Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Τα EV φρέναραν τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρέμειναν αμετάβλητες τον Ιούλιο, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εξασθένησε περαιτέρω στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της περιοχής, σύμφωνα με δημοσίευμα στο Bloomberg.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση μόλις 0,4% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, σε 1,03 εκατομμύρια μονάδες τον περασμένο μήνα, ανακοίνωσε, σήμερα Πέμπτη 29 Αυγούστου, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν σε χώρες όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα κέρδη αυτά δεν ήταν αρκετά για να αντισταθμίσουν την πτώση 37% στη Γερμανία.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχουν μειωθεί εδώ και μήνες στην Ευρώπη, εν μέρει λόγω της μείωσης των οικονομικών κινήτρων για την αγορά αυτοκινήτων με μπαταρία. Η Γερμανία τερμάτισε απότομα τις επιδοτήσεις EV στα μέσα Δεκεμβρίου και η επίμονη οικονομική ύφεση της χώρας έχει επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες.

Η μείωση της ζήτησης οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίσουν και να επιβραδύνουν τα σχέδιά τους για την κατάργηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Volkswagen AG επιδιώκει βαθύτερες περικοπές κόστους πέρα από το πιθανό κλείσιμο ενός εργοστασίου παραγωγής EV της Audi κοντά στις Βρυξέλλες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis NV, του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστή της περιοχής, έθεσε υπό προειδοποίηση τις μάρκες της εταιρείας που υπολειτουργούν, αφού τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν σχεδόν στο μισό τους πρώτους έξι μήνες του έτους.

Η Mercedes-Benz Group AG μείωσε επίσης την πρόβλεψη για το περιθώριο κέρδους της για το έτος και υποχώρησε από τους μεσοπρόθεσμους στόχους για τις πωλήσεις EV, λέγοντας ότι η μετάβαση από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα διαρκέσει περισσότερο από το αναμενόμενο.

Οι προοπτικές της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων περιπλέκονται περαιτέρω από τις εμπορικές εντάσεις με την Κίνα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατηγόρησε το Πεκίνο ότι επιδοτεί άδικα τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ανακοίνωσε πρόσθετες εισφορές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από τη χώρα. Οι δασμοί αυτοί αναμένεται να τεθούν σε ισχύ από τον Νοέμβριο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτέλεσαν το 13,6% των συνολικών πωλήσεων στην περιοχή τον περασμένο μήνα, από 14,5% πέρυσι. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα φυσικού αερίου μειώθηκαν κατά 8,4%, ενώ τα πετρελαιοκίνητα οχήματα μειώθηκαν κατά 11%. Τα υβριδικά ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του μήνα, με τις ταξινομήσεις να σημειώνουν άλμα 24%.

Οι πωλήσεις της Tesla Inc. συνέχισαν να μειώνονται σε όλη την περιοχή, με πτώση 15% τον Ιούλιο. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12% κατά τους πρώτους επτά μήνες του έτους.

Διαβάστε επίσης

Fourlis: Αβαντάζ απέναντι στους μεγάλους προμηθευτές Nike και Adidas

Σε νέους προορισμούς επενδύουν οι αεροπορικές τη χειμερινή σεζόν

Ρεύμα: Οι πάροχοι δίνουν ίδιες τιμές το Σεπτέμβριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!