Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Τα EV φρέναραν τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρέμειναν αμετάβλητες τον Ιούλιο, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εξασθένησε περαιτέρω στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της περιοχής, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Bloomberg.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση μόλις 0,4% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, σε 1,03 εκατομμύρια μονάδες τον περασμένο μήνα, ανακοίνωσε, σήμερα Πέμπτη 29 Αυγούστου, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν σε χώρες όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα κέρδη αυτά δεν ήταν αρκετά για να αντισταθμίσουν την πτώση 37% στη Γερμανία.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχουν μειωθεί εδώ και μήνες στην Ευρώπη, εν μέρει λόγω της μείωσης των οικονομικών κινήτρων για την αγορά αυτοκινήτων με μπαταρία. Η Γερμανία τερμάτισε απότομα τις επιδοτήσεις EV στα μέσα Δεκεμβρίου και η επίμονη οικονομική ύφεση της χώρας έχει επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες.

Η μείωση της ζήτησης οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίσουν και να επιβραδύνουν τα σχέδιά τους για την κατάργηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Volkswagen AG επιδιώκει βαθύτερες περικοπές κόστους πέρα από το πιθανό κλείσιμο ενός εργοστασίου παραγωγής EV της Audi κοντά στις Βρυξέλλες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis NV, του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστή της περιοχής, έθεσε υπό προειδοποίηση τις μάρκες της εταιρείας που υπολειτουργούν, αφού τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν σχεδόν στο μισό τους πρώτους έξι μήνες του έτους.

Η Mercedes-Benz Group AG μείωσε επίσης την πρόβλεψη για το περιθώριο κέρδους της για το έτος και υποχώρησε από τους μεσοπρόθεσμους στόχους για τις πωλήσεις EV, λέγοντας ότι η μετάβαση από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα διαρκέσει περισσότερο από το αναμενόμενο.

Οι προοπτικές της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων περιπλέκονται περαιτέρω από τις εμπορικές εντάσεις με την Κίνα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατηγόρησε το Πεκίνο ότι επιδοτεί άδικα τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ανακοίνωσε πρόσθετες εισφορές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από τη χώρα. Οι δασμοί αυτοί αναμένεται να τεθούν σε ισχύ από τον Νοέμβριο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτέλεσαν το 13,6% των συνολικών πωλήσεων στην περιοχή τον περασμένο μήνα, από 14,5% πέρυσι. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα φυσικού αερίου μειώθηκαν κατά 8,4%, ενώ τα πετρελαιοκίνητα οχήματα μειώθηκαν κατά 11%. Τα υβριδικά ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του μήνα, με τις ταξινομήσεις να σημειώνουν άλμα 24%.

Οι πωλήσεις της Tesla Inc. συνέχισαν να μειώνονται σε όλη την περιοχή, με πτώση 15% τον Ιούλιο. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12% κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους.

Διαβάστε επίσης

Fourlis: Αβαντάζ απέναντι στους μεγάλους προμηθευτές Nike και Adidas

Σε νέους προορισμούς επενδύουν οι αεροπορικές τη χειμερινή σεζόν

Ρεύμα: Οι πάροχοι δίνουν ίδιες τιμές το Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!