Γ.Δ.
1446.17 +1,05%
ACAG
+2,39%
5.99
CENER
+0,82%
9.78
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+2,44%
9.67
NOVAL
+0,56%
2.715
OPTIMA
-0,92%
12.88
TITC
+1,26%
32.1
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.382
ΑΒΕ
0,00%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,94%
2.115
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+2,11%
2.91
ΑΛΦΑ
+1,91%
1.576
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+2,20%
11.16
ΑΣΚΟ
+1,08%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,41%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-1,43%
8.3
ΑΤΤΙΚΑ
+1,24%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-3,66%
1.975
ΒΙΟΣΚ
+0,60%
1.68
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.6
ΔΑΑ
-0,08%
7.894
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+1,03%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-0,59%
3.375
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,32%
0.315
ΕΒΡΟΦ
+1,94%
1.58
ΕΕΕ
+0,18%
33.38
ΕΚΤΕΡ
+0,10%
1.95
ΕΛΒΕ
0,00%
5.65
ΕΛΙΝ
0,00%
2.12
ΕΛΛ
+1,48%
13.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.08
ΕΛΠΕ
+0,98%
7.21
ΕΛΣΤΡ
+0,47%
2.14
ΕΛΤΟΝ
+0,82%
1.718
ΕΛΧΑ
+1,63%
1.87
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,17%
1.3
ΕΤΕ
+1,53%
7.978
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.21
ΕΥΔΑΠ
-0,18%
5.59
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.064
ΕΧΑΕ
+1,00%
4.565
ΙΑΤΡ
-0,95%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-0,13%
0.385
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.6
ΙΝΚΑΤ
-2,52%
5.02
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.94
ΙΝΛΟΤ
-1,16%
1.188
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
-3,33%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-1,19%
1.245
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.17
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+9,29%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+1,34%
1.51
ΚΟΡΔΕ
-1,32%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+1,21%
1.174
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,84%
0.838
ΛΑΜΔΑ
+1,28%
7.13
ΛΑΜΨΑ
-2,07%
37.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
+2,99%
0.276
ΛΕΒΠ
+6,67%
0.256
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.722
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
+1,94%
3.415
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,18%
21.66
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.99
ΜΟΤΟ
+1,53%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+1,40%
23.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
+1,18%
34.44
ΝΑΚΑΣ
+1,41%
2.88
ΝΑΥΠ
+0,44%
0.91
ΞΥΛΚ
0,00%
0.273
ΞΥΛΠ
-1,50%
0.394
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
+0,56%
27.15
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
+3,26%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,29%
0.849
ΟΤΕ
+2,86%
15.08
ΟΤΟΕΛ
-2,26%
11.22
ΠΑΙΡ
-1,80%
0.982
ΠΑΠ
-2,45%
2.39
ΠΕΙΡ
+2,87%
4.02
ΠΕΡΦ
+0,45%
6.66
ΠΕΤΡΟ
-0,49%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.91
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
-1,83%
0.214
ΠΡΕΜΙΑ
-0,83%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+3,60%
4.745
ΡΕΒΟΙΛ
+0,26%
1.895
ΣΑΡ
+3,02%
10.24
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,80%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+5,00%
1.68
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.56
ΣΠΙ
-0,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.14
ΤΖΚΑ
0,00%
1.3
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,24%
3.985
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Volkswagen: Εξετάζει να βάλει λουκέτο σε εργοστάσια στη Γερμανία

Η Volkswagen Group δεν αποκλείει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της. Όπως μετέδωσε το CNBC, υπάρχει ανάγκη για σημαντικές περικοπές στα λειτουργικά κόστη, ύψους αρκετών δισ. ευρώ, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα βιωσιμότητας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα σ’ ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια πολύ απαιτητική και σοβαρή κατάσταση» ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Όλιβερ Μπλουμ. Και εξήγησε: «Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας». Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, η Volkswagen Group «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».

Από τη μεριά του ο CEO της μάρκας Volkswagen, Τόμας Σέφερ, υπογράμμισε ότι «η κατάσταση είναι εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω απλών μέτρων περικοπής κόστους». Όπως είπε ακόμη, οι μάρκες εντός του Ομίλου θα πρέπει να υποβληθούν σε «συνολική αναδιάρθρωση», προειδοποιώντας ότι με βάση την τρέχουσα κατάσταση δεν μπορεί πλέον να αποκλειστεί ακόμη και το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία.

Το σχέδιο της Volkswagen για ριζική αναδιάρθρωση των γραμμών παραγωγής αυτοκινήτων στη Γερμανία έχει προκαλέσει ήδη έντονες αντιδράσεις στα εργατικά συνδικάτα, τα οποία προειδοποιούν με μαζικές κινητοποιήσεις. Τα συνδικάτα έχουν εκφράσει τη διαφωνία τους και στην προσπάθεια του Ομίλου να τερματίσει τη συμφωνία μεταξύ εργαζομένων και αυτοκινητοβιομηχανίας για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στη Γερμανία μέχρι το 2029.

Διαβάστε επίσης

Οι αριστεροί της Ευρώπης χτυπούν τους μετανάστες (σχεδόν) τόσο καλά όσο και οι ακροδεξιοί

Λονδίνο: Σανίδα σωτηρίας στο real estate από τον “Θείο Σαμ”

Χριστοδουλίδης: Οι όροι της Κύπρου για να προχωρήσει η διασύνδεση

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!