Γ.Δ.
1430.82 -1,06%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
+0,31%
9.65
CNLCAP
-1,42%
6.95
DIMAND
-0,93%
9.6
NOVAL
-0,56%
2.68
OPTIMA
-0,77%
12.9
TITC
-0,94%
31.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-2,00%
1.372
ΑΒΕ
-0,43%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-7,41%
0.75
ΑΛΜΥ
-2,75%
2.83
ΑΛΦΑ
-2,09%
1.546
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.56
ΑΡΑΙΓ
-0,09%
11.29
ΑΣΚΟ
-2,46%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
+5,91%
10.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,55%
5.71
ΒΙΟΚΑ
+3,57%
2.03
ΒΙΟΣΚ
-2,35%
1.665
ΒΙΟΤ
-2,52%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-5,05%
1.505
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,36%
17.36
ΔΑΑ
-0,73%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-1,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-3,20%
3.33
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,90%
0.31
ΕΒΡΟΦ
-3,48%
1.525
ΕΕΕ
-0,42%
33.22
ΕΚΤΕΡ
-1,43%
1.93
ΕΛΒΕ
0,00%
5.7
ΕΛΙΝ
-1,89%
2.08
ΕΛΛ
-0,37%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,16%
2.035
ΕΛΠΕ
-0,97%
7.14
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.13
ΕΛΤΟΝ
-1,05%
1.7
ΕΛΧΑ
-0,75%
1.846
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
-9,17%
0.109
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.275
ΕΤΕ
-2,36%
7.706
ΕΥΑΠΣ
-0,61%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-1,41%
5.58
ΕΥΡΩΒ
-1,71%
2.015
ΕΧΑΕ
-1,81%
4.6
ΙΑΤΡ
-0,32%
1.56
ΙΚΤΙΝ
-2,22%
0.375
ΙΛΥΔΑ
-1,53%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-1,19%
4.97
ΙΝΛΙΦ
-1,01%
4.88
ΙΝΛΟΤ
-1,69%
1.16
ΙΝΤΕΚ
-1,72%
5.73
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-2,02%
3.16
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-3,68%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,32%
1.54
ΚΟΡΔΕ
-3,51%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,68%
1.162
ΚΟΥΕΣ
-2,26%
5.18
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,40%
12.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-0,45%
1.11
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,11%
7.15
ΛΑΜΨΑ
-2,12%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,22%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.256
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
+0,39%
2.55
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
-1,55%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+0,82%
2.46
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,71%
3.475
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,63%
21.96
ΜΟΝΤΑ
+1,27%
3.99
ΜΟΤΟ
-1,14%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,69%
22.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-1,74%
33.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-0,86%
0.918
ΞΥΛΚ
+4,98%
0.295
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
-0,48%
20.6
ΟΛΠ
-1,27%
27.25
ΟΛΥΜΠ
-1,63%
2.41
ΟΠΑΠ
-0,87%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,59%
0.838
ΟΤΕ
+0,47%
14.97
ΟΤΟΕΛ
-2,26%
11.22
ΠΑΙΡ
+6,12%
1.04
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,51%
3.923
ΠΕΡΦ
-1,50%
6.57
ΠΕΤΡΟ
-0,49%
8.14
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.216
ΠΡΕΜΙΑ
-1,01%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
+1,76%
4.91
ΡΕΒΟΙΛ
-1,07%
1.85
ΣΑΡ
0,00%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,03%
0.352
ΣΙΔΜΑ
-2,68%
1.635
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.5
ΣΠΙ
0,00%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.2
ΤΖΚΑ
0,00%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.6
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.214
ΦΡΛΚ
-1,01%
3.94
ΧΑΙΔΕ
-7,81%
0.59

Volkswagen: Τα σενάρια για ”λουκέτα” και η κόντρα με τους εργάτες

Σε ανοιχτή κόντρα με τους εργαζόμενους βρίσκεται η διοίκηση της Volkswagen, καθώς σήμερα παρουσιάζει λεπτομέρειες σχετικά με πιθανές περικοπές που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν και το ιστορικό κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία.

Εικόνες που κάνουν το γύρο του διαδικτύου δείχνουν εργαζόμενους να διαμαρτύρονται στο δημαρχείο για τα πιθανά σχέδια της επιχείρησης, ανεμίζοντας σημαίες των συνδικάτων και πανό με συνθήματα που έλεγαν ότι τα λάθη της διοίκησης δεν είναι δικό τους λάθος και προέτρεπαν τα στελέχη να «κάνουν επιτέλους τη δουλειά τους».

«Εδώ και αρκετό καιρό ξοδεύουμε περισσότερα χρήματα στη μάρκα από όσα κερδίζουμε. Αυτό δεν πάει καλά μακροπρόθεσμα», δήλωσε ο Arno Antlitz, οικονομικός διευθυντής και διευθυντής λειτουργίας του ομίλου Volkswagen, στους εργαζόμενους, σύμφωνα με σχόλια που μοιράστηκε η Volkswagen.

Οι ετήσιες πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη έχουν μειωθεί σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία και πρόκειται να παραμείνουν χαμηλότερες σε σχέση με αυτή τη βάση, εξήγησε ο Antlitz. Όπως είπε, αναμένει ότι στο μέλλον θα πωλούνται περίπου 2 εκατομμύρια λιγότερα αυτοκίνητα κάθε χρόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία. Ο Antlitz εκτιμά ότι η Volkswagen κατέχει περίπου το ένα τέταρτο του μεριδίου της ευρωπαϊκής αγοράς, πράγμα που σημαίνει ότι η μείωση μεταφράζεται σε 500.000 ετήσιο έλλειμμα στις πωλήσεις οχημάτων της εταιρείας, που ισοδυναμεί με τις συνδυασμένες πωλήσεις που συνήθως επιτυγχάνουν δύο εργοστάσια της.

Volkswagen: Στο στόχαστρο η προστασία της απασχόλησης και στόχος η μείωση κόστους

Η Volkswagen προειδοποίησε τη Δευτέρα ότι δεν είναι πλέον σε θέση να αποκλείσει το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία – ένα μέτρο που προηγουμένως θεωρούνταν εκτός συζήτησης και δεν έχει ληφθεί ποτέ στο ιστορικό της εταιρείας. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε επίσης ότι αισθάνεται ότι η συμφωνία προστασίας της απασχόλησης, η οποία ισχύει από το 1994 και προστατεύει το εργατικό δυναμικό στη Γερμανία μέχρι το 2029, ίσως χρειαστεί να λήξει.

Οι εικασίες για κλείσιμο εργοστασίων της Volkswagen στο Όσναμπρουεκ στην Κάτω Σαξονία και στη Δρέσδη στη Σαξονία φούντωσαν την Τρίτη. «Είναι κοινή μας ευθύνη να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα του κόστους των γερμανικών εγκαταστάσεων ειδικότερα. Πρέπει να αυξήσουμε την παραγωγικότητα και να μειώσουμε το κόστος», δήλωσε ο Antlitz. «Έχουμε ακόμη ένα χρόνο, ίσως δύο χρόνια, για να αλλάξουμε τα πράγματα. Αλλά πρέπει να αξιοποιήσουμε αυτόν τον χρόνο».

Το εργασιακό συμβούλιο της Volkswagen, το οποίο αποτελείται από μέλη του προσωπικού που εκλέγονται για να εκπροσωπούν τα συμφέροντα των εργαζομένων στην εταιρεία, και το σημαντικότερο γερμανικό βιομηχανικό συνδικάτο IG Metall άσκησαν έντονη κριτική στο σχέδιο και ανακοίνωσαν ότι θα κινηθούν εναντίον του.

Η Daniela Cavallo, κορυφαία εκπρόσωπος του Γενικού Συμβουλίου Εργασίας της Volkswagen, δήλωσε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα ότι η ομάδα θα επιδείξει «σθεναρή αντίσταση» κατά των σχεδίων, μεταδίδει το CNBC. Υπήρχε μια συμφωνία που ίσχυε επί δεκαετίες ότι η κερδοφορία και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας ήταν ισότιμοι στόχοι, αλλά η εταιρεία αποφάσισε τώρα να τερματίσει αυτή τη συμφωνία, είπε. Το πιο σημαντικό πράγμα τώρα ήταν να αποκτήσουμε μια εικόνα του μέλλοντος και να γνωρίζουμε πού κατευθύνεται η επιχείρηση, πρόσθεσε ο Cavallo.

Τα προβλήματα της Volkswagen έρχονται σε μια δύσκολη στιγμή τόσο για την ευρύτερη γερμανική οικονομία όσο και για την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας συγκεκριμένα, καθώς μια σειρά προκλήσεων βαραίνουν τον κλάδο. Σήμερα, το ινστιτούτο Ifo ανακοίνωσε ότι το επιχειρηματικό κλίμα στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία υποχώρησε και πάλι τον Αύγουστο, πέφτοντας στις αρνητικές 24,7 μονάδες από τις αρνητικές 18,5 μονάδες του προηγούμενου μήνα. Οι επιχειρηματικές προσδοκίες για τους επόμενους έξι μήνες ήταν «εξαιρετικά απαισιόδοξες», δήλωσε το Ifo.

Διαβάστε επίσης

Οι αλλαγές στις εφοδιαστικές αλυσίδες και ο νέος χάρτης του διεθνούς εμπορίου

Συνήγορος Καταναλωτή: Έκρηξη αναφορών για ηλεκτρονικές παραγγελίες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!