Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Αυτοκινητοβιομηχανίες: Στροφή στα βενζινοκίνητα, φρένο στα EV

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αναβιώνουν τα σχέδια ανάπτυξης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης εν μέσω βραδύτερης από την αναμενόμενη ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με τον γαλλικό προμηθευτή εξαρτημάτων αυτοκινήτων OPmobility. Οι καταναλωτές αποθαρρύνονται από τη ρυθμιστική αβεβαιότητα και τις επίμονα υψηλές τιμές.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο όγκος των ηλεκτροκίνητων οχημάτων που παράγονται από Αμερικανούς, Γερμανούς και Γάλλους κατασκευαστές είναι σήμερα 40% έως 45% κάτω από τις αρχικές προσδοκίες, «πράγμα που σημαίνει ότι η ικανότητα που είχε τεθεί σε εφαρμογή από τους πελάτες μας και από εμάς τους ίδιους απαιτεί συνεχή προσαρμογή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της OPmobility, Laurent Favre. «Προσαρμόζουμε τον τρόπο με τον οποίο συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας».

Η στροφή της Ευρώπης στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχει «ατονήσει» λόγω των υψηλών τιμών και της κατάργησης των επιδοτήσεων από πολλές κυβερνήσεις. Η οπισθοδρόμηση ωθεί εταιρείες όπως η Mercedes-Benz Group AG να επισπεύσουν τους στόχους πωλήσεων EV, ενώ οι κατασκευαστές μπαταριών επανεξετάζουν τα σχέδια. Η Stellantis NV έχει επί του παρόντος σταματήσει την παραγωγή EV στο εργοστάσιό της στο Mirafiori κοντά στο Τορίνο και η Volkswagen AG ξεκίνησε αυτό το μήνα διαδικασίες που μπορεί να την οδηγήσουν στο κλείσιμο ενός εργοστασίου στο Βέλγιο που κατασκευάζει το ηλεκτρικό Audi Q8 e-tron. Ένας άλλος γαλλικός προμηθευτής αυτοκινήτων, η Valeo SA, αναζητά αγοραστές για δύο εργοστάσια.

Στις ΗΠΑ, η Ford Motor Co. δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα επενδύσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή του εξαιρετικά κερδοφόρου φορτηγού Super Duty F-Series pickup σε εργοστάσιο στο Οντάριο του Καναδά, μετατοπίζοντας την εστίαση στο εργοτάξιο, αφού προηγουμένως είχε καθυστερήσει τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό σπορ όχημα γενικής χρήσης.

«Υπάρχει επίσης ανανεωμένο ενδιαφέρον για τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά», δήλωσε ο Favre. «Ορισμένοι από τους πελάτες μας, ιδίως στις ΗΠΑ, είχαν προγραμματίσει να στραφούν απευθείας από τα κλασικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά ρεύματα και τώρα εστιάζουν στην ανάπτυξη υβριδικών plug-in».

Η OPmobility επιβεβαίωσε τους στόχους της για το σύνολο του έτους την Τρίτη, αν και ο Favre δήλωσε ότι παραμένει «επιφυλακτικός» όσον αφορά τις προοπτικές για το υπόλοιπο του έτους.

«Υπάρχει ακόμη μεγάλη αβεβαιότητα όσον αφορά τους όγκους και την εξέλιξη της αγοράς», δήλωσε. «Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση επιβλήθηκε από τις ρυθμιστικές αρχές, δεν ήρθε λόγω της ζήτησης που προέρχεται από τους καταναλωτές», όπως σημειώνει το energygame.gr.

Διαβάστε επίσης

Οι ”τρανταχτές” διαφορές μεταξύ Καμάλα Χάρις και Τραμπ

Αυξάνεται η ζήτηση για Airbnb: Τι γίνεται με τις τιμές στην Ελλάδα

Σδούκου: Η αλήθεια για τις επιδοτήσεις ρεύματος μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!