 και 2028, σύμφωνα με ενημερωτικό κυβερνητικό έγγραφα.

Ο κυβερνητικός συνασπισμός του Σολτς κατάργησε πέρυσι ορισμένα κίνητρα αγοράς ηλεκτρονικών αυτοκινήτων μετά από μια αιφνιδιαστική απόφαση του συνταγματικού δικαστηρίου της Γερμανίας που ανέτρεψε τον δημοσιονομικό της σχεδιασμό και επέβαλε σημαντικό συμμάζεμα της ζώνης.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι οποίοι χρειάζονται ακόμη την υποστήριξη των νομοθετών, οι εταιρείες θα μπορούν να επωφεληθούν από μια σειρά αποσβέσεων, ξεκινώντας από 40% τον πρώτο χρόνο. Η κυβέρνηση θα επιτρέψει επίσης στα πιο ακριβά εταιρικά οχήματα να τύχουν φορολογικών ελαφρύνσεων όταν χρησιμοποιούνται ιδιωτικά.

Υπενθυμίζεται ότι η Volkswagen Group δεν αποκλείει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της. Όπως μετέδωσε το CNBC, υπάρχει ανάγκη για σημαντικές περικοπές στα λειτουργικά κόστη, ύψους αρκετών δισ. ευρώ, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα βιωσιμότητας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα σ’ ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια πολύ απαιτητική και σοβαρή κατάσταση» ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Όλιβερ Μπλουμ. Και εξήγησε: «Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας». Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, η Volkswagen Group «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».

Διαβάστε επίσης

COMO: H ανακύκλωση στην κλωστοϋφαντουργία και η επένδυση σε μονωτικά από ”κουρέλια”

Politico: Κορυφαίος λομπίστας της ΕΕ ο σύζυγος της Μέτσολα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!