THEPOWERGAME
Η Volkswagen Group δεν αποκλείει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία για πρώτη φορά στην 87χρονη ιστορία της. Όπως μετέδωσε το CNBC, υπάρχει ανάγκη για σημαντικές περικοπές στα λειτουργικά κόστη, ύψους αρκετών δισ. ευρώ, προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα βιωσιμότητας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα σ’ ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια πολύ απαιτητική και σοβαρή κατάσταση» ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Όλιβερ Μπλουμ. Και εξήγησε: «Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας». Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, η Volkswagen Group «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».
Από τη μεριά του ο CEO της μάρκας Volkswagen, Τόμας Σέφερ, υπογράμμισε ότι «η κατάσταση είναι εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω απλών μέτρων περικοπής κόστους». Όπως είπε ακόμη, οι μάρκες εντός του Ομίλου θα πρέπει να υποβληθούν σε «συνολική αναδιάρθρωση», προειδοποιώντας ότι με βάση την τρέχουσα κατάσταση δεν μπορεί πλέον να αποκλειστεί ακόμη και το κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία.
Το σχέδιο της Volkswagen για ριζική αναδιάρθρωση των γραμμών παραγωγής αυτοκινήτων στη Γερμανία έχει προκαλέσει ήδη έντονες αντιδράσεις στα εργατικά συνδικάτα, τα οποία προειδοποιούν με μαζικές κινητοποιήσεις. Τα συνδικάτα έχουν εκφράσει τη διαφωνία τους και στην προσπάθεια του Ομίλου να τερματίσει τη συμφωνία μεταξύ εργαζομένων και αυτοκινητοβιομηχανίας για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας στη Γερμανία μέχρι το 2029.
Διαβάστε επίσης
Οι αριστεροί της Ευρώπης χτυπούν τους μετανάστες (σχεδόν) τόσο καλά όσο και οι ακροδεξιοί
Λονδίνο: Σανίδα σωτηρίας στο real estate από τον “Θείο Σαμ”
Χριστοδουλίδης: Οι όροι της Κύπρου για να προχωρήσει η διασύνδεση